Zum Inhalt springen

Federgabel is komisch


Empfohlene Beiträge

I kenn mi jo a ned so aus.

 

Hob seit kurzem a komisches Fahrverhalten - na soulman a wenn i nüchtern bin :rolleyes:

Am Asphalt - alles normal

owe vom Felsen - ka Problem

 

nur wenn ich kleine Schläge krieg (vo da Forststroßn) nachher fangt der Bock zum schwingen an (seitlich sogar mehr kommt mir vor) und dämpft ned.

 

Was kann des sein?

 

a jo: Federgabel Manitou Magnum R (JG 2000?) Feder/Elastomer ~3000km

 

Öl sieht ma kans Austreten, die Einstellung reagiert auch noch. Es ändert sich bei den Schlägen trotzdem nix. wiar wenn ma auf an (älteren) Pudding foahrt.

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

....aber des is a andere gschicht!

 

schau amal ob die bremsbrücke......wos sogst? wos des is? naa ned die mödlingbachbrucken! heast, du machst mi porös! des u-förmige trumm wos an deina gabel dran is! genau! des is die bremsbrücke! naa du d...des is ka tippfehler! des haast ned kremsbrücke...bremsbrücke hast des trumm!

 

oiso schau amoi ob des trumm ned irgendwo an haarriss hat!

naa an dünnen riss! haarfein! jo, so sogt ma zu de feinen riss!

heast, i wer di glei bei die hoar reissen, wannst di so austöst!!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hob nochgschaut is owa nix, hob jo a nix umgfoahrn wos Hoar ghoppt hot.

 

Wos kennt des no sein?

 

 

Pudding, ah o oider is vielleicht zu wach. Is so wie wenn bei an öderen Auto de Gummiloger zwischen Querlenker und Stabilisator oid san. Nochher host so a ruckeln am Lenkradl wennst üban Fuaß vom Inschpekta foahrts! vastehst wos i man?

 

 

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von Potschnflicker

I tät nochschaun, ob de Vurderachs Spiel hot, des Steuerloga a bisserl locker is, folls des olles in Urdnung is: Zerleg Dei Gobel, moch a Sevice (i man jetzt net des Gschirr).

MfG Potschnflicker

 

De Gobel hob i scho a bissl zlegt - owa vü mehr ois des Ölstondskontroistangl und des Zeig mit da Feda links hob i mi ned traut aussezahn - owa Öl is gnua drinnan und de Fettn wor a no do (rosa?!)

 

Steuerloga is a Alternative - hob do meine Grobbler draufglegt und hob en Bock hin und zruck gschoben hob ma owa ned in Finga einzwickt.

 

Spü in da Vurderachs - gibts do an Hausmastaschmäh wiar ma des tschäckn ko?

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von Potschnflicker

Vorderradl zwischen de Goblholm hin und her bewegen, bei de Goblholm oda Bremsn beobachtn, ob do wos wocklt.

 

wenn is leicht tua nochher merkt ma fost nix, wenn i stärker tua nochher verbirg i es Radl. Wonn i de Spachn in da Mittn zsammdruck nachher bewegt sie da Kreuzungspunkt vo de Spachn um 5mm is des ok oder zwach?

 

A blede Frog, is ma oba scho öfter untakumma: is da Schnöspauna eh uandlich zua? ned zfest, ned zlocka, Hebel liegt gaunz au?

 

jo, i hob moi wo glesn wenn da Hebe in da Mittn is nochher muas strenger werdn! i hob sogor glearnt de Bremsn wieda einzhängan wenns Radl amoi draussn woar. Bremst vü bessa! :D :D

 

 

Hot wer a Ahnung ob ma bei da Magnum R de Hoim aussebringt um se gonz zu zerlegn ohne dass ma neiche Buchsn beim Tauchrohr gebn muas?

 

bzw wia schaut a Porenelastomer aus der hinüber is?:confused:

gibts do unterschiedliche Forbn oda steht des wo für de Gewichtsklassn?

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

jetzt hob i mir denkt i moch me im internetz schlau?

manitou

 

sowos:p

 

owa hobs nochher eh gfunden:

answerproducts

gibt sogor wos zum Lesen üba mei Besteck

 

 

jo i hear eh scho auf! Fois i amoi unterwegs wem triff der sie auskennt wer i eam hoit bitten a Aug drauf zu werfen auf mein Traktor.

 

sowos! so a Gaberl zlegen konn do a ned schwerer sein ois wia an 4Zylinder Murl zsammbauen :confused:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von Potschnflicker

Waunst wühst, schau i ma Dei Essbesteck amoi aun. Schick ma hoit a PM

 

MfG Potschnflicker

 

danke fürs Angebot des warad natürlich genial, dann hätt i quasi a Qualitätssiegel.

Meld mich do bei Gelegenheit, derweilen gehts eh no und bevors mich wieder Richtung Donau verschlagen tut, klopf ich an.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...