Zum Inhalt springen

nobody erster bei den masters am bike festival in willingen!!!

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

gesamtsiebenter!!!!!!!!

Du bist afoch a waunsinn!!!!!!!

das hochsauerland hat ja seinem namen wieder mal alle ehre gemacht - kälte, nässe, wind, 130 km gatsch etrem - hut ab vor dieser leistung!!!!!!

auch auf die andren österreicher kamma ordentlich stolz sein - Alban Lakata 3. platz, Wieltschnig Silvio 4. auf der mittleren - wacker geschlagen!!!!

Geschrieben

DANKE...DANKE...DANKE...für de bluman !!!! :toll::klatsch::U:

jo,jo.....die hölle des nordens....wer si des freiwillig audurt der muaß an schenan pecka haum...und des mit 40.!! :spinnst?::spinnst?:

900km mutasöhln alla durch germanien..mitn wohnmobü des mit aunliegende ohrn kan kilo geht und daun sex stund im gatsch ruachln bei 8C°...des kaun net normal sei...oda???

und schuid is eigentlich der BINDA MICHL...weu der hot sein sieg vom anninger dem KUBA PETER gwidmet..i hob den PEDA erst bei der leztn olpntour kennanglearnt...haum an muarz koarl ghobt....und der hot a kids so wia i...oida fux...sowos geht bis ins gebälk.

drumm bin i gfohrn wia de sau...hob an potschn ghobt...hob mi fafohrn...hob fost graft bei der labestation (san lauta wappla von da kurzn umanaundagstaundn und haum mi net zuwelossn)...REAN HET I KENNA. :aerger:

i habs auba trotzdem gschofft und widme auch meinen sieg dem KUBA PETER...i hoff es wird alles wieda guat.... :wink::wink::wink:

Geschrieben
DANKE...DANKE...DANKE...für de bluman !!!! :toll::klatsch::U:

jo,jo.....die hölle des nordens....wer si des freiwillig audurt der muaß an schenan pecka haum...und des mit 40.!! :spinnst?::spinnst?:

900km mutasöhln alla durch germanien..mitn wohnmobü des mit aunliegende ohrn kan kilo geht und daun sex stund im gatsch ruachln bei 8C°...des kaun net normal sei...oda???

und schuid is eigentlich der BINDA MICHL...weu der hot sein sieg vom anninger dem KUBA PETER gwidmet..i hob den PEDA erst bei der leztn olpntour kennanglearnt...haum an muarz koarl ghobt....und der hot a kids so wia i...oida fux...sowos geht bis ins gebälk.

drumm bin i gfohrn wia de sau...hob an potschn ghobt...hob mi fafohrn...hob fost graft bei der labestation (san lauta wappla von da kurzn umanaundagstaundn und haum mi net zuwelossn)...REAN HET I KENNA. :aerger:

i habs auba trotzdem gschofft und widme auch meinen sieg dem KUBA PETER...i hoff es wird alles wieda guat.... :wink::wink::wink:

jo, i was eh - mich drückt schon a bissal das schlechte gwissen, daß ich ned amal fähig war, Dir wenigst bei der letzten labe ein flascherl zu reichen - aber da bin i no bewußtlos im betti glegen - regenerieren von pardy machen (des war ja meine eigentliche willingen-mission, im übrigen äußerst erfolgreich absolviert ;) ). aber vom gewinnen hat Dich des ja zum glück auch ned abgehalten!!! schade trotzdem, da wär noch mehr drinnen gewesen...

wenigst rechtzeitig zur siegerehrung hab ichs ja geschafft - pics kommen, sobald ichs krieg.

bussal, c*

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...