Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
:rofl::rofl: da wird sich die etwas schwergewichtigere bike gemeinde aber freuen! :devil: dass a endlich an carbon sattel fahren können, der ned bricht!

und du bist der erste der an griag!!!!! :devil:

Geschrieben
aha... oiso hot dei wompm an durchmesser von 65 km! wohnsinn! :D:D

geh du flaschn, du kennst di wiedermal nix aus! des is de abkürzung für kilomol!!!

und wie alle chemika wissn, is des ziemlich wenig! :devil:

Geschrieben

yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! jetzt homma grod webdesign test ghobt! :rofl::rofl:

mein bester kumpl hot glei noch 5 min wieda obgegebn weils eaman obgnumman hot! :D DUMME FUMÖ! :s:

jetzt regt a si grod voi auf! :D:D

ach jo DO ersten 2 EHs san jo schon imma wieda geil!

bernhard: "sie soi si jetzt beide haxn brecha beim ummageh!" :devil: :D

Geschrieben
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! jetzt homma grod webdesign test ghobt! :rofl::rofl:

mein bester kumpl hot glei noch 5 min wieda obgegebn weils eaman obgnumman hot! :D DUMME FUMÖ! :s:

jetzt regt a si grod voi auf! :D:D

ach jo DO ersten 2 EHs san jo schon imma wieda geil!

bernhard: "sie soi si jetzt beide haxn brecha beim ummageh!" :devil: :D

geh post was a se alls schimpft, wenns gschiss** wead! :devil:

wuahaha, i arbeit grad für mei dipl arbeit! da mias ma immahin 4stund pro wochen einarbeitn!!!!

(eigentlich ließ i ja des mbr special :rofl: )

Geschrieben
geh post was a se alls schimpft, wenns gschiss** wead! :devil:

wuahaha, i arbeit grad für mei dipl arbeit! da mias ma immahin 4stund pro wochen einarbeitn!!!!

(eigentlich ließ i ja des mbr special :rofl: )

:rofl::rofl: du faule assl! ma jetzt prüfts a no! wie de .... gschissn is! i hau ihr so oane eine! :mad::mad: STIIIIIIIIIIIIIIIRB! so nochdem i des in RL ned schrein derf grod mua es BB herhoitn! :D

*gähn* mir is fad!

Geschrieben
:rofl::rofl: du faule assl! ma jetzt prüfts a no! wie de .... gschissn is! i hau ihr so oane eine! :mad::mad: STIIIIIIIIIIIIIIIRB! so nochdem i des in RL ned schrein derf grod mua es BB herhoitn! :D

*gähn* mir is fad!

hehe, najo man muas sich nur richtig anstelln! dann geht des schon!

mach pix wonnst ihr ane obrennst! i will was segn mir is eh so fad! :rofl:

Geschrieben
hehe, najo man muas sich nur richtig anstelln! dann geht des schon!

mach pix wonnst ihr ane obrennst! i will was segn mir is eh so fad! :rofl:

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRB! :s: :s:

i hoss de funsn! *grrrrrrrrr* jetzt hots in bernhard herzapft a no und jetzt isa do a no eingfoan! ..... ma wie ich sie hasse!

@ cruiser! i drah glei an Kill-Elser (so hoast de funsn!) und moch in quanten tarentino konkurrenz!

:devil:

Geschrieben
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRB! :s: :s:

i hoss de funsn! *grrrrrrrrr* jetzt hots in bernhard herzapft a no und jetzt isa do a no eingfoan! ..... ma wie ich sie hasse!

@ cruiser! i drah glei an Kill-Elser (so hoast de funsn!) und moch in quanten tarentino konkurrenz!

:devil:

filmen, mein junge, filmen!!!!!

Geschrieben
*grml* jetzt soi ma wos mochn a no! :s: :s:

du führst regie!

anweisung von der regie:

kill elser!!!!!!!!

es soll blutig und grausam wirken, also euer ganzes herzblut rein stecken!!!

uuuunnnnnnnndddd action!

Geschrieben
anweisung von der regie:

kill elser!!!!!!!!

es soll blutig und grausam wirken, also euer ganzes herzblut rein stecken!!!

uuuunnnnnnnndddd action!

joooooooo gebz ma a buffm! :D na a schwert wa ma lieba! :D:D jetzt moants, wie de fuasbolla prolettn ned fleißig san! :k: :k:

Geschrieben

nach dem freien nachmittag gestern bin ich jetzt schon wieder unlocker draurf, noch eine freistunde dann D, und wieder mal winf :f:

dafür is extrem lustig weil wir jetzt jeden tag scherzartikel mitnehmen, und wenn 15leute in der klasse mim pfurzkissen herumtun is einfach so leiwand :D

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...