Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 goanz woas onders... http://www.sahara.com/ wos genau wuesst denn das ma segn? Zitieren
hpower Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 wos genau wuesst denn das ma segn? koanst du des lesen auf dera seitn... ich vastehs a net. woann is olladings vastangat da kunt i da a soagn woas i da damit soagn wü... kapito *heastbinibled* Zitieren
hpower Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 Skorpion Singlehoroskop für Ihn, 24. Juli - 30. Juli 2006 Trend: Ihre Ausstrahlung pendelt irgendwo zwischen James Bond und Batman. Auf jeden Fall sind Sie jetzt auf Zack. Die Damenwelt bemerkt schnell, dass Sie kein Weichei sind und Phrasen anderen überlassen. Wer so voll geballter Kraft steckt, macht neugierig. Außerdem sind Sie momentan Venus großer Liebling. na bistu deppat... Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 da gibts a Knopfal, des hoasst 'English', des muasst druckn soda, ich geht jetzt a Glasl Sekt trinken zu meinen Kollegen. De stengan olle in da Kuech und feiern weil oane uns valosst... prost! Zitieren
hpower Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 so freunde nachdem ihr mich jetzt so erfolgreich vom arbeiten abgehalten habt, werd ich in die steiermark fahren.... im golf mit klimaanlage Zitieren
hpower Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 da gibts a Knopfal, des hoasst 'English', des muasst druckn jo manst du goar i koan englisch von arabisch untascheidn... des klingt eus wia spanisch Zitieren
HarryG Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 nau des derf jo net woar sei. da quatscht er den ganzen tag und dann bricht er no frühzeitig ab. @hpower: weisst eh, wenn i glück hab hol i morgen mei radl. dann wird gezischt aba was anderes, wieso teits ihr da eigentlich qutaschen tun in de fred´s ah nix zum tuan göö Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 so freunde nachdem ihr mich jetzt so erfolgreich vom arbeiten abgehalten habt, werd ich in die steiermark fahren.... im golf mit klimaanlage nau daun guate foahrt Wieso foahrst den heit scho, muast du morgn nix schuften ? Zitieren
hpower Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 nau des derf jo net woar sei. da quatscht er den ganzen tag und dann bricht er no frühzeitig ab. @hpower: weisst eh, wenn i glück hab hol i morgen mei radl. dann wird gezischt aba was anderes, wieso teits ihr da eigentlich qutaschen tun in de fred´s ah nix zum tuan göö he xmpow die rennmaschin, supa! zum tuan is zshas Zitieren
HarryG Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 aja und ceela: wo worst denn gestern? haben ja a gschmeidige runde um den LTG gedreht mit an elektrolyte danach Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 .....aba was anderes, wieso teits ihr da eigentlich qutaschen tun in de fred´s ah nix zum tuan göö de hitz Zitieren
hpower Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 nau daun guate foahrt Wieso foahrst den heit scho, muast du morgn nix schuften ? murgen teleworker in mein goatn untam nussbam.... Zitieren
HarryG Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 zum tuan is zshas aso jetzt tuast dann im golf hackeln mit handy am ohr und soo gööö Zitieren
HarryG Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 murgen teleworker in mein goatn untam nussbam.... jaja die edv-ler teleworken. sowas. aba des tua i a imma gern ausm pool ausse http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/k020.gif pass auf das da ka nuss auf de nuss fallt Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 nau des derf jo net woar sei. da quatscht er den ganzen tag und dann bricht er no frühzeitig ab. Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 aja und ceela: wo worst denn gestern? haben ja a gschmeidige runde um den LTG gedreht mit an elektrolyte danach I woar chatten, host des in dem fred nu net gsegn? Zitieren
HarryG Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 I woar chatten, host des in dem fred nu net gsegn? i hob glaubt du wüsst radl foarn ? oarg mi de frauen. Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 Sodale, I throw me over the houses, oder I hau mi üba de Heiser, wia mia so zsogn pflegn. Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 i hob glaubt du wüsst radl foarn ? oarg mi de frauen. jo, mecht i gern, oba bei mir is im Moment a wahnsinn in der firma, jetzt trau i mi vorm urlaub nix ausmochn. eigentlich haett i gestern homeoffice gmocht am Abend, oba meine lieben Kollegen ham mir net gschickt, wos i dafuer braucht haett :s: Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 Sodale, I throw me over the houses, oder I hau mi üba de Heiser, wia mia so zsogn pflegn. Pfiatt Di! Und bis SA - oder frueher hier im fred Zitieren
HarryG Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 i schliess mi dem fr4nz an. bis demnächst Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 und i iatzt ah. pfiad eich und an schen obnd! Zitieren
sWo Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 vielleicht kumm i a - wenns a vorort epilierung gibt Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 I nimm den Epilierer mit, versprochen! Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.