Zum Inhalt springen

mei bremsn und wos ois passiert wann ana schlecht erklärt


soulman
 Teilen

Empfohlene Beiträge

oiso letztens, i hob no die wurt vo mein radlvakeifa in die uhrn

"sie herns, vagessns owa ned midn linken bremsgriff miassns vurn bremsn und midn rechtn hint!"

 

na i foahr so vur mi hi, auf amoi kummt a gefälle...

wos haast gefälle, a stäuhang wor des.

"hermann maier steh ma bei" hob i ma no denkt,

i wir imma schnölla und schnölla,

grod rechtzeitig erinna i mi no aun die wurt vom händla "linka bremsgriff vurn und so weita..."

na mi hättz segn miassn,

mid da rechtn haund am lenka,

grissn hodz mi wia an zauwara,

mid da linkn in da trikootoschn suach i noch mein inbusschlissl,

i bin den forstweg scho owakumman wia a staalawine,

mid letza kroft reiss i den inbusschlissl hint aussa,

de poar müsliriegel wos mid aussagflogn san hods ma glei durchs hintaradl g'hachelt, dünn wia salamischeibm. is a vurtäu wannsd messaspachn host.

na i kumm daher wia da fliegende hollända,

rechts lenk i mid mehr glück ois vastaund und links vasuach i mid'n mut da vazweiflung dass i den bremshebl midn inbus endlich owakriag.

scho kummt ma de serpentine vadächtig schnöö vur.

des haast da schnölle wor ii, de serpentine hod si eh ned grührt.

imma näher und näher kummt die kurve des todes.

grod wia da füüm vo mein bisherichn lebm zum vurbeirenna aufaunga wü,

rutscht ma der bremsgriff endlich owa.

na ii reib auf und hauu den griff mid olla kroft vurn in de spaachn!

a krocherei, a schepperei, wia wann ana 's besteckladl aufn kachlboden auslaart, stana, föösn, äst jo sogor hoiwade baam fliagn durch d' luft,

brombeern, erdbeern, himbeern, brennessl...de hoiwade bodaanik mittleuropas sozusogn.

und auf amoi wirds stüü, gaunz stüü und finzta.

soda deng i ma no. jetzt hosd as gschofft. jetz woart i nur mehr aufs weisse liacht, daun gib i des hiniche radl und mei gadrob bei de engerl oh, ziag ma des weisse nochthemd au, foss im magazin a harfm aus und geh halleluja singan auf de woikn des ma zuaweisen wern.

jo na guat, owa des weisse liacht dirft heit scho a bissl vaspätung hom deng i ma noch ana wäu, wia i do so lig und woart.

a zeitl i vagaunga und schee laungsam moch i ma surgn um des liacht. werns do kan kurzn hom oda dass i eahna d leitung mid mein eischlog ohgrissn hätt. naa bitte ned, wäu des kau si zaahn, obwohl....wundan täts mi olladings ned.

schee laungsam wir i jetz owa zurnich. tausend schas auf des blede liacht deng i ma und faung au ma meine bana zum zaummsuachn. grod wia i so am eirenkn bin gspia i wia mi vo hint wer aufzaaht und sogt:

"jessas mariiia, wia schaun denn se aus! na mid an pflosta werma do owa ned auskumman!"

i deng ma wos des soi und wer mi do bei meiner vorbereitung aufn himmlischn frieden stert und riskier a aug.

 

(fortsetzung folgt)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Soul!

 

Hast du nicht gewußt, dass sich die Mountainbiker-Sektion im Grosshimmel ausbedungen hat, dass Lichter von den Mitgliedern selbst mitgenommen werden müssen. Klar, dass du endlos auf Erhellung wartest!!

 

:D

 

Trotzdem würde ich deinen Worten entnehmen, dass du dich wieder am Bike versucht hast, dein Pferderl dich aber abgeworfen hat, wahrscheinlich weil es so lange nicht geritten wurde....

 

:)

 

Apropos "Fliegender Holländer": Deine Gschicht errinnert start an den "Fliegenden Mountainbiker", hoffentlich wird es nicht zu einem Fluch, den wer ihn sieht, stürzt selbst, oda so...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Allso Soul! Ich denke du hast da mit dem bremsen was falsch verstanden!

 

Man weis doch das man die Bremshebel nicht in die speichen werfen darf! Das sind ANKER!! die gehören um Bäume herumgeworfen! *gg*

 

Und ein is auch klar!! Ohne StVo konformes Bike kommt man nicht in den Himmel!*gg*

 

mfg

Fuxl

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...