Zum Inhalt springen

Nicht schummeln - jedes Kilo zählt


Gast wittner
 Teilen

Wie schwer/leicht seid ihr denn - um ehrliche Antworten wird gebeten  

471 Benutzer abgestimmt

  1. 1. Wie schwer/leicht seid ihr denn - um ehrliche Antworten wird gebeten

    • Leichtgewicht: - 50 Kilo
      10
    • Bergfloh: 51 - 60 Kilo
      52
    • Welterweight: 61 -70 Kilo
      122
    • Mittelgewicht: 71 - 80 Kilo
      151
    • Halbschwergewicht: 81 - 90 Kilo
      89
    • Schwergewicht: 91 - 100 Kilo
      40
    • Bin Downhiller - mein Gewicht tut nichts zur Sache
      7


Empfohlene Beiträge

oiso, i hob 71 kilo auf 1meter und 93 zentimeter!

wär jo OK, wenn i net dabei an BMI (bodi moss indeks) von 19 hätt und damit um 12.9 kilo untergwichtig! :(

um des auszgleichn miaßat i (laut soulmans gschicht) wia da ghostrider mampfm und des bring i beim besten wüln net zsamm.

drum bleib i liaba a so a untergwichtigs mandl ;) fühl mi ganz woi dabei!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 4 Wochen später...
  • 3 Wochen später...

Ende Juli bin i auf d' Wog gstiegn und homma docht jetzt is genug.

 

92,2 kilo bei 22,5 % Fett!

 

Und des hauptsächlich wegnam Bier, 5 Weizen jeden Obnd, des legt si au. Owa ois Wirt isses scho schwer. Daun hob i Sommerpause gmocht (Lokal 5 Wochen zuagsperrt) und hob losglegt, die ersten 3 Wochen bin i jeden Tog glaufen oder gwandert, owa am Obnd hob i ma hoit wieda meine 5 Bier eineglaat oda hoit 2 Floschn Rioja (2 Glasln hob i imma mein Weiwi ohgebn).

 

2 Wochn davo woa i in Tirol aufm Berg in an Superhotel, jedn Tog 4-gängiges Abendmenü, mei und so guat.

 

Ohgnumma hob i natürlich nix.

 

Owa am letztn Tog hob i mi Fit gfühlt fian Test. Mitm Radl vom Hotel auf 1330 owe nach Schwaz auf 530. Und dann wieda zrugg.

 

Gschafft hob i's, jo mei, und plötzlich woa i wieda gauns geil auf mei Radl, des vorher 4 Joa im Kölla gstaundn is.

 

owa die nächste Wochn is nix weidagangn mitm Gwicht, owa die Mountainbikestreckn homma trotzdem Spaß gmocht.

 

Daun woa i bei da Leistungsdiagnostik, und der hot mi gfrogt, wie hoch denn mei Puls is beim Radln. Sog i so 145 (i hob eam owa net gsogt, dass des in Kahlenberg bergauf gmessn woa) sogt der des is natürlich vü zhoch. 120 waa grod recht. :-( fad, hob i gsogt, owa mi druan ghoitn. Donauinsel statt Kahlenberg.

 

Heit sans 85,8 bei 19% Fett und des in nua 2 Wochn bei durchschnittlich 3 1/2 Stundn Training am Tag, mei Beisl is wieda offn und i trink trotzdem kaum mehr an Alk, max. a klans Bier oda a Weizn pro Tog, meistens owa nix.

 

Und boid bin i wieda am idealen Kampfgewicht um die 80, und daun hoits eich au am Berg, daun roll i des Föd von hintn auf.

 

:D

 

greez

Tom

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 4 Wochen später...

...es wir kühler und ich lege zu, so wie jedes jahr

 

also: 181 - 68 kg, zu meiner besten zeit hatte ich 181 (auch damals schon) und 61 kg...mit dem gewicht konnte ich sogar noch meine maxwatt halten...

 

damals war ich schneller und leichter, jetzt bin ich schwerer und gsünder...

 

...wobei des gwicht is wuascht, den bmi nimmt scho seit jahren keiner mehr ernst, es geht nur ums fett (ausser bei brutal schweren menschen)...

 

und beim fett habe ich jetzt 7 % und damals 9 %...also habe ich feine 7 kg zugenommen und trotzdem 2 % fett weniger...dat is good training en nutrition...

 

irie

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 Wochen später...

Und wer soulmans Verbalsezzierung der ghost-riderschen Eßanomalitäten no' net ganz verdaut hat, hier nochmal Fakt an Fakt zum Endgewicht:

 

temporäres Gewicht

vor Frühstück / nach Klo-gehen 75 75

nach Frühstück 80 80

bis Mittag minus 3 -3 77

nach Mittagessen 84 84

bis Jause minus 2 -2 82

nach Jause plus 3 3 85

bis Nachtmahl minus 1 -1 84

nach Abendessen plus 4 4 88

beim Fernsehen plus 3 3 91

nach Schlaf minus 5 -5 86

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...