Zum Inhalt springen

Tabletop! Er will nicht!


Masterambrosius
 Teilen

Empfohlene Beiträge

was anderes aber ähnliches:

 

habe folgendes problem im skatpark:

 

wenn ich in der halfpipe oder der quarter anfahr und über die kante will (also über die kante- 180 - dann wieder landen) , dann hab ich irgendwie die totalen hemmungen, und paar mal is ma passiert, dass ich mim hinterreifen auf die plattform oben gekommen bin, wie kann ich das verhindern? is es die gewichtsverlagerung, oder spielt sich das alles nur in meinem kopf ab?

ja mehr Angst man hat, umso passiver springt man ab, umso weniger drückt man sich somit beim Absprung zur Mitte ab, umso eher passierts einem, dass man oben auf der Kante landet.

 

 

Hab das früher beim BMXen ein wenig trainiert, aber ehrlichgesagt hab ich auch zu viel Angst davor. Da können einfach so gschissene Stürze passieren wenn man zuviel falsch macht :eek:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

was am anfang evtl helfen kann is gaaaanz weit rechtsd ab zu springen zb und gaaaaanz weit links versuchen zu landen, durch die distanz kannst bissl besser zielen... den bogen kannst dann ja immer enger springen beim airen... und halt abdrücken ab absürung ned vergessen wie der mathias schon gsagt hat ;)
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

was am anfang evtl helfen kann is gaaaanz weit rechtsd ab zu springen zb und gaaaaanz weit links versuchen zu landen, durch die distanz kannst bissl besser zielen... den bogen kannst dann ja immer enger springen beim airen... und halt abdrücken ab absürung ned vergessen wie der mathias schon gsagt hat ;)

 

ja das mitn rechts abspringen und links landen hab ich eh auch schon gmacht in der half pipe nur leider is die bei uns so kurz, dass d schnell mal draussen liegst, wennst zuweit springst :f:

 

naja egal... fullface helm aufsetzn, augen zu und durch :D anders gehts anscheinend ned...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 4 Wochen später...

tabletop geht no immer nicht so toll, aber der onehander!

sagts mal zieht ihr die hand wärend des flugs ab oder schon beim absprung? bin draufkommen das wenn ichs beim absprung wegzieh viel leichter und schöner mach.

wie machts ihr das? seh oft beim nohander das die leute schon wärend sie noch am absprung sind die hände wegziehen.

 

cheers

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

tabletop geht no immer nicht so toll, aber der onehander!

sagts mal zieht ihr die hand wärend des flugs ab oder schon beim absprung? bin draufkommen das wenn ichs beim absprung wegzieh viel leichter und schöner mach.

wie machts ihr das? seh oft beim nohander das die leute schon wärend sie noch am absprung sind die hände wegziehen.

 

cheers

 

kommt drauf an..........i tu di hand immer erst nachn absprung weg.....manchmal aber auch schon früher.........hab auch is gfühl dasa beim früher wegtun schöner wird!!!

Kannst in No-Hander schon?!:jump:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

kommt drauf an..........i tu di hand immer erst nachn absprung weg.....manchmal aber auch schon früher.........hab auch is gfühl dasa beim früher wegtun schöner wird!!!

Kannst in No-Hander schon?!:jump:

nein leider...

gell, je früher die hände weg sind desto schöner und ruhiger wird der flug.

jetzt muss ich mal mit der anderen hand probieren. wenns mit der dann auch klappt kann ich nohander versuchen.

bin gestern unabsichtlich onehanded gelandet, klappt auch gut...bissi angsch*** hab i mi aber schon :f:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

jo oida des is wiaklich a scheiß gfühl.....dareißn muas mas dann hoid no......:s:

i glaub da no-hander kun e ned so schwa sein.......i vasuchs scho länga und a bissl gehn di händ eh scho weg nua da sattl losst si ned gscheid klemmen......des is mei hauptproblem.....und a bissl schiss is a dabei!!:p

 

das mitm klemmen kommt bei mir automatisch, aber eben nur wenn ich vorm abflug loslass...ich glaub ich versuchs das nächste mal einfach...mehr als aufs northshore pracken kanns mich eh ned...http://forum.dvd-forum.at/images/smilies/banana.gif

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

One/No Hander ist technisch leicht...

Interessant wirds beim suicide.

Es ist reine Überwindung...

 

onehander suicide geht eh schon recht ok...sicher könnts sauberer in der ausführung sein, trotzdem gehts schon gut.

aber den nohander trau i mi no ned, erzähl mal...wie, was, wo, ...`?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

übst du imma am semmering oda was?!:eek:

jou auf di northshore prackn is a bissl :s:

jo suizide onehand geht bei mia a scho supa!!

Jo oida i wü a wissn wie!!:klatsch:

 

ja- wo übst du den?

ich finde bei den drei northshores im zielbereich gehts am besten. da is die anfahrt total ruhig

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

najo i üb meistns im dirtpark.............duatn kann ma gscheid was dazualeanan!!!^^

semmering geht trick-mäßig eh eha weniger weil i auf mein stinky jo leida no a dopplbrücke hab........also x-up und so falln weg nen!!:s:

owa i find a das di 3 northshores im zielbereich chillig sein owa no-hander duatn warad scho wos härters..........owa geil!!:D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

najo i üb meistns im dirtpark.............duatn kann ma gscheid was dazualeanan!!!^^

semmering geht trick-mäßig eh eha weniger weil i auf mein stinky jo leida no a dopplbrücke hab........also x-up und so falln weg nen!!:s:

owa i find a das di 3 northshores im zielbereich chillig sein owa no-hander duatn warad scho wos härters..........owa geil!!:D

 

hab glaub ich keinen dirtpark in der nähe. wäre aber auch ein schlechter dirtfahrer...

xup pack i ned. bin zu feig :(

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

des mit di protekorn sei an jedn wiara wü......i dad a am liabstn nua mit backprotect. foan owa irgndwie........najo.....^^

jo x-up is owa echt ned schwa.......im bikepark isa aba a a bissl schwerer.........find i.....wieso schlechta dirtfahrer?! du host jo eh is cowan oiso di grundvoraussetzung warad jo gebn!!!:U:

dirtpark lernt ma saufü und ois is a bissl easier!!:klatsch:

dad eh a gean amoi midn hardtail in semmering owairatern owa dazua wiari eh no zeit hobn!!!

hardtail is ja eh ois easy nen?!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

amen...!

x-up is eh easy, nur wie gsagt- i trau mi den lenker ned ganz drehen. nach 2/3tel hör ich auf.

 

das cowan is eh super, ich nehms aber zum 4x fahren.

keine ahnung warum, aber dirt u street reitzt mich ned so. is lässig zum zusehen, aber ich steh hald mehr auf schnelle weite sprünge...wobei ja die dirts a immer ärger werden :eek:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

stimmt hab eh gesehn dast no alles am bike drauf hast......das heist kefÜ und schaltung und so........i hab mei bike hald scho voll aufs trixln ausglegt.....

x-up is bei mia am anfang a voll ned gangen und jetzt isa scho fast wia a kleine spielerei!!!:D

Heast a blede Frag aba i frag mi scho länga wia des örtchen hast in dea di hirschnkogl-bergbahn is!!!

Hirschnkogl?

semmering?

Kan schimmer und i wills wissn weil ich dort heuer beim Mountainbiker arbeitn werde....... im august dann....:D

jopp di jumps werdn echt imma ärger und is geilste is um so größer di jumps werdn um so mehr leutz jumpn midn hardtail!!!!:eek:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

stimmt hab eh gesehn dast no alles am bike drauf hast......das heist kefÜ und schaltung und so........i hab mei bike hald scho voll aufs trixln ausglegt.....

x-up is bei mia am anfang a voll ned gangen und jetzt isa scho fast wia a kleine spielerei!!!:D

Heast a blede Frag aba i frag mi scho länga wia des örtchen hast in dea di hirschnkogl-bergbahn is!!!

Hirschnkogl?

semmering?

Kan schimmer und i wills wissn weil ich dort heuer beim Mountainbiker arbeitn werde....... im august dann....:D

jopp di jumps werdn echt imma ärger und is geilste is um so größer di jumps werdn um so mehr leutz jumpn midn hardtail!!!!:eek:

 

hardtail fahren is hald das geilste, am semmering taugt ma mei 4x auch total, des is schnell und einfach ehrlicher :p

du hacklst beim mtbiker? lässig! seh ma uns dann eh öfterererer...

das mitm xup musst ma no erklären/zeigen wennst mal zeit hast. cheers!

 

...i glaub des hast semmering...oder?...hab no nie drüber nachdacht!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

das mitm xup musst ma no erklären/zeigen wennst mal zeit hast. cheers!

 

...i glaub des hast semmering...oder?...hab no nie drüber nachdacht!

 

Fiiiiiiiiiiix oida!! moch ma!! wia glaub i wiaklich ma midn hardtail vorbeischaun.........vl kann i dann scho in Suizide Nohander..

kann i da dann a glei zagn!!:D

Na schmäh moch ma!!

OIda wieso was des kana.........:bawling:

cheers

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Fiiiiiiiiiiix oida!! moch ma!! wia glaub i wiaklich ma midn hardtail vorbeischaun.........vl kann i dann scho in Suizide Nohander..

kann i da dann a glei zagn!!:D

Na schmäh moch ma!!

OIda wieso was des kana.........:bawling:

cheers

 

paaasst!

 

weils genau so wichtig is wie der name der tussi die man aus der bar mitnimmt...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 Wochen später...

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...