Zum Inhalt springen

fr4nz

Members
  • Gesamte Inhalte

    282
  • Benutzer seit

Alle Inhalte von fr4nz

  1. Uijegerl. Was hast den gmacht ? Ich wünsch dir jedenfalls rasche und gute Besserung. lg franz
  2. Hallo Bergpeter, Gerne hätte ich an dieser Ausfahrt teilgenommen. Leider kann ich aus sehr persönlichen Gründen nicht teilnehmen. Ich schick dir eine PN LG Franz
  3. I hob a nu a poar büldln. fotografiern hot mi heit net wirkli gfreit
  4. a bankreuba is a mitgfoahn oda is des goa da kärntna büldlmoha siegi http://img40.imagevenue.com/loc336/th_47186_Siegi_122_336lo.jpg
  5. die daten hot da stefan scho bekaungebn. i hob nu den gps-track über da AMAP: http://img31.imagevenue.com/loc558/th_45937_JoSingletrail_122_558lo.jpg
  6. soda, i bin a wieda zhaus. super runderl unter net gaunz afochn bedingungen. danke Jo für die tolle tour foa i in frihjoar bestimmt wieda. i hoff es san olle guat ham kemman.
  7. Des is wirklich schod Christian. MS is zum :k:
  8. nix do Christian, net nochlossn, des geht se aus
  9. des beste is net guat gnua gib afoch ollas
  10. Na, da steig ich auch noch einmal auf den Gaul und reite mit. Haftung übernehme ich auch keine, nicht einmal für mich selbst
  11. fr4nz

    26.10.mtb Runde

    Auweia Jo, des heart se net guat aun. Schau das'd schnö wieda beinaund bist, das ma a nu a Runderl drahn kennan bevur da Winta kummt.
  12. ein großes Heupferd http://img44.imagevenue.com/loc383/th_47176_Heupferd1_122_383lo.jpg
  13. Wer hat dir den diesen Bären aufgebunden ?? GSD stimmt es nicht. Da würd es dich von der Klomuschel hauen, wenn die Schrauben ohne Vorwarnung brechen würden. Vieleicht bemühst du mal den wikipedia, da sollten genügend Infos fürs erste, bezüglich Verformbarkeit und Zähigkeit von Stahl, zu finden sein. Einer der's wissen sollte, da er seit 34 Jahren als Werkstofftechniker in der Stahlbrache arbeitet
  14. jo, waunst in schodn host, brauchst di um den spott net sorgen. oba im ernst, du manst oiso i soi vurn nochlossn
  15. wos, so frech san de buam ? :s:
  16. Ein schönes Runderl seids da gfoahrn Hätt mi auch interessiert, bei mir klemmts oba no imma im Kreiz http://cosgan.de/images/smilie/muede/s015.gif An den kompletten GPS-Daten wär i interessiert, um des Runderl amoi nochzufoahrn. Cheela, bist üba an Fakir sein Bettal drübergfoahrn? Is jo a richtige Potschnserie
  17. haha, i hau mi o do host wos augricht Jo nau schau, do is a goa koa e nit drinn
  18. http://img365.imageshack.us/img365/4361/4106909tm4.jpg
  19. eigentlich kein Makro http://img201.imageshack.us/img201/614/6109990hh6.jpg
  20. http://img267.imageshack.us/img267/6379/4050355zz5.jpg
  21. http://img168.imageshack.us/img168/8945/4049481uv9.jpg
  22. http://img278.imageshack.us/img278/9691/6136377sq0.jpg
×
×
  • Neu erstellen...