Zum Inhalt springen

MTB Schoepflstrecke SA, 29.7.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
Ongeba.

jo wosma hod hod ma, so schauts aus...

he i depp worum sog i den imma "so schauts aus" de hitz mocht mi no ganz deppat, i glaub mei CPU ist überhitzt :D

i brich weg, a flosch mit ana hinichn CPU :D

Geschrieben
CPU? Aufklaerung bitte.

des is a englische gschicht oba do kennst di jo guat aus...

Central Processing Unit

auf deutsch

so woas wie da denkcheffe... na jo so a computa zeigs holt

Geschrieben
na wans raucht is zsspoat... so schauts aus...

na bistdu deppat do woars wieda...

mei cpu loast sie vui guat mit radla kühlen...

Trink oans mit fuer mi. I werd mi jetzt a den wichtigen dingen des lebens widmen und hoam geh ;)

Geschrieben
Des waer a Idee fuer unsere Ausfahrt.... will jemand nachher ins Wasser huepfen? In die Schwechat koennma sicher wo rein...

jo i wü ins wossa... hpower isa wossahupfa...

najo vielleicht regnets jo dann missma net ins wossa hupfen sondern hupfen sowieso im wossa

Geschrieben
Du muasst ja um 4 in HB sein, oder net?

scho oba missma holt schnella foan... damit sie die wossa hupferei a no ausgeht. wann da wirt eh net auf hot sama jo uma 1:00 wieda zruck + 2 std. wossa hupfn + 1 std. foahn... des geht sie ollas aus, bin jo optimist :)

oba wos ma echt surgen mocht... wo zum teifl nehm i am samstag in da fruh a schitzlsemml her :confused:

Geschrieben

Wer? was? Postla wohin radlt? *bahnhof*

Schnitzlsemmi... hm... bei mir um de Eckn warad da schnitzwirt... oba ob der um 8 scho aufhot. i hob scho oamoi gsogt wer schuid hot dass ma so boid in da fruah wegfoarhn...

Geschrieben
.... will jemand nachher ins Wasser huepfen? In die Schwechat koennma sicher wo rein...

Nojo, i schwimm wia a Schustahaummer, Kopf bein Bodn Stü in da Heh :rofl:

Aundere Frog, wo isn des Bachl?

Do missat I jo vermutlich von Schöpflgitta in die aundere Richtung fohrn, oder?

Wei normal foahr i jo noch Laabn und üba'd Klaumheh hoam.

Aussadem hot mei Pool dahoam 28°, i bin a Woarmduscher :D

Do kimmt de Schwechat wohrscheinli net mit.

Geschrieben
Wer? was? Postla wohin radlt? *bahnhof*

Schnitzlsemmi... hm... bei mir um de Eckn warad da schnitzwirt... oba ob der um 8 scho aufhot. i hob scho oamoi gsogt wer schuid hot dass ma so boid in da fruah wegfoarhn...

@postla: i muas am soamstog uma viere in hartberg sei weil mei freind da postdirekta von hartberg irgendwie mit dem radl in da poststafette mitfoaht und i ihm vasprochen hob das i eh an wossaträga moch...

oba... wanima so überleg das i mit eich boden geh und die ceela mir den rücken eincremt und i dann faul in da sun liegt auf de stana und a haufen bledsinn von mir gibt... dann muas da postla allanich foahn :D

Geschrieben
a Bachl is ein Bach. des mitm Wasser.

Von wo fahrst denn weg? Auf S.1 waer a Wegbeschreibung, falls die was hilft ;)

Na, passt scho. Des Schöpflgitta woas i eh wos is.

Oba nochn biken missat i daun Richtung Wean zur Schwechat foahrn,

oda is de Schwechat glei do bei Schöpflgitta ??

Geschrieben

@fr4nz - jo, de is glei in da Naehe, woass oba nu net genau, wo ma reinkonn... ich kenn a Stell in Baden zum Notfall... und uebrigens san de Bachl viel gscheiter, vor allem wonn mia drin san ;)

@hpower - fuer a schnitzlsemmi tua i vue... konnst jo oane kochn, ha wie wa's?

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...