Zum Inhalt springen

Wien - RR - Trainingsvarianten Wien & Umgebung

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
OK, dann passt es so für morgen. :toll:

Wenn noch jemand mitkommen will, muss er sich jetzt aber dem Zeitpunkt usw. anpassen. :zwinker:

Strecke hängt von Tagesform und Motivation ab - wie viel ich rede aber von Geschwindigkeit :sm:.

Bis morgen! :wink:

Phh, ihr seids fast abschreckend :eek: .... jetzt weiß ich gar nicht, ob ich mich noch trauen soll. "Frei" warad ich noch - in Ermangelung anderer Bike-Dates :D

Geschrieben
Es klingt nach Testosteron-Kampf :eek::o .....

aber nein...a bissl forcierter könnt die runde allerdings werden! der herr ATRAX is nämlich nyx von schlechten eltern. :zwinker:

ich würd aber für morgen mittleres tempo veranschlagen...oder so :f: :devil:

Geschrieben
aber nein...a bissl forcierter könnt die runde allerdings werden! der herr ATRAX is nämlich nyx von schlechten eltern. :zwinker:

ich würd aber für morgen mittleres tempo veranschlagen...oder so :f: :devil:

Super, wir sind morgen zu dritt unterwegs! :toll:

Wie ich sehe hat AMB Angst, dass ich morgen wieder so viel rede - sonst hätte er nicht ein forcierteres Tempo vorgeschlagen! :zwinker:

Geschrieben
Super, wir sind morgen zu dritt unterwegs! :toll:

Wie ich sehe hat AMB Angst, dass ich morgen wieder so viel rede - sonst hätte er nicht ein forcierteres Tempo vorgeschlagen! :zwinker:

angst hat hier nur einer.....die strasse.....und zwar vor MIR!!! :sm:

Geschrieben
:jump::sm::jump:

bis morgen...

MFG AMB

rap ultra

Je kolesarska dirka za ''železne'', saj je borba med fizično pripravljenostjo in psihično močjo. Na skoraj 350km dolgi in z 7000 v.m. težki preizkušnji, bodo kolesarji morali dati od sebe vse.Je približno 12h maratonska dirka, katere posebnost so sledeči si vzponi. A težavnosti ne določajo samo vzponi, temveč tudi dolgi spusti, ki jim sledijo. Trasa bo potekala okoli Pohorja in imela kontrolne točke na Pohorskih smučiščih. Ta dirka bo vsekakor poskrbela za promocijo Ribniške koče (Ribnica na Pohorju), Kop, Rogle, Treh kraljev, Areha in Belvija, saj bodo tam postavljene kontrolne točke.Za večjo zanimivost in večjo borbenost pa se bo še posebej štel vzpon na Roglo, ki bo najboljšemu prinesel lepo nagrado.Štart maratona RAP ULTRA bo v soboto ob 08:00 uri zjutraj. Štart je skupinski, zato je vožnja v zavetrju dovoljena. Ni dovoljena vožnja v zavetrju kolesarjev, ki niso tekmovalci te dirke. Prav tako ni dovoljena vožnja v zavetrju ostalih motornih vozil, vpreg, rolerjev. Tekmovanje bo potekalo na cestah odprtih za promet, po v naprej točno določeni trasi. Tekmovalci so se dolžni strogo držati cestno prometnih predpisov, ki veljajo v državi Sloveniji, nositi morajo zaščitno čelado ter imeti sprednjo in zadnjo luč. Pomoč spremljevalcev je dovoljena samo izven strnjene skupine kolesarjev in to tako, da ne ovirajo dirke in prometa.Trasa bo označena z usmerjevalnimi tablami ter napisi na tleh. Na težje navigacijskih odsekih bodo redarji skrbeli za usmerjanje. Kljub redarjem ste sami odgovorni za vožnjo po pravilni trasi. Tekmovanje ima časovno omejitev.Več o pravilih in poteku dirke pa v pravilih RAP ULTRA.Več o trasi pa v potovalna knjiga RAP ULTRA.Tekma ima denarni sklad.Je kolesarska dirka za ''železne'', saj je borba med fizično pripravljenostjo in psihično močjo.

Na skoraj 350km dolgi in z 7000 v.m. težki preizkušnji, bodo kolesarji morali dati od sebe vse. Je približno 12h maratonska dirka, katere posebnost so sledeči si vzponi. A težavnosti ne določajo samo vzponi, temveč tudi dolgi spusti, ki jim sledijo. Trasa bo potekala okoli Pohorja in imela kontrolne točke na Pohorskih smučiščih. Ta dirka bo vsekakor poskrbela za promocijo Ribniške koče (Ribnica na Pohorju), Kop, Rogle, Treh kraljev, Areha in Belvija, saj bodo tam postavljene kontrolne točke. Za večjo zanimivost in večjo borbenost pa se bo še posebej štel vzpon na Roglo, ki bo najboljšemu prinesel lepo nagrado.Štart maratona RAP ULTRA bo v soboto ob 08:00 uri zjutraj. Štart je skupinski, zato je vožnja v zavetrju dovoljena. Ni dovoljena vožnja v zavetrju kolesarjev, ki niso tekmovalci te dirke. Prav tako ni dovoljena vožnja v zavetrju ostalih motornih vozil, vpreg, rolerjev. Tekmovanje bo potekalo na cestah odprtih za promet, po v naprej točno določeni trasi. Tekmovalci so se dolžni strogo držati cestno prometnih predpisov, ki veljajo v državi Sloveniji, nositi morajo zaščitno čelado ter imeti sprednjo in zadnjo luč. Pomoč spremljevalcev je dovoljena samo izven strnjene skupine kolesarjev in to tako, da ne ovirajo dirke in prometa. Trasa bo označena z usmerjevalnimi tablami ter napisi na tleh. Na težje navigacijskih odsekih bodo redarji skrbeli za usmerjanje. Kljub redarjem ste sami odgovorni za vožnjo po pravilni trasi. Tekmovanje ima časovno omejitev. Več o pravilih in poteku dirke pa v pravilih RAP ULTRA.Več o trasi pa v potovalna knjiga RAP ULTRA.

Ah ja :D

Geschrieben (bearbeitet)
Ah ja :D

Gemeint war eig. nur der Höhenprofil auf der Seite... ich kann ja nicht von euch verlangen, dass ich dieselben Sprachen beherscht wie ich :cool:.

Aber gleich wenn es die Seite auf Deutsch oder auf Englisch gibt, werde ich sie gerne mit euch teilen, denn dann haben wir vielleicht heuer den selben Ziel...

:megaph::bike:.

Jetzt muss ich aber echt noch ein bisschen lernen...:eek:

Bis morgen :wink:

Bearbeitet von ATRAX
Geschrieben
Bis morgen :wink:

Super wars ;) Danke fürs Mitnehmen :wink:

Ich hoffe, ihr hattet dann auch noch recht viel Spaß am Mt. Hadersfeld :D :devil:

http://nyx.at/bikeboard/Board/attachment.php?attachmentid=124066&d=1298815250

Kopie von P1190855.jpg Kopie von P1190854.JPG Kopie von P1190853.JPG

Geschrieben
Super wars ;) Danke fürs Mitnehmen :wink:

Ich hoffe, ihr hattet dann auch noch recht viel Spaß am Mt. Hadersfeld :D :devil:

Ich finde es auch es war toll. Und die Leute sagen es gibt in Wien "keine Berge"... Aber sicher doch, so fertig wie ich jetzt bin - es scheint als warad ich auf dem Großglockner gewesen... :f:

Und danke für die Bilder... Gottseidank sind die noch eher am Anfang entstanden, denn sonst hätte der Forum heute die hälfte der Mitglieder verloren, denn sie hätten wahrscheinlich Angst vor der Leiche. :devil:

Naja auf jeden Fall wird es noch besser, wenn ich 1000km mehr habe... Heute müsste ich mir noch ziemlich häufig sagen: "Shut up legs!" :p

Wenn wieder gefahren wird, schreib ich sowieso hier rein. Jetzt ist einmal wieder Kopf lehr und auf andere Sachen vorbereitet!

LG

Geschrieben

hey, wie siehts denn ausfahrttechnisch momentan bei euch aus? ich bin im 17ten nähe u6 alserstr daheim und hab die woche wieder mitn training begonnen (Mo,Mi,Fr) drw - tulln und retour. bin mit nem ssp unterwegs, übersetzung 46/17, also flachland orientiert.

zeitlich ginge es bei mir unter der woche ab ca. 15:00. freue mich über anschluss!

Geschrieben

So, ich bin endlich wieder in Wien... Von heute an, werde ich fast jeden Tag fahren. Leider kann ich mir nicht mehr sehr anpassen, so wie es momentan aussieht, werden die Traininge eher kurz aber fein... Kurz heißt ca. 3 Stunden, denn ich habe wieder Vorträge auf der Uni :f:.

@cka: Du kannst gerne mitkommen wenn wir eher Flachland fahren, denn mir sind eig. Anstiege lieber :love:. Du musst aber wissen, dass wir mit normalen RR unterwegs sind... Ich weiß nicht ob du da mit einen ssp mithalten kannst?

Heute fahr ich jetzt selber, für morgen werde ich aber dann am Abend ein Termin vorschlagen :zwinker:

LG:wink:

Geschrieben

hi atrax! was ist denn bei dir ein abendtermin? ich hab morgen bis 15h dienst und würd dann nämlich ein bissl radln gehen wollen...

bitte um konktetisierung der zeitvorgabe!! :look:

@ leonidas: das mit der sonntagsausfahrt werd ich mal in betracht ziehen... :toll:

MFG AMB

Geschrieben

Morgen fahr ich sicher eine Runde, vielleicht geht sich sogar die erste 100er aus. Ich würde sagen eher in Richtung Tulln, bin aber auch für andere Vorschläge offen... Hauptsache es wird :bike:

LG :wink:

Geschrieben
Morgen fahr ich sicher eine Runde, vielleicht geht sich sogar die erste 100er aus. Ich würde sagen eher in Richtung Tulln...

wann willst denn starten? ich hab heut nachtdienst und wenn ich morgen fit bin würd ich mitfahren...

muss aber um 13h zuhause sein!

Geschrieben

Für morgen:

Zeitpunkt: 12.03.2011 - 9:00

Treffpunkt: Kreuzung Hernalser Hauptstr. - Güpferlingstr. (vor Holland Blumen Mark)

Es wird ca. 4 Stunden gefahren. Und zwar Richtung Westen :jump:

LG :wink:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...