streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 na bum, i war heit um 8erst vom biken zruck und bin dann nach einem gmiatlichen frühstück ind schul maschiert! und wir ham heit a neiche lehrin griag! de glabt ja wohl wirklich das wir aufpassen! i versteh nit warum sie des glabt! da frag i mi nur wie schlimm andere klassen sind...... najo muast as hoit "locker" machen! :devil: :l: Zitieren
Cruiser Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 najo muast as hoit "locker" machen! :devil: :l: nana der ihr gewebe is schon locka gnua..... :k: i sag nur zoate, eh schon wissen...... Zitieren
streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 nana der ihr gewebe is schon locka gnua..... :k: i sag nur zoate, eh schon wissen...... iiiiiiiiiiiiiiiiigiittiii! :k: :k: moanst du echt so mit depf bis zu de knia usw.? *würg* moment :k: geh! Zitieren
Cruiser Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 iiiiiiiiiiiiiiiiigiittiii! :k: :k: moanst du echt so mit depf bis zu de knia usw.? *würg* moment :k: geh! nana auf de knia seins no nit! da is de schwartn von da wappn im weg..... :devil: Zitieren
streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 nana auf de knia seins no nit! da is de schwartn von da wappn im weg..... :devil: najo obwohl auf de bladn host as e obgesehen! :devil: Zitieren
Cruiser Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 najo obwohl auf de bladn host as e obgesehen! :devil: nana de bladen sein ja von gestern!!!! heit bin i blonden bikerinnen hinterher!!!!!! :love: goi du verstehst mi! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 heit bin i blonden bikerinnen hinterher!!!!!! :love: goi du verstehst mi! jo ich versteh dich! und... ... ned nur du! Zitieren
Cruiser Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 jo ich versteh dich! und... ... ned nur du! du kleiner versauter kindischer total krankter lümml du!!!! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 du kleiner versauter kindischer total krankter lümml du!!!! du kleiner, meine signatur kopierender FK du! :devil: :devil: Zitieren
Cruiser Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 du kleiner, meine signatur kopierender FK du! :devil: :devil: kopiern??? was is mit dir? i wollt ja nur nix allzu schlimmes schreiben! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 kopiern??? was is mit dir? i wollt ja nur nix allzu schlimmes schreiben! najo stimmt... des woa no ned drinnen sry! oba jetzt! najo imma aussa! konn jo goa ned schlimmer werden ois wos es schon woa/is! Zitieren
Cruiser Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 najo stimmt... des woa no ned drinnen sry! oba jetzt! najo imma aussa! konn jo goa ned schlimmer werden ois wos es schon woa/is! no also bist du da blede kopierer!!!!!!! ok wennst de wahrheit vertragst: *piep*, *piep*, *piep*, *piep* ,*piep* ,*piep*depp Zitieren
streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 no also bist du da blede kopierer!!!!!!! ok wennst de wahrheit vertragst: *piep*, *piep*, *piep*, *piep* ,*piep* ,*piep*depp koffa! oiso de wahrheit über dich konn ma jo goa ned mit piep oda ähnlichem zensieren! Zitieren
Cruiser Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 koffa! oiso de wahrheit über dich konn ma jo goa ned mit piep oda ähnlichem zensieren! weilst zbled dazua bist! sogar de mädls reden niama mit dir!!! :devil: aja willst nit auf sat1 oda orf schalten? unsa lieblingssport is grad!!!! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 weilst zbled dazua bist! sogar de mädls reden niama mit dir!!! :devil: aja willst nit auf sat1 oda orf schalten? unsa lieblingssport is grad!!!! naja irgendwann gewöhnt man sich daran! i hob e mein bike! :devil: na geh schleich! i muas glei :k: i sog nur HIER VERLIERT DA SC R! Zitieren
Cruiser Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 naja irgendwann gewöhnt man sich daran! i hob e mein bike! :devil: na geh schleich! i muas glei :k: i sog nur HIER VERLIERT DA SC R! naja wenn dir deine bikes de bfreidigung geben die ein "Mann" braucht, bitte...... mir täts ja nit so taugn! obwohl i meine radl a lieb hab :love: wie machn de des bloß, es steht 0:0 Zitieren
streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 naja wenn dir deine bikes de bfreidigung geben die ein "Mann" braucht, bitte...... mir täts ja nit so taugn! obwohl i meine radl a lieb hab :love: wie machn de des bloß, es steht 0:0 najo nit gonz oba najo lol najo dauat nimma long hauns eana de huckn voll! Zitieren
Cruiser Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 najo nit gonz oba najo lol najo dauat nimma long hauns eana de huckn voll! i was eh du bist mehr da handwerklich begabte......... des heisl sollns senen zreißn! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 14. September 2005 Geschrieben 14. September 2005 i was eh du bist mehr da handwerklich begabte......... des heisl sollns senen zreißn! nujo und trotzdem san de mädelz no imma am gschickteren! jo goi... *hoff* :devil: Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 baa is mir faad! mi hoben grod Webdesign! und i schlof echt glei ein! vor allem is de prof. sooooo ..... i sog jetzt nyx! jetzt sudats irgendwas und koana passt auf! des gibz jo goa ned! :f: Zitieren
Cruiser Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 baa is mir faad! mi hoben grod Webdesign! und i schlof echt glei ein! vor allem is de prof. sooooo ..... i sog jetzt nyx! jetzt sudats irgendwas und koana passt auf! des gibz jo goa ned! :f: des gibts ja nit, nit amal wennst in da schul bist hat man von dir a ruah! ( i was i miasat nit sammen aba i kann halt nit andas) raunz nit so vü des is erst da zweite tag!!!!! so hang loose!!!! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 des gibts ja nit, nit amal wennst in da schul bist hat man von dir a ruah! ( i was i miasat nit sammen aba i kann halt nit andas) raunz nit so vü des is erst da zweite tag!!!!! so hang loose!!!! wen wüst scho wieda vollsammen? :devil: d geile heidi? jo trotzdem zahts mi ned und des am 2 tag! :f: boa na he i wü hoam! ... des joa wiad a krompf! Zitieren
Cruiser Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 wen wüst scho wieda vollsammen? :devil: d geile heidi? jo trotzdem zahts mi ned und des am 2 tag! :f: boa na he i wü hoam! ... des joa wiad a krompf! zum ersten: i bin da recht offen also warum nit...... zum zweiten: jetzt zah nit so owe he, des is ja schlimm wie willst du des jahr nua schaffen! i sags da glei de taktik von mir undn ruff is nit unbedingt de beste!!!!!!! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 zum ersten: i bin da recht offen also warum nit...... zum zweiten: jetzt zah nit so owe he, des is ja schlimm wie willst du des jahr nua schaffen! i sags da glei de taktik von mir undn ruff is nit unbedingt de beste!!!!!!! zum ersten: i hätt docht du hättst da scho wen ausgschaut!? wonnst woast weni moan?! ui, zweiten: najo du i zah e fost ned obi oba mi zahts einfoch ned.... :k: Zitieren
Cruiser Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 zum ersten: i hätt docht du hättst da scho wen ausgschaut!? wonnst woast weni moan?! ui, zweiten: najo du i zah e fost ned obi oba mi zahts einfoch ned.... :k: wieder zum ersten: naja man muas flexibl sein! und erst recht zum zweiten: tzzzzzz, muast mehr saufa am abend davur dann kannst wenigstens gscheit schlafn!!!!!!, natürlich in da schul! Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.