Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
Es darf jeder mitfahren, wir sind eine sehr soziale Gruppe und warten immer zusammen, es wird niemand zurückgelassen ;)

danke, dann werd ich bis dahin noch etwas trainieren um nicht als bremse zu funktionieren.

Geschrieben
...... da kannst von dir daham komod mit'n Radl hinfahrn http://www.cosgan.de/images/smilie/sportlich/n065.gif

waun i do mitn Radl hinfoa brauch i mit eich de steinwanndklaumstreckn nimma foan :f: :f:

Geschrieben
waun i do mitn Radl hinfoa brauch i mit eich de steinwanndklaumstreckn nimma foan :f: :f:
geh, noch de 30 Km bist erst richtig woarm fir de Steinwaundklaumstreckn :bounce: :D
Geschrieben
geh, noch de 30 Km bist erst richtig woarm fir de Steinwaundklaumstreckn :bounce: :D

na, i glaub do bin i net nur woarm sondern scho vaglüht :D

hoffentlich gibts auf da stoawaundklaumstreckn a asfaltierts bergostickl, do kaun i daun mei kaumpfgwicht zum eisotz bringa :D

Geschrieben
hoffentlich gibts auf da stoawaundklaumstreckn a asfaltierts bergostickl, do kaun i daun mei kaumpfgwicht zum eisotz bringa :D
des wird da nix nutzn, de Ceela und's Bärenbaby staum die bergoh sowieso o ........ :p:D
Geschrieben
des wird da nix nutzn, de Ceela und's Bärenbaby staum die bergoh sowieso o ........ :p:D

Im Gelände scho, oba aum Asfalt schauts aunders aus.

I hob seitn Schepfl nu zuagnumma :D, waun i daun

nu aun meina aerodynamik orbeit, daun bin i nimma zum schlogn :rofl::rofl:

Geschrieben
I hob seitn Schepfl nu zuagnumma :D, waun i daun

nu aun meina aerodynamik orbeit, daun bin i nimma zum schlogn :rofl::rofl:

kauf da a Liegeradl, des bringt fir de Erodinamig am meisten :jump:
Geschrieben
Wann'st willst hole ich dich ab und du kaunst in meinem Windschatten bis zum Startpunkt mitfahren ;)

na na nix do mit Windschottnfoahrn, daun kummt a ausgrost hin und is bergoh no schnölla :D:D:D

Geschrieben
Wann'st willst hole ich dich ab und du kaunst in meinem Windschatten bis zum Startpunkt mitfahren ;)

Daunk sche für des nette Angebot, aber da Jo erlaubts net, des Windschottnfoahn. :zwinker:

Geschrieben
I wü ned dass da Nimnix bes wird, oisa mein Segn host dafir :D

Mei Jo, des is oba liab vo dia :)

Oba I glaub des wird trotzdem nix.

Da Nimnix miassat jo a Gstö wia a Bauhittn und an Cw-Wert wia a Plakatwaund haum dass er für mi an geeigneten Windschottn mochen kau :rofl::rofl:

Geschrieben
Aso huarch hearst!

Die technischen Eckdaten

1730mm groß, 85kg miassat genug Windschatten für an untergroßen geben und außerdem wann'st net sein soll is a recht :p

Nau des kunntat geh, muass i mi hoit a bissal duckn weu i bin 1790mm :D

Du schaust oba gor net so schwa aus auf dein Avatar ;)

Geschrieben
Nau des kunntat geh, muass i mi hoit a bissal duckn weu i bin 1790mm :D

Du schaust oba gor net so schwa aus auf dein Avatar ;)

Den hob i mit'n photoschop verbessert, wast weng de menscha de do san

Geschrieben
Den hob i mit'n photoschop verbessert, wast weng de menscha de do san

Ah, des is a guate Idee. Do kunnt i mein Body a nu a bissl schmöla mochn :D

Aunders schaff is eh nimma :rofl:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...