Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
und da wuphi is am saufen und mir is zach fad im schädl!

so und des warn nit amal 100wörter!

aja mei angstfach hab i heier hinter mir! 4er auf englisch fallt ma grad so ein! :D

hab heut mei erste note zrug griagt!!

1er...klassenbester :cool:

ui...fragts euch nit wie i des alles unter 1 hut bring :U::D

Geschrieben
hochfrequenztechnik :cool:

ziemlich komplexes fach wennst mich fragst ;)

streba tunt! :devil:

bis jetzt 2 fetzn und einen 3er! :rolleyes::rolleyes: *grml* zu de fetzn: unerwartete französisch VK beim test und in webdesign hots mi ned zaht de farbenlehre lerna! obwohl e fost ois richtig woa druckt ma de .... an bomber eini! mit der begründung i hätt wos vergessn... so a schlom** :devil:

Geschrieben
streba tunt! :devil:

bis jetzt 2 fetzn und einen 3er! :rolleyes::rolleyes: *grml* zu de fetzn: unerwartete französisch VK beim test und in webdesign hots mi ned zaht de farbenlehre lerna! obwohl e fost ois richtig woa druckt ma de .... an bomber eini! mit der begründung i hätt wos vergessn... so a schlom** :devil:

jojo, du übertreibst schon wieder! du bist anfach nur zbled in da! und hast da de lehrin nit gscheit hergricht so wie da wuphi! der hat des anscheinend richtig gmacht!

Geschrieben
jojo, du übertreibst schon wieder! du bist anfach nur zbled in da! und hast da de lehrin nit gscheit hergricht so wie da wuphi! der hat des anscheinend richtig gmacht!

schon 4 jahr lang drauf hingearbeitet und auch dementsprechend BEarbeitet :D:D:D

Geschrieben

jo genau! des zoagst ma wie da wuphi über des 56-jahrige leather face drübergreut! :k: :k: :k: :k: :f:

Geschrieben
nur ned hetzn bin dabei!

aba heit hab i eh schon wieder 654ml ognommen! :bump:

du hirsch!

griagst ja eh wieder 500ml kochsalz :rofl:

und bei mir sinds 780ml

(und bitte sag jetz nit es geht eh nach gewicht und größe :s: )

Geschrieben
du hirsch!

griagst ja eh wieder 500ml kochsalz :rofl:

und bei mir sinds 780ml

(und bitte sag jetz nit es geht eh nach gewicht und größe :s: )

es kochsalz griagst nur dann zruck wennst zamklappst!

und bei mir warns 830! bis i gsagt hab mir gehts dabei nit ganz so guat! jetzt lieg i nur mehr 30min griag weniger ozapft und de gleiche kohle!

Geschrieben
es kochsalz griagst nur dann zruck wennst zamklappst!

und bei mir warns 830! bis i gsagt hab mir gehts dabei nit ganz so guat! jetzt lieg i nur mehr 30min griag weniger ozapft und de gleiche kohle!

also bei uns griagst immer kochsalz...sonst hast ja 800ml weniger in die venen und 3 tag später kannst ja schon wieder spenden ;)

also i tu ja gern leut schaun deswegen is mir ziemlich egal wenn i 45 minuten lieg :D

Geschrieben
also bei uns griagst immer kochsalz...sonst hast ja 800ml weniger in die venen und 3 tag später kannst ja schon wieder spenden ;)

also i tu ja gern leut schaun deswegen is mir ziemlich egal wenn i 45 minuten lieg :D

bei uns nit! deswegen bist jo danach imma so schnell deppat!

es wead zwar irgenda flüssigkeit dazua pumpt (was des is was i nit genau) aba aufjedefall warn des heit nur 45ml!

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...