Zum Inhalt springen

AIDA sucht ganzjährig Biking Guides!


AIDA Cruises
 Teilen

Empfohlene Beiträge

Lenken Sie Ihr Berufsleben in eine neue Richtung:

 

AIDA Cruises ist die Nummer 1 auf dem deutschen Markt für Seereisen. Unsere Flotte wächst weiter und mit ihr die vielseitigen Karrierechancen für Fach- und Führungskräfte auf See und an Land.

 

Zum nächstmöglichen Zeitpunkt suchen wir Sie als:

 

 

Biking Guide (m/w)

 

 

Ihr angesteuertes Ziel:

 

• Sie sind verantwortlich für die professionelle Durchführung und Begleitung sowie die Vor- und Nachbereitung der Biking Ausflüge

• Dazu gehört auch die regelmäßige Pflege und Wartung der Fahrräder

• Sie beraten die Gäste bei der Ausflugswahl, reservieren die Ausflüge und haben Spaß am Verkauf der Biking Ausflüge

• Zudem bereiten Sie die Biking Routen in den neuen Destinationen vor und entwerfen Vorschläge für zukünftige Reisen

 

Ihr bisheriger Kurs:

 

• Sie verfügen über Berufserfahrungen im Bereich Fitness und Sport

• Idealerweise besitzen Sie handwerkliche Kenntnisse in der Wartung und Reparatur von Fahrrädern

• Erste Erfahrungen in der Gruppenbetreuung im Ausland sind von Vorteil

• Ihre englischen Sprachkenntnisse sind sehr gut und um Umgang mit MS Office sind Sie vertraut

• Ein sympathisches Auftreten, Kommunikationsstärke und Teamfähigkeit runden Ihr Profil ab

 

 

Gehen Sie mit uns auf große Fahrt! Wir freuen uns auf Ihre Bewerbungsunterlagen, die Sie idealerweise als Online-Bewerbung unter http://www.aida-jobs.de oder an unten stehende Adresse senden.

 

Air Sea Holiday GmbH c/o AIDA Cruises

Human Resources Management

Am Strande 3 d

18055 Rostock

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Lenken Sie Ihr Berufsleben in eine neue Richtung:

 

 

 

 

 

AIDA Cruises ist die Nummer 1 auf dem deutschen Markt für Seereisen. Unsere Flotte wächst weiter und mit ihr die vielseitigen Karrierechancen für Fach- und Führungskräfte auf See und an Land.

 

Zum nächstmöglichen Zeitpunkt suchen wir Sie als:

 

 

Biking Guide (m/w)

 

 

Ihr angesteuertes Ziel:

 

• Sie sind verantwortlich für die professionelle Durchführung und Begleitung sowie die Vor- und Nachbereitung der Biking Ausflüge

ah ok, bladen penionisten am radl land und leute näherbringen is also gefragt. na ja, ein hehres ziel, wie ich meine.

"mönsch kalle, heute sin wa middem maunteinbeik jefaahn! satte zwölk kilometa ham wir da runterjetreten. direkt in so'n afrikanisches dorf mit original ureinwohner, mönsch! dat war vielleicht jefährlich. det sin ja alles menschenfressa, weeste?"

 

 

• Dazu gehört auch die regelmäßige Pflege und Wartung der Fahrräder

"jo scheff, wos soll i mochen? da hea generaldirektor in rente aus der 17-er kabin hod's hoibate radl vabogn wiara am moarktbloz vo tschambesi im gemüsestandl vo da big mama ei'gschlogn is!

und ois nur wäu er si am büfee in da fruah a knacker ei'gsteckt hod de wos eahm daun hint ausseghängt is. des hod da dorfhund natirli grochn und is eahm vulle wäsch noch! mei schuid is ned, wann der dodl glaubt hod, dass eahm a löwe nochrennt!"

 

 

• Sie beraten die Gäste bei der Ausflugswahl, reservieren die Ausflüge und haben Spaß am Verkauf der Biking Ausflüge

oisdann, ois herhörn! wer iwa 100kg hod und auf die gelenke bedient is bleibt do. fir de is a termin bei da massasch reserviert! wer iwa 100kg hod und sunst gsund is, foahrt mit da yvonne ausn schiffskindergoatn die 5km-kindertour in d' stodt! wer zwischen 80 und 100kg hod, foahrt mitn detlev die 15km weicheier-tour amoi umd stodt herum! und wer unter 80kg hod und kerngsund is foahrt mit mir die 230km-wüstentour. owa vurher miassts ma do in übereignungsvatrog untaschreim. nana, ka aungst, des is nur a vasicherung. des hasst nur so komisch. wossa brauchts kans mitnehma, i bin eh boid wieder do!"

 

 

• Zudem bereiten Sie die Biking Routen in den neuen Destinationen vor und entwerfen Vorschläge für zukünftige Reisen

 

Ihr bisheriger Kurs:

 

• Sie verfügen über Berufserfahrungen im Bereich Fitness und Sport

"oiso karate und kickboxen hob i im cafe rosi am gürtel glernt, in stein bei krems bin i master im gwichthebm vo olle klassen wurn.

muass eigentlich reichen scheff, oder?"

 

• Idealerweise besitzen Sie handwerkliche Kenntnisse in der Wartung und Reparatur von Fahrrädern

"i bin glernter schlosser. des radlschloss wos ohne schlissl ned aufgeht, gibz ned, scheff! mi kennans a ruafm wann a kabinentür a wengl zwickt. do hob i scho gaunz aundara türn zärtlich mit da gstrecktn ferschn geöffnet. oder wenn die frau gemahlin die kombination vagessn hod. geh, so a tresortscherl...do loch i jo nur!"

 

• Erste Erfahrungen in der Gruppenbetreuung im Ausland sind von Vorteil

"scheff, i woar sechs joah bei da fremdenlegion. des sogt eigentlich scho ois. legio patria nostra, vastehst oida?"

 

• Ihre englischen Sprachkenntnisse sind sehr gut und um Umgang mit MS Office sind Sie vertraut

"unter uns männer, mei französisch is no vü bessa...vastehst scheff, harharhar!!! und wegn den office, scheiss di ned au, do find ma scho a fesche matrosin, oda?"

 

• Ein sympathisches Auftreten, Kommunikationsstärke und Teamfähigkeit runden Ihr Profil ab

"hurch zua scheff, ich lächle prinzipiell immer. erschtns bin i a freindlicher mensch und zweitens losst des in feind mei obsicht ned erkennan. wos die kommunikationsstärke augeht...wüüst mi amoi an plärrer mochen hern? i schwör da do host nocha drei tog an tinnitus! und die teamfähigkeit? i brauch mi vur an nur amoi aufblosn, spurt er wia die mariazölla-bahn. ned umsunst woar i in staa vizemasta in bodybilding, vastehst?"

 

 

Gehen Sie mit uns auf große Fahrt! Wir freuen uns auf Ihre Bewerbungsunterlagen, die Sie idealerweise als Online-Bewerbung unter http://www.aida-jobs.de oder an unten stehende Adresse senden.

 

Air Sea Holiday GmbH c/o AIDA Cruises

Human Resources Management

Am Strande 3 d

18055 Rostock

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Man könnte fast annehmen, dass dieses Board nur aus ungehobelten Teilnehmern besteht - gefällt mir. Hier fühle ich mich auch zuhause. :rofl:

 

:) Wenn i ned mei Hack´n hätt, tät mich das interessieren. Nach welchem Recht wird ma dann eigentlich verurteilt, wenn ma einen von de Wabbpler ins Gebüsch abkugeln lasst?

 

...wär das Einzige, über das i mir Sorgen mach. Am spanischen Spuck-Pranger will i nämlich ned enden :devil:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

ich will am 25. den soulman wählen, geht das? dann tät ich mir auch die neujahrsansprache anschauen, versprochen. überhaupt jede ansprache. jede!

 

danke fredi, des is sehr lieb. i zahl da 's nächste mal wemma uns wo sehn a frucade oder an eierlikör.

owa i ois präsident...????

do miassat i jo dauernd a freindlichs gsicht mochen...aa wenn so a blossfiassiger auf stozbesuch kummt den wos kana kennt.

 

i stell ma grad so an dialog bei an auslandsbesuch vor:

 

 

"pscht, herr sekretär!! vo wo is der wos jetzt kummt?"

"lesotho, herr präsident!"

"ah jo...is eh in afrika, gö?"

"jawohl, herr präsident"

"passt....stengans grod, er steigt scho ausn auto!!"

"grüssi, habe die ehre, herr neg...äh...premierminister! willkommen in der volks...äh...bundesrepublik österreich! handkuss, die gemahlin...sehr fesch samma!"

...

"stelln 's ihner vor, i hab jetz extra wegen ihnen in mein hauptschul-atlas nachgschaut, wo des is vo wo se kumman! und wos woar? i habs ned gfunden...es war ned drauf!!!

sagens, is des...wia hassts?...des lesotho neich?

i man, a klans putscherl, a klans revolutionerl...ma waas jo wias do zuageht bei die neg...äh...afrikanischen staaten. ratzfatz, is er ohgsaglt der oide präsident, a neicher iwanimmt die mocht, 's land kriagt an neich namen und scho find's da herr präsident vo österreich nimmer.

se miassn ihner do scho a bissl zammreissen, gö? wäu sunzt wirds nix mitn EU-beitritt, des kau i ihner jetzt scho vasprechen!

"heast kreizkruzifix, wos tans denn do dauern iwa mei schuiter flüstern, herr sekretär? kennans ned wenichstens do a wengl die pappm...asoooo!!..se iwasetzn!...na des muass an jo gsogt wern...tans nur weida, lossns ihner ned störn!

...

"sagens, herr premierminister, es foit ma auf dass se a ausgezeichnetes deutsch reden... asooo, se ham in deutschland studiert, na do schau her! und wos? wias an in vater sei göd kumman?..nana, woar nur a schmäh, ein witzerl!"

"a jo, germanistik, philosophie und wirtschaftswissenschaften..na kloar, braucht ma ois premierminister jo...iwahaupt die wirtschaftswissenschaft...bei dera wirtschoft wos es do unt hobts! und des mit de germanen? des hod ihner nur so, quasi privat interessiert, oder...na eh wurscht."

...

"danke der nochfrog...es muass gehn...i hab mir gestern a bissl 's kreiz varissn...wie bitte? asooo...ich habe mich gestern ein wenig am rücken verletzt...beim eineheben vo de depperten bierkistn in dienstmercedes, vastengans?..einehebm...hineintransportieren...

...

"jaja, ich mache vieles selbst. wisssens i bin ein mann des volkes. ma muss a vurbüd sein..vorbild, vastehst?

bei mir wird ghacklt..äh, gearbeitet...und ned laschiert, nicht ständig pause gemacht,

wann so a minister ned pariert hod er glei an lochspitz der eahm bis zu d' uhrwaschel brennt...ja, äh...wenn ein minister mit mir nicht auf gleicher ebene agiert, muss ich eben per pedes nachhelfen, jaja!"

...

"apropos privat...kemma ned du sogen zu uns?...des mit de titel is jo auf dauer a bissl oasch..äh...langwierig, meine ich...die anrede mit titel. mir san jo quasi kollegen, ned woahr?

geht scho..sekretär! her do! zwa glasl, a schampus...owa ned die hurenlimo wos da sarkozy letztens do vagessn hod...

"prost, servas! i bin da soulman...des is englisch..kaunst eh, oder?

geh her do..bruderkuss fir 's fernsehn und de zeidung...passt!"

"sog...frage: wia hasst du eigentlich in echt? i man, wia ruaffm di deine freind, wanns amoi in negerkral zammsitzts, bei eich do unt."

"Pethuel Pakalitha Mosisili.....na servas! und du wüüst owa eh ned dass i ma den namen damerk? waast wos? i sog afoch beda zu dir...passt des? i man, beda kummt eh vo petrus, des woar eh a heulicher und ned irgendwer, vastehst?"

...

 

ja wer weiss, so oder so ähnlich oder vielleicht auch nicht...wenn der oide soulinger präsident von unserem schönen land wern mecht...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Auf den Aida Schiffen sind doch junge Leute unterwegs. Die älteren können sich dann die MS Europa/Berlin leisten.

Ich habe schonmal davon gehört, das das ein guter beruflicher Zweig werden soll.

Während der Fahrt werden Spinning Kurse angeboten und für welchen ambitionierten MTBler wäre es nicht schön, in einer Urlaubsreise, viele Länder und Gegenden mit dem MTB zu erkunden?!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...