PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : grazer,heute rannach nä.sa. plabutsch

mikeva
30-03-2002, 21:57
heute war ma auf der hohen rannach.......schnauf.
nächster sa wird a plabutsch-partie.
treffpunkt tu i no posten, uhrzeit wird 10 uhr bleiben.

heut bin i fast zerfallen, hab ma an stockzahn mitm müsliriegel ausbissen.
war aber mit der konti aufm gleichn niveau. aufgeben tun mir an brief.............

tommy d. p.
31-03-2002, 09:37
wer hat die tour geführt? und wie seid ihr denn gefahren? genaue beschreibung hätt ich gerne. nur damit ich mitreden kann.
konnte leider nicht mit, weisst eh, die kleine. aber wahrscheinlich werde ich am montag biken. ciao
tommy

mikeva
31-03-2002, 16:42
der faili hat gführt, über st. veit die gerade auffi. mördersteil. dann runter auf die leber und ummi zum ursprungdownhill.
ca.3h30min vom kreisverkehr weg.

mikeva
04-04-2002, 20:00
treffpunkt bleib sa 1000 uhr unimensa.
dort beschliess ma demokratisch die tour !

tommy d. p.
04-04-2002, 22:55
du mikeva!
wenn die mirsi und da ingo kommen, und die kommen, da kannst einen lassen drauf, dann könn ma net am plabutsch ummagurken. da müss ma was gscheites fahren. sonst glauben die, wir in der steiermark san komplett wache semmeln. wenns scho die uni mensa sein muss, dann halt am schöckl auffi, is jo a recht geil, oder?

mikeva
06-04-2002, 19:51
war ja net so schlecht, der plabutsch............oder.......

tommy d. p.
06-04-2002, 22:28
also, de zwa deitschn, de san voll ok. jetzt sans grad ins bett eini. aber vorher hab'ns ma scho ordentlich gholfn den biervorrat in mein abstöllkammerl zu reduzieren. und da wein hot eana a gschmeckt. anfoch gmiatli sans holt. und morg'n, hob i mi überred'n lossn, foa i mt noch wean, zn biken. bin neigierig obs duat berg gibt. ciao

mikeva
07-04-2002, 01:59
der semmering zerteilt ö in 2 teile...............lass di überraschen........wenns so is wie beim heer hamma die vorteile auf unserer seitn, und des absolut.....................(grosse pappn, nix dahinter...........)