Zum Inhalt springen

um himmls wüün, wos isn jetz des?


soulman
 Teilen

Empfohlene Beiträge

i gwöhn mi jo scho schwer an wos neichs. schliesslich is ma nimma da jüngste und oiwäu des mit der modernisiererei...

jetz hob i mi endlichan die sanften, feuchten rehaugerln vom NoPain und vom..... wia hasst der nette herr gschwind? .....ah jo, NoSane gwöhnt...

wias ma imma so liab zuaschaun beim buchstaben suachen auf da tastatur.

na und jetzt auf amoi des!

a reklam homs do eibaut!

werbm tans fia so seitn wo ma mentscha kennalernan kau, oder fia so a firma - austromail hassts - de wos aunscheinend klomuscheln erzeign...

fiachtalich jednfois!

i sogs ihnen herr NoPain, i hoffs fia ihner dass des nur a test is!

:D :D :D :D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von pusztaschnecke

kann mir irgendwie nicht vorstellen dass nervt...grossteils posiert eh a frau...... :D

wenn man(n) nicht genau hinschaut liest man(n) statt http://www.1000ps.at......www.moeps.at (auf den ersen blick echt verwirrend)

danke, dassd für mi draufgeklickt hast... jez waaß i, was mir alles erspart geblieben is :D
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von Schipfi2k

wieso wird da keine bike bezogene werbung gmacht?

 

Geh is eh zielgerecht:

 

1000ps.at für'n Roox

http://www.aktien-portal.at für'n Soulman.

Tirolchat fiar ins Tiroler

 

De hab'n halt des Offtopic Forum hergnommen um die zielgerechte Werbung zu plazieren....

 

Wundert mich eigentlich dass da no koa Beate Uhse Werbung lafft ;):D

 

-Thomas

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...