Zum Inhalt springen

2RC/BB-Jahresfeier heuer wann?


NoDoc
 Teilen

Empfohlene Beiträge

na, die peckten dürfen eine ... nur die metros bleiben draussen!

es gibt keine tische

das sind Shiatsu-Matten du Esoterik-Banause

 

na oida heast!!!

glaubst wäust jetzauf da eso-wöön reitst miassn olle aundan in söm poscher hom?

wegn dir wer i ma mei samtweiche rosarote haut mit der i bei die frauen so vü erfolg hob ned min 80-er schmirgel verunstalten und min bic ma "mein kleines pony" ins schulterblattl stechen lossn.

 

guad, mit den allanich kennt i jo lebm...

owa dassd jetz z' fäu bist wenichstens a heirichn-bangl zum einezahn...

wia soi d'n i mid mein marodn kreiz bis in da fruah ohne bangl aushoidn, ha?

denkst du aa an die ödan leit, ha?

und woahrscheinlich hobts ois fuada nur mehr soja-laberl und tofu-schweinsbrodn...den kau i ma daun in da wiederverwertbaren öko-tazn auf d knia legn, oder wie? ....ohne tisch!

 

womit ma aa scho beim nächsten thema waratn!

wo bitte lieber herr nopain gedenken sie, dass ihnere illuminierten gäste dann hinspeiben soin, wanns unta kan tisch mehr geht?

homs iwahaupt so weit denkt, ha?

wohin bitte soll ein herr racy sei tofu-magenpizza legen wann er kan tisch ned vurfinden kau?

unta de bochanan matrozzn?

aufs heisl?

i glaub i her schlecht!

san mir jetz chaoten oder neuerdings ohne mein wissen scho zu die öko-kasperl wurn?

kennen der herr nopain einen chaoten der was in ein häusel speiben tut?

jo?

muass a woarma sein...oder a mädchen!

föht nur mehr dass ma im fruahjohr beim bb-day gemeinsam im wienerwoid hundstrümmerl und papierl klauben gehn und nocha auf die friedensdemo zu de wachbirn!

am end moch ma daun stott an karaoke-event a lichterkettn und singen fromme lieder!

 

maaah, wos aus an mau fia a menschliche niederloge wern kau wann er auns foische weib grot! :s:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

na oida heast!!!

glaubst wäust jetzauf da eso-wöön reitst miassn olle aundan in söm poscher hom?

wegn dir wer i ma mei samtweiche rosarote haut mit der i bei die frauen so vü erfolg hob ned min 80-er schmirgel verunstalten und min bic ma "mein kleines pony" ins schulterblattl stechen lossn.

 

guad, mit den allanich kennt i jo lebm...

owa dassd jetz z' fäu bist wenichstens a heirichn-bangl zum einezahn...

wia soi d'n i mid mein marodn kreiz bis in da fruah ohne bangl aushoidn, ha?

denkst du aa an die ödan leit, ha?

und woahrscheinlich hobts ois fuada nur mehr soja-laberl und tofu-schweinsbrodn...den kau i ma daun in da wiederverwertbaren öko-tazn auf d knia legn, oder wie? ....ohne tisch!

 

womit ma aa scho beim nächsten thema waratn!

wo bitte lieber herr nopain gedenken sie, dass ihnere illuminierten gäste dann hinspeiben soin, wanns unta kan tisch mehr geht?

homs iwahaupt so weit denkt, ha?

wohin bitte soll ein herr racy sei tofu-magenpizza legen wann er kan tisch ned vurfinden kau?

unta de bochanan matrozzn?

aufs heisl?

i glaub i her schlecht!

san mir jetz chaoten oder neuerdings ohne mein wissen scho zu die öko-kasperl wurn?

kennen der herr nopain einen chaoten der was in ein häusel speiben tut?

jo?

muass a woarma sein...oder a mädchen!

föht nur mehr dass ma im fruahjohr beim bb-day gemeinsam im wienerwoid hundstrümmerl und papierl klauben gehn und nocha auf die friedensdemo zu de wachbirn!

am end moch ma daun stott an karaoke-event a lichterkettn und singen fromme lieder!

 

maaah, wos aus an mau fia a menschliche niederloge wern kau wann er auns foische weib grot! :s:

 

danke - mein tag ist gerettet :D

 

 

wengan speuben überleg i ma no was!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...