PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : singlespeed

kaboom
09-12-2001, 20:13
gibts in Österreich wen der singlespeed bikes fährt?

Wenn ja bitte melden, ich kann ja nicht der einzige sein!

Gute Nacht

Martin

soulman
10-12-2001, 00:59
is z'weng!

oisa, erschtens daß wemma auffikemma woin, miassat ma hint mindestens a 26-er ritzl foahn. daun geht oba auf da grodn nix weida.

zweitens, miassat ma dass auf da grodn wos weidageht hint mindestens a 14-er foahn. daun kemma owa nirgends mehr auffi.

und wäu ma ka schmoiz in de knochen haum, foahn mia hint a hauffm vaschiedene ritzl. mir sant hoid woachkocht. hüft nix!

suit ma owa oamoi oana untakemma, der wos hint nur oa kranz hod, sog i eahm, dass er dir schreim soi! vaschprochn!

scotty
10-12-2001, 09:08
hi martin !

nein, der michi hat ja jetzt ein single speed von dir gekauft ??!!schau, bist nicht alleine - mußt nicht traurig sein *hihi*

ciao
gzero

Markus44
01-01-2002, 11:52
Hallo, ich bin auf der Suche nach einer stabilen Singlespeednabe; wißt Ihr, wo ich im Raum Wien was g´scheites bekommen kann?

Marco & Bike
04-01-2002, 20:11
WOS IST EIN SINGLESPEED - BIKE??????

realbiker
04-01-2002, 20:39
Steht des ned im Bikemagazin ???:D

A Singlespeed Bike is ein Bike, mit nur einem Gang (= keine Schaltung) wennst mit dem treten nimma zusammenkommst dann wirds zum Laufen ......... :p ;)

Marco & Bike
05-01-2002, 13:35
Aha i glaub i was schon.
Dann is jo a BMX-Bike auch ein Singlespeedbike oder???

Und für was nimmt ma solche Singlespeedbikes (Einsatzzweck)?

I glaub für Stunts und Sprüng, Tricks oder?

mfg: Marco.:D

realbiker
05-01-2002, 16:43
Host du schon einen Dirtbiker mit seinem Radl laufen sehen ???:confused:

Singlespeed Bikes san für XC in de USA gibts eine eigenen Rennserie, und wenn die Übersetzung am Berg zu stark wird dann heissts eben laufen ...... :p
Die Bikes sind aber aufgrund der fehlenden Schaltung sehr leicht (locker unter 9 Kilo) !!!!:D

HOST AS JETZT ???:confused:

Marco & Bike
05-01-2002, 19:03
Thanks!!!!!!

Jetzt hob ichs geschnallt:bump: :bump: