Zum Inhalt springen

pussy wagon


soulman
 Teilen

Empfohlene Beiträge

 

i hab arbeit, du pferscher und ned immer zeit zum gugln!

schliesslich steh i vo ochte in da fruah bis umma sechse min augustin vorn hofer! :D

deswegen schreib i des da rein und denk ma die sandler da ham gnua zeit, wenigstens machens was sinnvolles. nämlich mir helfen.

 

mittlerweile hat sa si aber eh erledigt.

is a chevy silverado! bj is wurscht!

 

des mit der font von der heckaufschrift wissts aber aa immer no ned, oder? sagts ma wenigstens wo i den dreck suachn soll....bitte, danke, bussi, vagöts gott und habedere!

 

schauts i bin ja ned aso.

i sag euch warum i des wissen will:

vor kurzem ist sowas bei uns ins haus gekommen:

das bekommt jetzt die karosserei eines chevy silverado,

die wird in original gelb lackiert,

auf die motorhaube kommt bild 3 ohne den kleinen roten schriftzügen und der schriftzug von bild 2 hint drauf.

soll ein eyecatcher für die folgenden rc-events werden.

savage.jpg

PussyWagon1.jpg

kill bill.jpg

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

des is des ideale trumm zum nachbarn ärgern, hundsviecher jauken, oide weiber daschrecken oder für an phänomenalen klescher mit 4-5 pkw's auf da kreuzung!

 

"bidde hea inschpekta!!! auf amoi is so gaunz klans auto urschnöö daherkumman und scho hods klescht!"

"wie klaa?"

"na so...so klaaa...bissl hecha ois meine schuach!"

"na freilich, a klans auto! mochma glei amoi a alkoholprobe, gö?"

"tschuidigens hea inschpekta, der herr hod recht! i hobs aa gsegn! so a klaans..."

"und se kumman aa glei mid!"

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

des is des ideale trumm zum nachbarn ärgern, hundsviecher jauken, oide weiber daschrecken oder für an phänomenalen klescher mit 4-5 pkw's auf da kreuzung!

 

"bidde hea inschpekta!!! auf amoi is so gaunz klans auto urschnöö daherkumman und scho hods klescht!"

"wie klaa?"

"na so...so klaaa...bissl hecha ois meine schuach!"

"na freilich, a klans auto! mochma glei amoi a alkoholprobe, gö?"

"tschuidigens hea inschpekta, der herr hod recht! i hobs aa gsegn! so a klaans..."

"und se kumman aa glei mid!"

Mir kommt vor, Du hättest eh genug zeit zum googln. :rofl::rofl::rofl:

 

Do host den font: http://www.fontseek.com/cgi-bin/fsearch.pl?search=actionis

 

google first hit

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...