Zum Inhalt springen

xt-bremse + ceramic-felge quietscht mörderisch


aflicht
 Teilen

Empfohlene Beiträge

aprü:

supa! de neichn laufradln san do: mavic 517 ceramic mid dt revolution + dt onyx

sofoat rafn aufzogn, backln tauscht (coolstop grün) + los gehz: de bremsn (shi[?t]mano xt) beißd wia a fleischahund, owa de fuadare kwiedschd wia a sau bein ohstechn!

ka prob, fileichd woa i in da freid gschlompad bein einschdölln... es wiad nyx.

fileichd muass si des a weng einlafn? es wiad ned bessa. de kwidscharei ziagt mia + olle, de mid mia foan, den lezztn neav!

:du: :k:

 

mai:

kafma ondare backln: xt-ceramic... nuzzd nyx, xt-standard, avid, detto.

olle möglichn einstöllungen von parallel bis 2mm in 0,5mm-schritten (i hob ma dafia sogoa a einstölehre gmocht). olle meglichn kombinazionen aus de einstöllungen + de backln: nyx

wos sois, ob am lago di garda. am 2 tog is a ruah. am 3. a, 4. detto. supa, jez is einglafn.

hamkumman, radl puzzt, und scho kwiedschz wida, dass a freid (fia mi mea zun rean) is. eakenntnis: mid staubschicht is a ruah.

des easde moi zun mechanika: nochn drittn fasuch: „kum aufdnochd noamoi fuabei, do is unsa eksbeate do, dea mochd des seid 10 joa.“

aufd nochd: (noch zwa stund): „kaufns ina a magura“

:du: :k:

 

juni:

i kriag an tipp: „geh zum schboad . . . .“

nyx wi hin. „weamma glei hom“ . . . „jez miassaz gen“ . . . „[zensur]“ . . . „des is a broblem fon de xt, owa do gibz a kit fon shimano. lossns des radl do, mia ruafn se on“

zwa oda drei dog schbäda: (anruf) „jez passz“, hingfoan. „supa, deafis amoi ausbrowian?“ „sicha“ glei aufgschdiegn, a runde duachs gschäft, fua da kassa: „na bidde, endlich gez“, fua lauta freid schnö weida, fesd einedredn, ausse bei da tia, iwa de ane stufn aufn parkplozz, no amoi kuaz ongasd, 5 m fuan giatl: „KWWIIIIIIIIIIDSCH!!!!!“

frusdriad, wida auffe, kumm zua weakstod: „woan des sie do draussn?“ „ned i, mei bremsn“ „des gibz jo ned, bei mia is gongan“ Kollege: „do kemma nua mea a ondare bremsn mondian. de avid is fü afocha baud, duach de tolaranzn in den parallelogram gibz des efda bei de xt.” „wonns glei ged…”

seidhea is a ruah, owa de bremsn hod ned den richdign biss…

:du: :k:

 

fuagesdan:

do foid ma auf, das de fölgnflankn jezz nimma so rau wia am onfong is.

„fileichd gez, i montia ma wida de xt.“ . . . da biss is wida do. de kwiedscharei a. [söbsdzensua] wida auffe mid da avid. de kwiedscharei is weg. da biss a.

:du: :k: (do muassd jo zun säufa wean)

 

:confused: wea hod den züführenden rot fia mi?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Es gibt ein paar wenige Dinge auf dieser Welt über die ich mir keine Gedanken mehr mache.

 

Und da gehört das Quietschen der XT dazu.

 

So hart es klingt: die einzige 100% sichere Abhilfe ist der Tausch gegen eine LX oder XTR.

 

Alle anderen manchmal zielführenden Möglichkeiten hast Du (soweit ich den Post verstanden habe ;) ) bereits ausgeschöpft.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

das mit den quietschenden xt-bremsen hört (:D) man leider immer

wieder.

 

ich kann es auch von meinem bruder bestätigen. egal, wie du die

einstellst - sie quietschen schlussendlich trotzdem... :(

 

bei meinem bruder sind es dann xtr-bremsen geworden. kein

quietschen und biss - ich habe sie auch am hardtail, eine hs33

am fully.

 

CU,

HAL9000

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Die XT-Brake ist sehr diffizil, was die Einstellung betrifft.

 

Grundsätzlich kann man folgende Dinge machen:

 

Parallellogrammgelenke fetten, das dämpft die Schwingfrequenz.

 

Bremsbeläge HINTEN näher an die Felge stellen (Toe out)! Klingt abwegig, führt aber doch häufig zum Erfolg.

 

Eines sei aber schon gesagt:

 

Aufgrund von Fertigungstoleranzen ist manchmal alle Mühe vergebens.

 

Ein Tip noch, falls alles nix nutzt:

 

Bremsbeläge kürzen.

Das vermindert nicht die Bremskraft, allerdings erhöht sich der Verschleiss deutlich.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

schau, des is eh gaunz afoch.

 

in de gschäftn san lauta vakeiffa. de tan meistens ned vü foahrn. deswegn empföhn des wos de meistn prozente kriagn.

 

im bb san lauta foahrer. de tan sötn vü vakaffm. deswegen empföhns des wos am besten geht. kennst di aus.

 

und wann mir sogn dass a blaua ritschi-belog supa bremst und ned musikalisch is, dann is des aso.

 

mid de blauen - wurscht ob söwa oda de belege, aussa de bärntoler - hob i no oiwäu di besten erfohrungen gmocht. basta!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

schaud aus, ois gawaz nua 2 möglichkeitn:

 

var. 1:

auf xtr umristn und de blaun ritchey eine

@soulman: i trau mi eh nimma zruckredn; (i glaub nua, grod bei dia foa a poa dog in dem zusommenhong wos fon "bei poliade fögnflankn" glesn zhom, owa i konn mi a teischn und jez wüll i ned danoch suachn, so wichdig is ned.)

bez. blau usw. samma oiso dakkoa (siehe a http://www.bikeboard.at/Board/showthread.php?s=&threadid=5112,. owa des is jo ned bei olle a beliebtes thema.

nua da foischdändigkeit hoiwa: cosmicsports is da eiropäsche genaralimpoatea fia ridschi und ned iagend a tandla.

 

de xtr gibz beim bike-discount momentan um 55€, kummd ma sea günsdig fua (tnc-hamburg 109€, bikepalast 142€, wia kalkulian de olle????) olles mod. 2002 excl fasond.

[nochtrog]

easdns: des is ned da bike-discound.de sondan da bike-mailorder.de

zweidns: de 55€ beziagnse auf 1 Paar, bei de bäalina bifge hassd des, a linka und a rechda bremshöwe, des hasd weita nua fias fuada- oda hintaradl.

bei de hambuags bifge und bei de schdiawoscha gibz um den jeweilign preis an kpl sozz fia fuan + hint. Do howimi zfruah gfreid.

Des san echde pülcha! duat däd ma woascheinle schlabäalina sogn.

[/nochtrog]

 

 

var. 2:

i hob eh a scho iwalegd, fuan auf disc umzusteign. wa fia de jezign bedingungen sicha a fabessarung. des haaßt owa zusezlich a neiche nobn (onyx?) + spachn (comp?)+ a haufn hockn. de fögn is mid ~2500km jo so guad wia neich. wa a mei 1. söwabauz laufradl. a zentriastända miassad a no hea.

und a neiche froge: wöche diskbrake?

von de mechanischn waß i goa nix, (sowos hob i bishea nua bein foasdinga xegn, des woa owa kam a avid) aussa daß ma mei schoit-bremskombi eahoitn bleibn konn und dass se de ned söwa nochschdön(?).

@yellow: danke, i moch mi amio schlau iwa de avid, hosd du do eaforung, fileichd im waohsdn sinn des woates?

 

bei de hydraulischn däd i eha zu de magura tendian. fia an eha gmiadlichn tourenfohra mid 75 kilo, dea an schenan trail ned umfoad miassaz de julie duan. donn brauchad i nua mea de schoiteinheid. hod wea wöche umadumkugln oda däds gegn meine sti (olles xt 2000) tauschn??

 

de var 1 is hoid scho fü anfocha + gündiga, de hod 2. den zusäzzlichn reiz, wida amoi an haufn lehr- (hoffantle ned leer-) göd zu inwesdian. iwadtrim fanünfdig wa des bei meina momentanen büdschesiduazion ned, owa juckn duads mi!

 

WAS TUN?

 

[zweita nochtrog]

faroozma wea, wos in wien de blaun ridschibackln logand und bezoiboa hobn? daungsche!

[/zweita nochtrog]

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Also ich würd sagen:

 

Kauf Dir eine LX oder XTR je nachdem wieviel Geld Du ausgeben willst, Leistung ist ident).

Und dann montier Dir entweder die Shimano Ceramic-Beläge oder die blauen Ritchey.

 

Da brauchst nix bei den Schalt-/Bremshebeln ändern, brauchst keine neue Nabe+Speichen und hast bei Trockenheit absolut ausreichende Bremsleistung.

Und da in Ö Nässe oftmals gepaart mit Gatsch auftritt merkst von der besseren Naßbremsleistung der Scheibenbremse ohnehin nicht viel. Und Ausfallen tun sie bei viel Gatsch auch gerne.

Außerdem sind mechanische Scheibenbremsen auch recht schmutzanfällig, weil die ja offener konstruiert sind als hydraulische (ist ja nur Mechanik drin und keine Flüssigkeit).

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

 

1. Disk nachrüsten: nur vorne, weil wegen Laufrad ansonsten zu teuer, hast eh schon bemerkt.

 

2. Sorry Thomas, und wer sonst noch eine Magura fährt, aber Magura schon gar nicht, die hatten in den letzten Jahren oft Dichtungsprobs, ging so weit, daß z.B.: im BIKE-Magazin das bei den Tests sogar genannt wurde.

 

3. für mich niemals hydo!

warum?

heuer bei JEDER Ausfahrt jemand Probleme mit denen (grausames Quietschen zähle ich schon als solches), abgesehen davon, heuer:

* 1 komplett abgerissene Vorderbremsleitung (beim Ausfedern aus Sockel gerissen,

* 1 komplettes Versagen einer Bremse wegen Überhitzung (nach 1/4 Stunde wieder gegangen)

* 2 Mal undichter Geberkolben (1 * davon Race-Driver, der bremst zu viel; liegt daran, daß die B2 keine Wirkung hat ;) )

* endloses Quietschen

* hoher Belagverschleiß (speziell die Hayes meiner Bremsleitungsausreiß- Hitzeversager- QuietschbremsenBikerkollegen), einer davon wechselt alle 300 Km seine hinteren Beläge.

"gehört mal wieder entlüftet", ist der Satz, den ich, zu Bremsen im allgemeinen, heuer am meißten gehört habe.

 

meine Avid: an der Hitzeversagerstelle am Gardasee mußte ich a bissl stärker ziehen, so wie die anderen auch (Xt und eine weitere Hayes).

Seit ein Stein dagegengeschlagen ist und deswegen innen einer der Magneten, die die Pads zurückziehen, kaputt ist, gibts Geräusche, glücklicherweise meißt kaum merkbar.

und ich kann die Hebel behalten und rechts die Vorderbremse betätigen ; das ist sonst a Herumlauferei, oder man muß a Hayes nehmen, was ich net will.

Sollte irgendwas hin werden (Bowdenzug?) krieg ich das in jedem Geschäft, bei Hydros brauchst ein 2. Rad (ist das vielleicht ein Grund warum so viele Leute mehrere Bikes haben? ;) )

 

Beste Disk: XT

2-beste: Avid

 

PS: die Schmutzanfälligkeit?

mechanische Disks mit Schmutz in Sattel, auf Scheibe, sonstwo unterschieden sich inwieweit von hydraulischen?

kann dem Argument nicht folgen.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

das muß ich überlesen haben:

 

wie sah es aus, am Sonntag der BB-Herbsttour:

 

rutschige Felsen + leichter Niederschlag!

 

d.h.: Bremsvorgang beginnt, Reifen fängt an Haftung zu verlieren, bissl Kraft wegnehmen - Bike um die Kurvn gwixt, runtergefahren

(stimmt net ganz: race-driver im nacken, atem immer hinten am hals gespürt, deswegen viel zu schnell gefahren und ein paar mal durch Botanik müssen (ohne Absteigen)

 

Backenbremse: Bremsvorgang beginnt, 1. Umdrehung kaum Wirkung (Kälte + Nässe), stärkere Handkraft,

nach 1. Umdrehung trockene Felge kommt bei den Backen an,

sofortige Blockade, Vorderradwegrutsch, auf die Pfeife.

 

Gebts mir bitte doch die Disk :p

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Yellow

 

Ich nehme an, dass Christoph das Bowdenzugsystem meint, was die Verschmutzung betrifft. Bowdenzüge haben ja alle den Nachteil, dass die Dosierbarkeit im Vergleich zur Hydraulik eben deutlich schlechter ist. Durch betätigen des Zugs kontrahieren eben die Zughüllen, hier geht eben das Feingefühl verloren. Ich will damit aber keineswegs sagen, dass solche Bremsen schlecht sind!! Jedes System hat eben Vor- und Nachteile.

 

Die Vorderradbremse nach rechts legen geht zum Beispiel auch mit der Formula B4, wenn man Wert darauf legt. Das geht schnell und problemlos.

 

Üblich ist nach wie vor Vorderradbremse links, ist halt historisch gewachsen, ich liebe das sogar sehr. Allerdings bin ich Linkshänder.

Unsere deutschen Nachbarn, die eben alles in Normen pressen wollen, haben es auch nicht geschafft, die Motorradnorm im Fahrradbereich einzuführen. Obwohl es einige diesbezügliche Bestrebungen gab.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Umdrehen geht aber meißt nur bei 2 Bremsen (Formula hat doch die Behälter oben?), bei nur einer Bremse heißts Vorderes System kaufen + rechten Hebel kaufen.

Halten einen alle für deppat.

except für Hayes, aber andere Geschichte

 

Ich finds ja lustig, daß bei Fahrrädern mit Rücktrittbremse, die also nur einen Bremshebel (für die Vorderbremse) haben, dieser rechts montiert wird (auch bei uns).

... in jedem Radgeschäft zu sehen.

Is aber egal, jeder wie er will, weshalb man sich Gedanken vorm Kauf machen muß, sonst steht man dumm da.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

ich empfehle hs 33.

is net so teuer, bremst unter allen bedingungen wie die sau (ähnlich einer scheibenbremse) und einmal gscheit montiert is a is backltauschen ein klick-klack gschäft :)

hob ma erst gestern ane fürs fully bei actionsports geordert; 141 euro is paarl incl versand, booster und schlauchhüsn.

konnt bisher (und i bin scho vüll hs33 gfoahn; a scho hs22) nur positive erfahrungen sammeln.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...