Zum Inhalt springen

i wü rafn (winta, kane hieb)


 Teilen

Empfohlene Beiträge

Bis jez hob i mei graxn im nowemba einwintad, heia wü i weidafoan. Mid meine semisliggs wiads longsom oasch und boid konn i mi damid iwahaubd :mad:brausn.

Wöche patschaln taugn wos im gadsch und schnä und san ned noch drei meta zuagschmiad?

San de mischlö (weus schä :k: grin san und so guad zu mein bianchiromen bassn) de seggsadreissg Äuro bein beikbalosd wead oda gibz wos bessas und/oda woondas büllicha?

Miaßn ned ewich lebm, owa beissn! (i wead a nimma schena owa imma glozzata)

Daungsche :U: fia a boa brauchbore ontwuatn.

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

also für die stroßn im winter (angefrohren, glatt, und et wirklich tief) den Bontrager Revolt SS, der hat so gar auf Eis a bissl Kontrolle ghabt ... sauteuer aber er wirkt ;)

 

Für Schneeausfahrten würd i einen Schlammreifen nehmen der sich gut selbstreinigt ... ich bau da heuer voll auf meinen TIOGA Extrem XC ... geht auf da stoßn überhauptnix weida abe rim Gelände a Traum, und Selbstreinigung is a ok. Der Schneetest steht erst an.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

oisa, wennst raffm suachst.....

 

unta "R" findst im lexikon sicha wos passendes!

 

ansunsten güt fian schnee nur ans:

 

brad, brada, am bradastn.

 

irgend a freeride-potschn mid mindestens zwakommadrei zoi, bessa zwakommafümf war hoid ideal. nur kennz sei, dass da der schlapfm daun nimma in dei gstö einepasst und bei de stangln schleift!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von soulman

oisa, wennst raffm suachst.....

 

brad, brada, am bradastn.

 

daungschä, jez siech i scho bissl klora.

brad bin i noch 5 8ln, noch neine brada, noch mea wia dreizene donn am bradastan. wia kriag i de duachs wentü in schlauch eine? gibz do eigane pumpn dafia? hoid des de lewa vom schlauch aus oda kriagds a zierrose? woun muass zun söawis noch koiksbuag? (vom anninga waas ned weid, vielleichd mochns des sogoa ambulant? da potschnflicka waas des sicha ollas gaunz genau!

wiad hoid a bissl teia, won meine rafn sich auf an barigg kaprizian.

mei gschdö is eh scho kombledd fabaud, do konn i ruig a bissl umadumbiagn.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von hardtail

Bledsinn-deswegen sans in Kaprun a olle mit so dicke Rafn unterwegs gwesen, gö?!

Bist scho amoi mit 2.35" Patscherl im Gatsch gfoahn? Wünsch da vü Gspaß-da kannst nämlich Profil hobn, so vüst wüst...da schwimmst obn auf, daß a Freid is, im Schnee des gleiche! :rolleyes:

 

 

Hmmm.... Ich fahre 2.3 und 2.35, die sind für tiefen Schlamm Mist, haben aber im Schnee äußerst guten Grip.

 

 

 

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

von schwalbe gibt es einen winterreifen mit spikes, den "snow stud"

http://www.schwalbe.de/index.pl?bereich=produkte&einsatzbereich=3&produktgruppe=4&produkt=13

 

der hat die spikes nur aussen, wenn du haftung auf schnee uns eis

brauchst, einfach etwas luft raus.

 

das gewicht ist auch ok im vergleich zu reinen spike-reifen, die im

regelfall um die 1000g haben. und auf normalen straßen hast

du ein leiseres abrollgeräusch...

 

nokian hat auch einige spezielle winterreifen:

http://www.nokiantyres.com/bike/winter/index.html

 

CU,

HAL9000

 

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...