Zum Inhalt springen

oa*** netzwerkkartn, depperte!


 Teilen

Empfohlene Beiträge

so...jetzt samma seit der letzten eiszeit bei kabelsignal. superschnell, keine ausfälle, toller support und faire kosten.

von heut auf morgen geht des sch*** internet auf einmal in einer gschwindigkeit, als ob die oma kurbeln tät!

i lass in norton drüberrennen, lass an andern virenscanner - trend-mirko hasst der glaub i - nachrennen, der geht wieder ned online weil was weiss ich irgend a schas ned startet, aaaaarrrrgggghhhhhhhhhh!!!!!

i haus die stiagn owe, die kistn!!!

 

guad is...die messa san gwetzt...nehmts eich in ocht...i bin da blauboard vo enzersdurf...

 

i ruaf also den kabelsignal hilfstisch (helpdesk) au!

"ja grüss got, mein name is sautrottl, wie kann ich ihnen helfen?"

"aaarrrggghhhh!!!" denk i ma, "schleich di mitdeiner scheissfreindlichen oart, hüüf ma liawa oder i stich..."

"mei bezeh geht ned, des intanett is so langsam! wos hobtsn scho wieder gmocht, ha?"

"sagns ma bitte ihre kundennumma?"

"aaaaarrrgghhhhh...eh bin i scho haas...wo is es messa, i bring..."

"oiso..woart a bissl...wo stehtn de? ....ah, hob scho! oiso XYZ 4711 08/15!"

"ah ja, herr sohlmann, (raaaah!!! meuchel, meuchel...) da hammas schon. also ich versuch jetzt ihren pc zu erreichen...kleinen moment noch...."

"zah au oida, wannst ned schderm wüüst!" denk i ma und sog

"hallo? sans eigschlofm? mir rennt nämlich grod mei puls davo und die kabel blotzn ma aa glei... i wass wo se wohnan!"

"jaja...bin eh noch da. also ihr pc geht einwandfrei. sie sind sehr gut zu erreichen!"

i drauf "und? wos hasst des fia depperte?"

"na ja, dass ich auf ihrem pc, was das netzwerk angeht, keinen fehler finde!"

jetz reichts... i maxl eahm...jetz is a drau...

"ah und warum geht die sch***kraxn daun so laungsam ois wia wann mei gossmuatta treten tät, ha? warum?"

bluatdruck 800 und die herzkloppm lossn scho durch....der spüüt si mid sein lebm, der waas ned wos er tuat!

"aber warten sie..."

"wos???? i soi woartn? auf wos bitte? sans gstürzt, wors heit fruah bei ihna a wengl gfrorn?"

"nein, nein...wir können nachsehen, wie hoch ihre downloadgeschwindigkeit ist!"

"ah eh! und warum woartns do bis i 's kriagsrecht ausgruaffm hob? oisdann, hüah...gemma!"

der potentielle selbstmörder geleitet mi oiso durch die unendlichen weiten meines pc's auf a webseitn wo i ma wos owalodn soll...

"da laden sie sich jetzt bitte irgendeine datei die mehr als 50mb hat herunter..."

i faung oiso au zum ohlodn...

"geht scho...lodt scho...und? wos is?"

"ja wieviel Kb/sec bringens denn zamm?"

"na so circa 25...27...22.... a wengl moger, manans ned aa?"

 

lange rede kurzer sinn, der sautrottl erklärt ma, dass i do a neiche netzwerkkartn brauch...

i kauf ma ane, installiers, stecks kabl au.....und ois is wie gestern!

waaaaaaahhhhhhhhhh!!!!! :devil: vendettaaaaaaaa!!!! :devil: apokalypseeeeeee!!!! :devil:

er hod verlurn!

moch dei testament!

i bin da blauboard vo enzersdurf!

heit nocht tanz ma an bluadichn tanz!

 

was hats an der sch***kistn?????

höfts ma bevur i 's in sautrottl um die fiass bind und eahm damit in an namenlosn ziagelteich hau! :devil: :devil: :devil:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

du sprichst mir aus der seele... so deppate hund sand da bei denen support center...

 

i hob gnau des selbo problem

 

zahlen tu i für 1024/128kb/s und wenn i was downloaden tu denn komm i nie über die 30 kb/s rüber... und wann denn au no 2 pc gleizeitig auf des i-net zugreifen kann is gleich vergessn...

 

was könnt ma da no machn??

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

ma, bin i froh, dass i ned bei irgendan Kunderservice arbeiten muas.....

 

das erste was ich nachgrefragt hätte, ob es unerwartete Wartungsarbeiten gibt - die können schon ein bissl lähmen....

die Netzwerkkarte hast dann aber eh ned direkt bei denen ekauft, oder?

weil irgendwie kann i mir ned vorstellen, dass es an der Kate liegt (ausser die Karte hat wirklich an Schaden bekommen, aber dass sie dann überhaupt no geht...)

 

einfach etwas Geduld haben (naja, nach der Schilderung glaub ich bist damit ja nicht reichlich ausgestattet :devil: ;) ) und mal schauen, wie's in den nächsten Tagen ausschaut - manchmal gehen die Probleme von selbst, genau so schnell wie sie gekommen sind

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

du sprichst mir aus der seele... so deppate hund sand da bei denen support center...

 

i hob gnau des selbo problem

 

zahlen tu i für 1024/128kb/s und wenn i was downloaden tu denn komm i nie über die 30 kb/s rüber... und wann denn au no 2 pc gleizeitig auf des i-net zugreifen kann is gleich vergessn...

 

was könnt ma da no machn??

 

naja, des muss aber nicht unbedingt am provider liegen!!!!

kann an der Seite liegen, von der du downloadest, kann am "gegenüber" liegen von dem du downloadest,.....

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

:aetsch: i bin sei Nochboa,

bei mia zagt is KB/sec-Meter 250 :D

dofia kummt ma vor, doss manchmoi a bissl a lag zwischen "Seite anklicken" und "Reaktion darauf" is. Wanns donn oba anfoahrt is internetz, donn mit mocht.

 

Wannst greßare Sochn obelodst, net direkt, sundan an Downloadmanager verwenden. Liegt nämle oft an da Quelln, de konn oft net mea ois Deine 25 Kb/sec.

 

Asojo, hock ma net auf de liabn Leit vom Hölpdesk herum. De san eh ur nett. Letztns kumm ich wieda dortn hin wegan an ähnlichn Problem (Internetz nix gangan), und er muaß ma sogn, doss des goar net gehn kann --> hob de Netzwerkkortn gor net installiert ghobt :s:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

naja, des muss aber nicht unbedingt am provider liegen!!!!

kann an der Seite liegen, von der du downloadest, kann am "gegenüber" liegen von dem du downloadest,.....

 

so problem gelöst *g* ausnahmsweise mal sehr sehr sehr flott

 

ich glaub die lesen hier im Bikeboard mit ... nö jetzt mal spaß beiseite...

 

ich hab vorhin nochmal angerufen beim netzbetreiber und hab ihnen zum 100 mal jetzt das problem geschildert.

 

und siehe da endlich ein qualifizierter mitarbeiter!! der hat einfach was am server umgestellt und schwups... hatt i 140kb/s statt die 30 kb/s !! :toll:

 

man muss eben den richtigen Servicemitarbeiter erwischen...

Danke an Jürgen Kasper vom VOL team :love:

 

endlich wieder ein schnelles internet.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

heast bua!!!!

ned raz mi....noo bin i haas und bis i auskühlt bin wird sa si no a wengl zahn!

i tät mi ned spüün wann da splint amoi ohzogn is...

 

blauboard 1

 

i bin a radlfoahra

und hob scho sim vom helpdesk daschlong

und eanare gebeina

untan schlofzimabon fagrom...

heit lod i ma r ei di ochte

zu einen libesdraum -

daun schtöl i owa s radio au

und peck's min hackl zaum!

 

so fafoa r e med ole vom helpdesk

wäu ma da easchte a foische auskumfd hod gem -

das s mii amoe darwischn wean

doss wiad kar mendsch darlem!

 

i bin a radlfoahra

(und schlof en da nocht nua bein liacht

wäu i mi waun s so finzta is

fua de dodn vom helpdesk fiacht..)

 

featuring h.c. artmann

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

blauboard 2

 

heit kumst ma ned aus

heit muas a de griang

heit lok a de au wia r a fogal

zu mia hinauf iwa sexaneinzk schdiang

in zima kawinet und kuchl..

heit brenan ma keazzaln

in bumpadn bluad

heit woa r e scho zwaamoe

bein scheanschleiffa duat

dea hod ma de messa frisch gschliffm..

 

heit schboa r e kan aufwaund

heit wiad opariad

und nochhea kumst owe zun donaukanäu

fon wo de des wossa noch oewan entfiad

und ii - wosch me en finztara unschuid..

 

muang wean s as daun lesn

und duach s radio hean:

schon wida ein madl ferschwuntn in wean!

und ii - da blauboad fo enzersdurf

sizz solid in kafee bei an gschdregtn..

 

doch heite bleibt heit

und do gibt s kan bardaun:

a keazzn ana vom helpdesk und a messa!

en so ana xööschoft do is ma net z draun

do reit me a koischwoazza kefa...!

 

featuring h.c. artmann

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...