Zum Inhalt springen

MTB Schoepflstrecke SA, 29.7.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
wos genau wuesst denn das ma segn?

koanst du des lesen auf dera seitn... ich vastehs a net. woann is olladings vastangat da kunt i da a soagn woas i da damit soagn wü... kapito :D *heastbinibled*

Geschrieben

Skorpion

Singlehoroskop für Ihn, 24. Juli - 30. Juli 2006

Trend:

Ihre Ausstrahlung pendelt irgendwo zwischen James Bond und Batman. Auf jeden Fall sind Sie jetzt auf Zack. Die Damenwelt bemerkt schnell, dass Sie kein Weichei sind und Phrasen anderen überlassen. Wer so voll geballter Kraft steckt, macht neugierig. Außerdem sind Sie momentan Venus großer Liebling.

na bistu deppat...

Geschrieben

da gibts a Knopfal, des hoasst 'English', des muasst druckn ;)

soda, ich geht jetzt a Glasl Sekt trinken zu meinen Kollegen. De stengan olle in da Kuech und feiern weil oane uns valosst... prost!

Geschrieben

nau des derf jo net woar sei. da quatscht er den ganzen tag und dann bricht er no frühzeitig ab.

@hpower: weisst eh, wenn i glück hab hol i morgen mei radl. dann wird gezischt ;)

aba was anderes, wieso teits ihr da eigentlich qutaschen tun in de fred´s :D ah nix zum tuan göö

Geschrieben
so freunde nachdem ihr mich jetzt so erfolgreich vom arbeiten abgehalten habt, werd ich in die steiermark fahren.... im golf mit klimaanlage :):wink:

nau daun guate foahrt :wink:

Wieso foahrst den heit scho, muast du morgn nix schuften ?

Geschrieben
nau des derf jo net woar sei. da quatscht er den ganzen tag und dann bricht er no frühzeitig ab.

@hpower: weisst eh, wenn i glück hab hol i morgen mei radl. dann wird gezischt ;)

aba was anderes, wieso teits ihr da eigentlich qutaschen tun in de fred´s :D ah nix zum tuan göö

he xmpow die rennmaschin, supa!

zum tuan is zshas

Geschrieben
murgen teleworker in mein goatn untam nussbam....

jaja die edv-ler ;) teleworken. sowas. aba des tua i a imma gern ausm pool ausse http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/k020.gif

pass auf das da ka nuss auf de nuss fallt :p

Geschrieben
i hob glaubt du wüsst radl foarn ? oarg mi de frauen.

jo, mecht i gern, oba bei mir is im Moment a wahnsinn in der firma, jetzt trau i mi vorm urlaub nix ausmochn. eigentlich haett i gestern homeoffice gmocht am Abend, oba meine lieben Kollegen ham mir net gschickt, wos i dafuer braucht haett :s:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...