Zum Inhalt springen

Was braucht eine gut ausgerüstete Privat-Werkstätte


 Teilen

Empfohlene Beiträge

Ich hab' mir jetz im Keller ein schönes Räumerl hergerichtet, das meine Privat-Werkstätte wird.

Mit einer schönen Werkbank mit Schraubstock.

 

Konventioneles Werkzeug a'la Schraubenschlüssel, Inbus, Drehmomentenschlüssel, Schraubenzieher,... hab ich schon in guter Qualität (Proxon, Gedore, Würth,..)

 

Radltechnisch hab' ich den LIFU Werkzeugkoffer, den Rohloff Caliber2 (hab' ich mir grad bestellt)...

 

Fällt Euch noch was ein was da unbedingt reingehört?

 

-Thomas

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Nachdem die ja nicht so wenig kosten, meine Frage, was die wirklich bringen. Sicher: für manche Arbeiten einfach ergonomischer.

 

Ich habe nur einen "Montage"(Dienstage....Sonntage :D )Ständer, in dem ich das Radl mit dem Hinterbau einhänge, hilft bereits für viele Sachen. Sonst stelle ich für manche arbeite das Radl lieber "auf den Kopf" (Laufräder bes. hinteres! wieder einhängen ist so viel leichter....... oder gibt es sogar welche, auf dem man es drehen und wenden kann??

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Es tut wirklich gut, wenn man soviel konstruktive Vorschläge bekommt ;):D

 

Na dann werd' ich mal zum AMS gehen, und mir meinen Hofstaat zusammenstellen.

 

Mant's ihr i kriag des gfördert?

 

Wer bezahlt die alle?

 

A was, i mach anfach an Umschulung,

Mei Frau (eh scho a guate Köchin) weard auf mechaniker umgschualt, und mein Bua lass i vorkosten, dann hab' i mei Personal billiger als vom Arbeitsmarkt :D

 

-Thomas

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von LoneRider

Es tut wirklich gut, wenn man soviel konstruktive Vorschläge bekommt

 

Na geh;)

 

I glaub des wichtigste Werkzeug des du brauchst is a große Flex damits de gonzn Teile de da nochn richtn üba bleibn schä kla zsammschneidn konnst bevurst es in Kolonia haust:D :D

 

stimmts oda hob i recht?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von LoneRider

 

Was für a Kolonie?

:confused:

 

Also a Flex, is sicher a wichtig, genauso wia a Vorschlaghammer, an Schneidbrenner und Gelantin Donarit zur Verteidigung gegen aufmüpfige Fahrräder.

 

-Thomas

 

Mülleimer, Mensch. ah so jo es do in Tirol vergobts jo eichan Müll im Woid wias es in da Piefkesaga zeigt hobm - do brauchts jo kan Koloniakübel :D

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

also des standard-werkzeug unbedingt, des is owa eh an jedn kloar.

daun wirds scho a bissl schwieriger.

 

sehr zum empfehlen is neben der ghost-rider ausstattung auch a klaner fernseher.

wäu soll i vielleicht in wd-40 beim eiwirken zuaschaun? i schau jo in gros beim woxn aa ned zua!

 

daun gaunz wichtig, a födbett.

wäu wia mir olle wissen san werkstatt-sessions oft sehr nochtintensiv. dazua ghert owa dringend a woschbecken mit k/w-wasseranschluss und a gloo.

wäu noch 8-10 bier....do is des so a soch'. und in'd woschmuschl eine derf ma ned, wäu es kennt jo da mohairpullowa vo da mama drin eigwakt sei oda 's gschirr vo z'middog!

 

daun ghert no a abluftanlag eibaut, wäu wenn noch ana montasch-sitzung olle deine radln und de vo de drei hawara wos vurbeigschaut hom aa wieder schee glänzen, na daun ghert des gfeiert. na und zwaa packl marlboro light, a packl smart export, a grossglockner-zigarl und dreiahoib kistn bier, sowie ca. 10x gloo-gehn hinterlossn scho an gruch der ohgsaugt ghert, wannst ned wüst, dassd in nextn tog neich ausmion muasst!

 

ned vagessn derf ma auf an radio. des is genauso a muss wia a tacho am radl. ma muass jo schliesslich a laufenden bleim.

 

wos auf kan foi mochn derfts is a haustelefon installieren!

a hawara vo mir hods gmocht. vo den moment au wos fertig woar , hods nimma aufghert von scheppern. amoi braucht die mama bresln, daun wida a mööh, s nexte moi wüs dass er d wäsch aus da maschin aussazaht und wo er scho dabei is aa glei aufhängt.

eh kloar! mid die ölichn finga wird er in d' maschin greifen! ausgrechnt jetzt! sehr supa!

es hod ned laung dauert wors telefon scho wider demontiert und is auf da mistgstättn glegn.

jetzt vadeckt die löcha in da maua a playboy-kalenda. jetzt kau mei hawara wieder lochn und 's bier schmeckt eahm aa wieder!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Was noch fehlt ist eine von innen versperrbare Türe, sunst kummt dauernd die bessere Hälfte und/oder Kinder unangemeldet herein.

 

Oder noch besser, du machst gleich eine Alarmanlage (Typ "Frauen/Kinder-Warner) mit selbstschließender Türe und integrierter Kamera bzw. Daumen- oder Chiperkennungs-Code, damit nur die Kumpels hereinkommen, und keine ungebetenen Gäste.

 

Was sich noch bewährt hat ist ein großer Billiardtisch für die Schrauberpausen, kann gelegentlich als Werkzeug-Abladestation verwendet werden.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

herr NoWin sie san a gscheider mau!

sie tun mir aus da sö sprechen.

 

frau, kinder oda neigieriche nochban...na soweit kummts no. i tua mi mid meina werkstod do ned prostituieren vur die aundan und loss an jeden einaschaun! bin jo ka peep-show!

na, na dagegen is scho vurgsurgt. mit an spion in da tür, aussn ka schnoin sundan a drücker, a schlissl den nur i hob.

 

a gegensprechaunlog mit ana klingel is ned zum empföhn, wäu do gibts so ähnliche kalamitäten wia bein haustelefon.

 

wos ma no föht is a liachtschranken im köllergang ca 10m vur da tür. und mit an warnsummer in da werkstott. des kummt ois nexts.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...