Zum Inhalt springen

eine blöde Frage.......


Empfohlene Beiträge

Ich könnt mir vorstellen, dass die Felge, wenn du das Bike lang hängen hast, ohne es zu benutzen, bzw die Speichen die Spannung verlieren und du einen 8er reinkriegst...

 

Aber wie gesagt, dass ist eine Vermutung, muss nicht stimmen...

 

Hab noch nie Erfahrungen mit dem System gemacht...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Also wenn wir mal davon ausgehen, dass ein Bike ca. 12kg wiegt, und beim Fahren nicht nur das Körpergewicht vom Fahrer sondern auch noch diverse andere Belastungen auf die Felge wirken, düfte das dem Laufrad eigentlich nicht viel ausmachen, wenn es so aufgehängt wird ;)

 

Das erinnert mich an die Leute, die Angst haben, dass beim Radtransport am Dach (Vorderrad demontiert und Gabeln am Träger eingespannt) die Führungsbuchsen von der Gabel ausgeschlagen werden könnten :D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

richte gerade mein Kellerabteil neu her!

 

Fang am besten damit an 2 zusätzliche Schlösser, eine Selbstschußanlage, elektrische Zusatzzäune und eine Hundehütte für einen Rottweiler mit einzubauen.... Ich weiß wovon ich red...

 

Matsch Gatsch und mögen die Langfinger alle die Gicht in ihre Finger kriegen!

 

Michael

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von NoDoc

Fang am besten damit an 2 zusätzliche Schlösser, eine Selbstschußanlage, elektrische Zusatzzäune und eine Hundehütte für einen Rottweiler mit einzubauen.... Ich weiß wovon ich red...

 

Matsch Gatsch und mögen die Langfinger alle die Gicht in ihre Finger kriegen!

 

Michael

 

genau....

schmunzel, schmunzel... :) :) :)

 

nein im Ernst, möchte blickdichte Tür einbauen, dann müßten die Langfinger schon auf Verdacht einbrechen....

 

SV

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

also des standard-werkzeug unbedingt, des is owa eh an jedn kloar.

daun wirds scho a bissl schwieriger.

 

sehr zum empfehlen is neben der ghost-rider ausstattung auch a klaner fernseher.

wäu soll i vielleicht in wd-40 beim eiwirken zuaschaun? i schau jo in gros beim woxn aa ned zua!

 

daun gaunz wichtig, a födbett.

wäu wia mir olle wissen san werkstatt-sessions oft sehr nochtintensiv. dazua ghert owa dringend a woschbecken mit k/w-wasseranschluss und a gloo.

wäu noch 8-10 bier....do is des so a soch'. und in'd woschmuschl eine derf ma ned, wäu es kennt jo da mohairpullowa vo da mama drin eigwakt sei oda 's gschirr vo z'middog!

 

daun ghert no a abluftanlag eibaut, wäu wenn noch ana montasch-sitzung olle deine radln und de vo de drei hawara wos vurbeigschaut hom aa wieder schee glänzen, na daun ghert des gfeiert. na und zwaa packl marlboro light, a packl smart export, a grossglockner-zigarl und dreiahoib kistn bier, sowie ca. 10x gloo-gehn hinterlossn scho an gruch der ohgsaugt ghert, wannst ned wüst, dassd in nextn tog neich ausmion muasst!

 

ned vagessn derf ma auf an radio. des is genauso a muss wia a tacho am radl. ma muass jo schliesslich am laufenden bleim.

 

wos auf kan foi mochn derfts is a haustelefon installieren!

a hawara vo mir hods gmocht. vo den moment au wos fertig woar , hods nimma aufghert von scheppern. amoi braucht die mama bresln, daun wida a mööh, s nexte moi wüs dass er d wäsch aus da maschin aussazaht und wo er scho dabei is aa glei aufhängt.

eh kloar! mid die ölichn finga wird er in d' maschin greifen! ausgrechnt jetzt! sehr supa!

es hod ned laung dauert wors telefon scho wider demontiert und is auf da mistgstättn glegn.

jetzt vadeckt die löcha in da maua a playboy-kalenda und mei hawara kau wieder lochn und 's bier schmeckt eahm aa wieder!

 

a gegensprechaunlog is aa ned zum empfööhn, wäu daun kaus zu ähnliche kalamitätn kumman wia bein haustelefon.

wichtig is jedoch a einbruchsichare tür mid an spion. aussn derfs ka schnoin hom sundan nur an drücker. in schlissl dazua hängst da am bestn uman hois auf a dünnes stahlseil, dass da kana ohreissn kau.

 

und s nexte wos kummt is a liachtschranken im köllagaung in 10m entfernung vo da köllatür mid an blinkliacht in da werkstott. blinkliacht deswegn, wäu wenns a klingel oda a warnsummer is hert des da feind und is vurgwarnt. so kaunst owa scho midn glodanen mossberg-pumprepetierer hinta der tür woarten.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von soulman

also des standard-werkzeug unbedingt, des is owa eh an jedn kloar.

daun wirds scho a bissl schwieriger.

 

sehr zum empfehlen is neben der ghost-rider ausstattung auch a klaner fernseher.

wäu soll i vielleicht in wd-40 beim eiwirken zuaschaun? i schau jo in gros beim woxn aa ned zua!

 

daun gaunz wichtig, a födbett.

wäu wia mir olle wissen san werkstatt-sessions oft sehr nochtintensiv. dazua ghert owa dringend a woschbecken mit k/w-wasseranschluss und a gloo.

wäu noch 8-10 bier....do is des so a soch'. und in'd woschmuschl eine derf ma ned, wäu es kennt jo da mohairpullowa vo da mama drin eigwakt sei oda 's gschirr vo z'middog!

 

daun ghert no a abluftanlag eibaut, wäu wenn noch ana montasch-sitzung olle deine radln und de vo de drei hawara wos vurbeigschaut hom aa wieder schee glänzen, na daun ghert des gfeiert. na und zwaa packl marlboro light, a packl smart export, a grossglockner-zigarl und dreiahoib kistn bier, sowie ca. 10x gloo-gehn hinterlossn scho an gruch der ohgsaugt ghert, wannst ned wüst, dassd in nextn tog neich ausmion muasst!

 

ned vagessn derf ma auf an radio. des is genauso a muss wia a tacho am radl. ma muass jo schliesslich am laufenden bleim.

 

wos auf kan foi mochn derfts is a haustelefon installieren!

a hawara vo mir hods gmocht. vo den moment au wos fertig woar , hods nimma aufghert von scheppern. amoi braucht die mama bresln, daun wida a mööh, s nexte moi wüs dass er d wäsch aus da maschin aussazaht und wo er scho dabei is aa glei aufhängt.

eh kloar! mid die ölichn finga wird er in d' maschin greifen! ausgrechnt jetzt! sehr supa!

es hod ned laung dauert wors telefon scho wider demontiert und is auf da mistgstättn glegn.

jetzt vadeckt die löcha in da maua a playboy-kalenda und mei hawara kau wieder lochn und 's bier schmeckt eahm aa wieder!

 

a gegensprechaunlog is aa ned zum empfööhn, wäu daun kaus zu ähnliche kalamitätn kumman wia bein haustelefon.

wichtig is jedoch a einbruchsichare tür mid an spion. aussn derfs ka schnoin hom sundan nur an drücker. in schlissl dazua hängst da am bestn uman hois auf a dünnes stahlseil, dass da kana ohreissn kau.

 

und s nexte wos kummt is a liachtschranken im köllagaung in 10m entfernung vo da köllatür mid an blinkliacht in da werkstott. blinkliacht deswegn, wäu wenns a klingel oda a warnsummer is hert des da feind und is vurgwarnt. so kaunst owa scho midn glodanen mossberg-pumprepetierer hinta der tür woarten.

 

Des kenn i irgendwoher??

 

Schreibst von Dir söba oh? :D :D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...