Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
.......a netts picknick mit sehr brisante themen.. :jump::jump:

jetzt tuats ma lad das i glei ogrissen bin :(

weu fia brisante Themen bin i imma zhaum :D

PS: und Erdbeerschoki het ma a taugt, ma vagunnt se jo sunst nix :rofl::rofl:

Geschrieben
jo ihr hobts leicht lochn. Es hobts jo koan Streuvalust....

Nau des tat i net sogn.

wias mi s'letzemoi gstraht hot, do hobi glei a wengerl a Haut und a Bluat valurn :f:

Geschrieben
Glaubst, dass der wos mochn kaun, das mi nimma straht mitn Bike ??
na do kaun a wirkli nix mochn, i hob ma docht des foit bei dir unta Streuvaluste des wa daun scho oarg gwesn http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif
Geschrieben
wna a radlfoahra is... vielleicht...

Nau daun frog i amoi bei da Kraunkkassa aun obs an radlfoahrenden Urologen haum der mein Strahvalust behaundeln kaun :D

Hoffentlich geht des guat :rofl:

Geschrieben
Do missat a jo net unbedingt a Radlfoahra sei, oda ?? :rofl::rofl:
na eigentlich ned, wauns a ned schodn tat...... weu vielleicht hängts do mitn radlfoahrn zaumm http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif
Geschrieben
na eigentlich ned, wauns a ned schodn tat...... weu vielleicht hängts do mitn radlfoahrn zaumm http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif

Jo, do hast recht, des kennt vo da Sottlgeometrie kemma.

Daun warats wieda net schlecht, waun da Urologe a Radlfoahra, oder nu bessa, a Sottlwissenschoftler war. :D

Jo, i glaub es is bessa mir hern auf damit, sonst host nu mehr Probleme ols wia nua mitn ppt. :D

Geschrieben
Jo, i glaub, i hob de loesung fuer dei problem mitm ppt.... see email.

sog ma bescheid, ob des des is wos gmoant host...

suuupa ceela... :klatsch::klatsch::klatsch: ich bin stolz auf dich, wollte mir die sache gerade ansehen

Geschrieben
Jo, i glaub, i hob de loesung fuer dei problem mitm ppt.... see email.

sog ma bescheid, ob des des is wos gmoant host...

vom Prinzip jo, schlaues Madl :toll: Du animierst des Büdl ois Text, oba des ruckt ma zfü und geht ma z'schnö.. es soit laungsaum einikumma :D Du reißt jo den Kopf am Güpfe a ned wüd ume und genießt des Panorama indem'st di laungsaum drahst.... :zwinker:
Geschrieben
vom Prinzip jo, schlaues Madl :toll: Du animierst des Büdl ois Text, oba des ruckt ma zfü und geht ma z'schnö.. es soit laungsaum einikumma :D Du reißt jo den Kopf am Güpfe a ned wüd ume und genießt des Panorama indem'st di laungsaum drahst.... :zwinker:

klick des bild an, dann rechte maustaste, geh zu amination, dann kommet rechts a fenster, wost den speed auf 'very slow' setzen kannst. ich nehm an im dtsch. programm heisst 'sehr langsam' ;)

hob a 2. email gschit und an hpower kopiert, jetzt geht's los s rennen um die ppt loesung ;-)

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...