Gast mädl Geschrieben 14. August 2006 Geschrieben 14. August 2006 Es darf jeder mitfahren, wir sind eine sehr soziale Gruppe und warten immer zusammen, es wird niemand zurückgelassen danke, dann werd ich bis dahin noch etwas trainieren um nicht als bremse zu funktionieren. Zitieren
-philipp- Geschrieben 14. August 2006 Geschrieben 14. August 2006 Die Strecken klingen interessant. Wenn ich a Mitfahrgelegenheit hab, werd ich mich auch anhängen. Zitieren
fr4nz Geschrieben 14. August 2006 Geschrieben 14. August 2006 ...... da kannst von dir daham komod mit'n Radl hinfahrn http://www.cosgan.de/images/smilie/sportlich/n065.gif waun i do mitn Radl hinfoa brauch i mit eich de steinwanndklaumstreckn nimma foan :f: :f: Zitieren
HeJo Geschrieben 14. August 2006 Geschrieben 14. August 2006 waun i do mitn Radl hinfoa brauch i mit eich de steinwanndklaumstreckn nimma foan :f: :f:geh, noch de 30 Km bist erst richtig woarm fir de Steinwaundklaumstreckn :bounce: Zitieren
fr4nz Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 geh, noch de 30 Km bist erst richtig woarm fir de Steinwaundklaumstreckn :bounce: na, i glaub do bin i net nur woarm sondern scho vaglüht hoffentlich gibts auf da stoawaundklaumstreckn a asfaltierts bergostickl, do kaun i daun mei kaumpfgwicht zum eisotz bringa Zitieren
HeJo Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 hoffentlich gibts auf da stoawaundklaumstreckn a asfaltierts bergostickl, do kaun i daun mei kaumpfgwicht zum eisotz bringa des wird da nix nutzn, de Ceela und's Bärenbaby staum die bergoh sowieso o ........ Zitieren
fr4nz Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 des wird da nix nutzn, de Ceela und's Bärenbaby staum die bergoh sowieso o ........ Im Gelände scho, oba aum Asfalt schauts aunders aus. I hob seitn Schepfl nu zuagnumma , waun i daun nu aun meina aerodynamik orbeit, daun bin i nimma zum schlogn Zitieren
HeJo Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 I hob seitn Schepfl nu zuagnumma , waun i daun nu aun meina aerodynamik orbeit, daun bin i nimma zum schlogn kauf da a Liegeradl, des bringt fir de Erodinamig am meisten Zitieren
fr4nz Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 kauf da a Liegeradl, des bringt fir de Erodinamig am meisten Herst Jo, i glaub i hob eh ans. weu mit dem Radl bin i scho a poar moi glegn Zitieren
HeJo Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Herst Jo, i glaub i hob eh ans. weu mit dem Radl bin i scho a poar moi glegn so g'sehgn haum ma olle ans Zitieren
Nimnix Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 waun i do mitn Radl hinfoa brauch i mit eich de steinwanndklaumstreckn nimma foan :f: :f: Wann'st willst hole ich dich ab und du kaunst in meinem Windschatten bis zum Startpunkt mitfahren Zitieren
HeJo Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Wann'st willst hole ich dich ab und du kaunst in meinem Windschatten bis zum Startpunkt mitfahren na na nix do mit Windschottnfoahrn, daun kummt a ausgrost hin und is bergoh no schnölla Zitieren
fr4nz Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Wann'st willst hole ich dich ab und du kaunst in meinem Windschatten bis zum Startpunkt mitfahren Daunk sche für des nette Angebot, aber da Jo erlaubts net, des Windschottnfoahn. Zitieren
HeJo Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Daunk sche für des nette Angebot, aber da Jo erlaubts net, des Windschottnfoahn. I wü ned dass da Nimnix bes wird, oisa mein Segn host dafir Zitieren
Nimnix Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Bes auf goar kan foall, maximum beleidigt Zitieren
fr4nz Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 I wü ned dass da Nimnix bes wird, oisa mein Segn host dafir Mei Jo, des is oba liab vo dia Oba I glaub des wird trotzdem nix. Da Nimnix miassat jo a Gstö wia a Bauhittn und an Cw-Wert wia a Plakatwaund haum dass er für mi an geeigneten Windschottn mochen kau Zitieren
Nimnix Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Aso huarch hearst! Die technischen Eckdaten 1730mm groß, 85kg miassat genug Windschatten für an untergroßen geben und außerdem wann'st net sein soll is a recht Zitieren
hpower Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 hallo freunde... ihr seid ja so lieb zueinander :s: Zitieren
fr4nz Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Aso huarch hearst! Die technischen Eckdaten 1730mm groß, 85kg miassat genug Windschatten für an untergroßen geben und außerdem wann'st net sein soll is a recht Nau des kunntat geh, muass i mi hoit a bissal duckn weu i bin 1790mm Du schaust oba gor net so schwa aus auf dein Avatar Zitieren
fr4nz Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 hallo freunde... ihr seid ja so lieb zueinander :s: Jo Herbert, imma Mia woin jo a an Spass haum, und net nur trettn das de Kettn gliat Zitieren
Nimnix Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Nau des kunntat geh, muass i mi hoit a bissal duckn weu i bin 1790mm Du schaust oba gor net so schwa aus auf dein Avatar Den hob i mit'n photoschop verbessert, wast weng de menscha de do san Zitieren
fr4nz Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Den hob i mit'n photoschop verbessert, wast weng de menscha de do san Ah, des is a guate Idee. Do kunnt i mein Body a nu a bissl schmöla mochn Aunders schaff is eh nimma Zitieren
hpower Geschrieben 16. August 2006 Geschrieben 16. August 2006 Jo Herbert, imma Mia woin jo a an Spass haum, und net nur trettn das de Kettn gliat sehr richtig freu mich schon auf den 26sten Zitieren
HeJo Geschrieben 17. August 2006 Geschrieben 17. August 2006 sehr richtig freu mich schon auf den 26sten auch ich..... s'zaht si bis die Ceela kummt und mir endlich foahrn kennan..... Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.