McCready Geschrieben 10. Juni 2009 Geschrieben 10. Juni 2009 hi ihr! ich bin dieses verlängertes mit meiner freundin in sbg stadt, und wir wollen zwei drei mtb-touren (bis zu 2.000 hm, max 80 km) machen. ist es da ratsam, mit dem auto irgendwo hinzuglühen oder ist das schon direkt von der city weg gut möglich? hättet ihr da ein paar touren parat? bzw.: gibts da auch kartenmaterial? ich selbst hab "nur" die tennengau- und die salzkammergut-mountainbiking-karte. dank im voraus. McCready Zitieren
lukky Geschrieben 10. Juni 2009 Geschrieben 10. Juni 2009 servas mccready, auto brauchst ned wirklich, ausser du willst ins gebirg eini. goellrunde an da soizach bis hallein und golling (heavyvariante ueber duernberg bis kuchl moeglich), jochalmen und zum stahlhaus rauf. runter bis koenigsbachalmen (zusaetzlich ab da zur gotznalm). am weg zum parkplatz hinterbrandt die hochbahn zum see runter. via berchtesgaden den maxweg nach hallthurn (variante ueber mordaualm) und am fuss des untersberges via woifschwang und latschnwirt zum freilichtmuseum (ned schlecht da einigschaun, habn a guates wirtshaeusl) sonst zum wastlwirt. vor da autobahnbruckn rechts zur glan und an derer bis in die city. i was ned wieviel hm und des km san, is ma a wurscht, weil es is landschaftlich a hit und es werdn so deine vorgabn sei. stoisseroim an da saalach bis piding und auf die stoanaoim, kurz auffischiabn und zum frillensee, umrundung is pflicht, weiter nach adlgass und dann zur stoisseroim auffi, nu a stueckerl auffi und a mir ned bekannter singletrail geht oabi. wenns nu zwenig is, fahrst nu uebern hoegl drueber, notfois zwoamoi. schlenkenumrundung glasenbachklamm rauf und zu de egelseen (verlandet) weiter nach gimpl und den warschlgrabn oabi zur staumauer wiestalstausee. weiter nach gaissau und nach da bruckn links am sportplatz vorbei den bach eini. oberhalb der halleinerhuettn kummst auf den weg zum schlenken, an da zillnhuettn vorbei oabi zur niglkaroim und glei wieda auffi zur tenneroim (einkehrtipp). von da oim richtung taugl wenn dir 1h tragen und schiabn wursch is bei da abzeigung schlenksteinoim auffi und glei amoi rechts zur urbanoim. von da schiebn und tragn bis zur gugelanoim und vo da auf oimweg via sattloim zur bergoim und neureitoim (einkehrtipp). von da bergoim geht a wanderweg in den sattel zwischen schmitten und auköpfl, von da hast zwoa optionen, links an feuchtn weg zur adis puppenhuettn oder rechts zerst an trail und dann pisten unter da looswand und entlang des mirchtlbaches nach gaissau. des wird dann reichen und du fahrst de strassn nach hallein oabi und rollst gmiatlich nach soizburg. so des muass amoi reichen, san jo nu mehr soizburga do pfiat di lukky Zitieren
McCready Geschrieben 15. Juni 2009 Autor Geschrieben 15. Juni 2009 servas mccready, auto brauchst ned wirklich, ausser du willst ins gebirg eini. goellrunde an da soizach bis hallein und golling (heavyvariante ueber duernberg bis kuchl moeglich), jochalmen und zum stahlhaus rauf. runter bis koenigsbachalmen (zusaetzlich ab da zur gotznalm). am weg zum parkplatz hinterbrandt die hochbahn zum see runter. via berchtesgaden den maxweg nach hallthurn (variante ueber mordaualm) und am fuss des untersberges via woifschwang und latschnwirt zum freilichtmuseum (ned schlecht da einigschaun, habn a guates wirtshaeusl) sonst zum wastlwirt. vor da autobahnbruckn rechts zur glan und an derer bis in die city. i was ned wieviel hm und des km san, is ma a wurscht, weil es is landschaftlich a hit und es werdn so deine vorgabn sei. stoisseroim an da saalach bis piding und auf die stoanaoim, kurz auffischiabn und zum frillensee, umrundung is pflicht, weiter nach adlgass und dann zur stoisseroim auffi, nu a stueckerl auffi und a mir ned bekannter singletrail geht oabi. wenns nu zwenig is, fahrst nu uebern hoegl drueber, notfois zwoamoi. schlenkenumrundung glasenbachklamm rauf und zu de egelseen (verlandet) weiter nach gimpl und den warschlgrabn oabi zur staumauer wiestalstausee. weiter nach gaissau und nach da bruckn links am sportplatz vorbei den bach eini. oberhalb der halleinerhuettn kummst auf den weg zum schlenken, an da zillnhuettn vorbei oabi zur niglkaroim und glei wieda auffi zur tenneroim (einkehrtipp). von da oim richtung taugl wenn dir 1h tragen und schiabn wursch is bei da abzeigung schlenksteinoim auffi und glei amoi rechts zur urbanoim. von da schiebn und tragn bis zur gugelanoim und vo da auf oimweg via sattloim zur bergoim und neureitoim (einkehrtipp). von da bergoim geht a wanderweg in den sattel zwischen schmitten und auköpfl, von da hast zwoa optionen, links an feuchtn weg zur adis puppenhuettn oder rechts zerst an trail und dann pisten unter da looswand und entlang des mirchtlbaches nach gaissau. des wird dann reichen und du fahrst de strassn nach hallein oabi und rollst gmiatlich nach soizburg. so des muass amoi reichen, san jo nu mehr soizburga do pfiat di lukky servaaas! vielen dank. werd jetzt eh öfter in sbg sein, da kann ich deine tipps echt gut gebrauchen. ich bin jetzt die tour "rund um den hohen göll" gedüst mit 200 mal verfahren ungefähr. ;-) beschilderung? gabs nicht leider. haben dann den zinkenkogel (ich glaub, er heißt so) mitgenommen und sind insgesamt auf 2.300 hm gekommen. war ganz schön heavy für mich. aber noch zu schaffen. machts sinn in der stadt selber - die hausbergerln quasi - zu befahren, wenn man mal zur abwechslung was leichtes biken möchte? thx McCready Zitieren
lukky Geschrieben 15. Juni 2009 Geschrieben 15. Juni 2009 svas, zinken is ja ka schadn zwengan zinkenstüberl ;-)) wennst mit hausbergerl den gaisberg und den heuberg meinst, sicha. von sbg aus machbar (m.b.M.n.): des wird a fortsetzungsgschicht, kennan si gern oaba a de oandan soizburga beteiligen, gö! heuberg/gaisbergrunde soizach bis knapp vor autobahnbruckn - ischlerbahntrassn bis oberesch – beim oberescherwirt ueber´d strassn und auffi, halblinks hoaltn. bei an wegtaferl "hoch…?" rechts auffi, am wasserschloss vorbei ziemli steil in woid eine und bei der ersten X ned rechts sondern gradaus, bei der ne X tn halbrechts auffi – immer rechts hoidn und nia abzweigen wos oabigeht – kurzes schiebestueckerl zum heubergweg auffi, rechts weiter zur X ( 1. gradaus gangs zum ex-forsthaeusl oabi) – rechts a kurzes stueckerl auf an sattl (gradausoabi geht’s direkt zum dax lueg) – links auffischiabn zum gipflmarterl (gipfel is uebertriebn) – den kammtrail richtung dax lueg oabi - bei der ersten X links weita bis zu an forstweg (siehe 1.), rechts oabi, aufpassen nach ana linkskurven 5m weiter a schranken, siachst derzeit wegan hohem grass ned. beim ex-forsthaus links aufn asfalt oabi bis zur bundesstrass, 50m richtung soizburg dann links umi und zur schottergruabn unterm nockstoa auffi, weiter richtung koppl. nach der abzweigung zum tennisplatz geht glei rechts a wegerl weg zum eggerl, nechste X links nechste rechts, beim letzten haus links und den schotterweg zur strassn runta, de weiter bis zur X, rechts und wo de strassen nach rechts wegdraht is a X, da links, leicht oabi, schwung hoin wei dann gehts a kurze steigung nach klaus auffi, glei wieda oabi und auf schotter zur bachfurt, zwoa optionen, de meine war links durchn bach dann glei rechts und ueber de almwiesen nach oberwinkl. auf da strassen rechts und immer weiter bis gh mitteregg (wo i da nur mehr de kasnockn empfehln kann und sonst nix mehr). gscheita du kurbelst nu auffi zur gaisbergstrassn und glei links weg zu an haus und dort links üba de wiesn zur rauchenbichlhuettn, wennst glück hast is offen. wies oabi geht erfahrst im teil 2 a ja, besorg da bitte gscheites kartenmaterial ÖK von der BEV 1:50000 z.b. mit 4 stueck hast glaub i soizburg stadt und hausbergerl bis ebenau faistenau abdeckt. ohne werbehintergedanke - da reise-motzko in der bahnhofszeile rainerstrasse hat fuer mi des umfangreichste angebot. gps hast ned zuafällig, da kennt i di mit tracks zuaschüttn. pfiat di lukky Zitieren
McCready Geschrieben 17. Juni 2009 Autor Geschrieben 17. Juni 2009 hola! spitze, vielen dank. nein, gps hab ich leider nicht. aber das kartenmaterial werd ich mir checken, thx. und die Ü30-party werd i a amal antesten. ;-) liegrü McCready Zitieren
salzburger_35 Geschrieben 17. Juni 2009 Geschrieben 17. Juni 2009 servaaas! vielen dank. werd jetzt eh öfter in sbg sein, da kann ich deine tipps echt gut gebrauchen. ich bin jetzt die tour "rund um den hohen göll" gedüst mit 200 mal verfahren ungefähr. ;-) beschilderung? gabs nicht leider. haben dann den zinkenkogel (ich glaub, er heißt so) mitgenommen und sind insgesamt auf 2.300 hm gekommen. war ganz schön heavy für mich. aber noch zu schaffen. machts sinn in der stadt selber - die hausbergerln quasi - zu befahren, wenn man mal zur abwechslung was leichtes biken möchte? thx McCready hi McCready, in der stadt selber nicht unbedingt, aber gleich drumherum gibts einige nette, tw. knackige, aber nicht zu lange touren. z.b.: - heuberg/daxlueg - rund um den gaisberg, eventuell mit verlängerung über den heuberg. (auffahrt über glasenbachklamm) - über den vollererhof zur erentrudisalm - rund um den mühlstein - recht nah an salzburg auch der högl mit vielen möglichkeiten auf- und abzufahren - und natürlich wie schon vorher erwähnt die stoißeralm. tourenbeschreibungen findest du auf http://www.gps-tour.info oder auch auf alpintouren.com - oder du wirfst hier im forum die suchfunktion an. viel spaß - das wetter soll ja halbwegs aushalten, was man so hört. lg w. Zitieren
lukky Geschrieben 17. Juni 2009 Geschrieben 17. Juni 2009 und die Ü30-party werd i a amal antesten. ;-) servas McCready steh i auf da bremsleitung oda bin i heit ka blitzgneissa?? kannst ma den subtilen hinweis uebersetzen, i checks ned! @salzburger_35 deine tipps 1-4 versuch i grad zu ana zusammenhängendn runde zsammschweissen, bin leider a wengal hängabliebn. a ja, zum online kartenanschaun nu a link: http://www.salzburg.gv.at/sagis im vergleich zu andere anbieter a mikriges fensta fuer den kartenausschnitt. anscheinend gibt´s landesintern a betaversion mit hoeherer auflösung de irgendwann hochgladn wird. pfiat eich lukky Zitieren
salzburger_35 Geschrieben 17. Juni 2009 Geschrieben 17. Juni 2009 @salzburger_35 deine tipps 1-4 versuch i grad zu ana zusammenhängendn runde zsammschweissen, bin leider a wengal hängabliebn. lukky klingt nach einer harten partie, aber rein geographisch passt das schon zusammen. ;-) lg w. Zitieren
lukky Geschrieben 18. Juni 2009 Geschrieben 18. Juni 2009 des passt scho, IT nach oberesch, wie bereits beschrieben auf heuberg und nach guggenthal, weiter nach koppl und oberwinkl, rauf zur mitteregg und zum gipfel, glei bei der gaisbergschutzhuettn den buefflsteig zur zistel oabi, beim bildstock rechts den gamssteig, skiabfahrt bis zur strassn, wieder rauf zur abzweigung mitteregg, entweder ueber rauchenbichlhuettn oder glei nach mitteregg, den rauchenbichltrail oabi bis vorderfager, retour schwaitl, ramsauerwirt, am bach oabi bis X links auffi zu de egelseen und gimpl, hochschieabn zur schönalm, weiter zu de mühlstoana und oabi zur erentrudis oder fageralm, uebers felswanderl oder direkt oabi nach hoehenwald und via glasenbachklamm oabi nach soizburg. hmm, des pack i beim nächstn scheenen wochenende, gfallt ma pfiat eich lukky Zitieren
McCready Geschrieben 21. Juni 2009 Autor Geschrieben 21. Juni 2009 servas McCready steh i auf da bremsleitung oda bin i heit ka blitzgneissa?? kannst ma den subtilen hinweis uebersetzen, i checks ned! @salzburger_35 deine tipps 1-4 versuch i grad zu ana zusammenhängendn runde zsammschweissen, bin leider a wengal hängabliebn. nun ja, 1x im monat gibts ja in sbg a party für über-30-jährige ("Ü30")...und wenn i scho mal dort bin. ;-) im gusswerk übrigens. und: keine erwartungen, keine enttäuschungen. ;-) lg McCready Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.