Zum Inhalt springen

Red Bull Rampage Retrospective!!!


Bijan
 Teilen

Empfohlene Beiträge

da werden ich zuschlagen müssen :love:

gerade gelesen auf der freeride entertainment website

 

 

Coming soon from Freeride EntertainmentRed Bull Rampage RetrospectiveFive short years ago, Red Bull took a chance. Their goal was to create a Freeride mountain bike competition unlike anything anyone had ever seen. Red Bull Rampage was born. A true freeride event molded in the image of free ski competitions, where riders are free to choose and even create their own lines down the mountain. Riders were then judged and scored in four categories: line difficulty, air/amplitude, control/style, and fluidity/technique.

The location was nothing short of perfect. A veritable freeride mountain biking Mecca was found in Virgin Utah. Several mountain bowls were found where ample lines could be built and the possibilities were endless.

Red Bull Rampage Retrospective is Rampage as you have never seen it before. A special collectors 5 dvd box set containing all 4 years of the Rampage competition. The fifth dvd entitled “Retrospective” takes a candid look back thru the years with all the defining moments, hilarious outtakes and interviews with some of the Rampage characters that made this event so memorable. Retrospective will tell the story of this extraordinary event with all new interviews, perspectives and never seen before footage.

Re-live the intensity, the action and the adventure! Don’t miss Rampage Retrospective in its special collectors tin that will hit the shelves on September 15th.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

wewlweit glaub ich

aber ich würds direkt von dennen bestellen weil bis es die deutschen oder österreichischebn online shops haben daurts sicha a bisser länger.

wen ich mas bestello bestell ich ma gleich das sticker pack auch dazu dass is nämlich so und so gratis und wenn ich schon porto zahle. :cool:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

g0t Sammelbestellung!?

 

Also ich würde auch eine wollen vieleicht finden sich ja mehrere und wir können einen kleinen Rabbattt rausschlagen!? Würdest sie mal diesbezüglich anmailen?

 

 

jo,sicha :)

wart nur noch bis sie mir amal zrückschreiben bezüglich des preises und der verfügbarkeit

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

habe gerade sie antwort auf meine anfrage belommen

 

hier meine mail:

 

hello

cool new website

Will the rampage retrospective come in a limited

edition?

when can i order the retrospective?

there will be 5 dvds in one box

how much will it cost ?

will there be some footage of the 2004 rampage too?

when will be a review of disorder 6 online like the

rampage retrospective is now?

Thnaks a LOT for the information!!

 

antwort von freeride-entertainment:

 

Glad you like the website. Retrospective is not a limited edition.

Pre-ordering will be online in the next four to six weeks. There will

be five dvds in a special collectors tin. Cost is not finally decided

yet. It will contain all four years of Rampage, so yes 2004 will be on

there too. More info should be available for NWD VI soon.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hab gerade ne mail bekommen:

die 5 dvd`s werden 50 euro kosten.(versand mitgerechnet)

mit sammel bestellung schauts leider nicht so gut aus :s:

außerdem wäre insgesamt pro dvd alerhöchstens 5 euro ersparnis weil so extrem viele wie ein shop hätte wir ja nie gebraucht und bestellt!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...