der.bub Geschrieben 6. April 2004 Geschrieben 6. April 2004 Hallo!! ich bin auf der suche nach ein paar lustigen heurigenlieder. kennt ihr welche (text warat super) danke daniel Zitieren
Gast cw0110 Geschrieben 6. April 2004 Geschrieben 6. April 2004 Kindar , miar haum eine herrliche Zeit wuascht wo ma hinschaut dar Mensch ist foi Freud Wien is a Wödstadt des Gschäft geht wia gschmiat und jeder Dritte ist motorisiert Mi´m Auto foahst wo a greans Kranzerl Dir winkt a vernünftiges , zünftiges Weanaliad klingt duat wohnt sogoa noch a echte Gemütlichkeit wia in da Bochhend´l zeit Aba des Bochhend´l schmeckt nicht allein , daß bessa runtarutscht brauch mar an Wein und nach dem vierten Glas draht se de Wö´d im Kras und wer uns zuaschaut sogt de zwa san klaß A Kriagal a Glaserl a Stamperl a Tröpfal do wearn uns´re Eigaln glei feicht do wa´mt sie des Hearzal do draht sie mei Köpferl de Fußaln wearn luftig und leicht da muaß i da Musi an Hundata reibn i bin in mein Himmel und daun geh i speibn A Spitzal , a Schwipsal , a Räuscherl , a Schwamm is unsa tägliches Oabeitsprogramm . Kuaz nachn Kriag do woars Lebn so mies do hob i gsoff´n damit i vagiß jetzt geht´s uns guat scho seit längara Zeit do mocht des Sauf´n erst richtig a Freid ´s scho längst da Rekord übatroff´n bei uns Milliarden wean jährlich vasoff´n bei uns oba mia schaun uns daun uns´re Poitikar aun die gehn mi´m Beispü voran Woit´s net so vü Besoffane haum gabat´s fiars Saufn net so vü Reklam drum hear i niemois auf geht a mei Leba drauf kriag i a Kraunkngöd , daß i´s vasauf A Kriagal , ein Glaserl , a Stamparl , a Trankerl und daun foar ma Automobü daun scheib i wen nieda und der mocht ein Bankerl passie´n kaun uns eh net sehr vü weil wenn man uns kurz in den Häfen schickt na wenn schon , ´s ist ein Kavaliersdelikt Ein Spitzal , ein Schwipsal , a Räuscherl , a Schwül man braucht zur Seeligkeit zwa drei Promü´ Der Mensch braucht a Krügal , a Glaserl , a Stamperl , a Schluckal waun i daun mei Oide verpesch daun gfrein se de Leit und sogn des is a Schnuckal weu bsoff´n sein is jo so fesch und kriag ich ein Kindl , das wird ein Kretin vü bleda ois mia kaun der a nimma sei a Spitzal , a Schwipsal , a Räuscherl , a Schweigal sonst füh´ ma uns nimma mehr woi hob ich erst das nötige Quantum do drin daun merk ich net wos fia a Trott´l i bin drum brauch ma den Alkohol . Text und Musik Gerhad Bronner Heller und Qualtinger "Heurige und gestrige Lieder" Prost mfg Christian cw0110 Zitieren
Gast Ulf Geschrieben 7. April 2004 Geschrieben 7. April 2004 Super Christian! Wenn ich das lese, seh' ich den Qualtinger genau vor mir, und muß auch gleich mitsingen. Die jungen Leute von uns werden mit dem Text allerdings keine Melodie mehr verbinden. Denen ist echt was entgangen. Zitieren
TomCool Geschrieben 7. April 2004 Geschrieben 7. April 2004 Also, wenn mich keiner verrät: a kriagal, a Seidal Zitieren
Horski Geschrieben 7. April 2004 Geschrieben 7. April 2004 Es gibt von Helmut Qualtinger und Andre Heller eine Platte mit Heurigenliedern (nennt sich "Heurige & Gestrige Lieder" - gibt´s auch unter Amazon) - zahlt sich echt aus! lg St. Zitieren
TomCool Geschrieben 7. April 2004 Geschrieben 7. April 2004 Aller dings möchte cih ni diesem zusammenhang dasvon vaval geforderte Wort "lustig" in frage stellen. Denn die heurigen und gestrigen Lieder sind nicht lustig sondern sarkastisch. Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.