Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
ich hab morgen schule :k:

der erste von 5 samstagen heuer wo ich schule hab

ich mach gleich ne bikesession draus und fahr mitn radl in die schule und dann gleich weiter am kahlenberg

das ist das einzig positive dran :toll:

:rofl::rofl: woas wos i morgen doa werd?

bei DEM traumwetter schifoan geh! :D :devil:

*duckundrenn*

Geschrieben
na oiso heit woas a wohnsinn.... fost koane leit außer monchmoi.... und geile hoate pistn, so richtig zum HOAZN! :love: :love: morgen wieda! :D

i sags da, wonn du in mei gassn kummst.......

hast pix zum repitieren???

Geschrieben
:rofl::rofl: wonn i in dei gossn kimm donn konnst du scho nimma steh oiso fiacht i mi nit! :D :D

na morgen mochi a boa glaubi! :D

des muast ma erst no mal beweisen! du schwachstö vaziagst di wieder so schnö wie geht!

Geschrieben
und mir graust es schon wieder so vor der schule 3wochen bis zu den nächsten ferien, 1 woche ist eh parxiswoche, 2weeks noch durchhalten! alles gut jeden tag von 8-18 uhr in der schule gibt es was besseres?! :f:
Geschrieben
und mir graust es schon wieder so vor der schule 3wochen bis zu den nächsten ferien, 1 woche ist eh parxiswoche, 2weeks noch durchhalten! alles gut jeden tag von 8-18 uhr in der schule gibt es was besseres?! :f:

Diesmal kann i dir nur recht geben! Hab heute heiß e gegenstände und davon in jedem verdammten gegenstad irgendwelche prüfungen, tests, abgaben! :k:

wuascht, de wochn und nächste wochen noch stress! und dann chilln....... :sm:

Geschrieben
speziell fian chris.... (der mich sicha killt aber naja) :D:D

entweder du rennst schnell oda es gibt haue!!!!!! :s:

@heidi: stimm da vollkommen zua! :k:

@wuphi: nach so am tag braucht man anfach zwa egger!!! :rofl::du:

Geschrieben
i hab morgen zwei prüfungen gsehn!!!!!

selber schuld :D

ajo, was i da erzählt hab: geschichte test wo i den test schon davor griagt hab!

den hat schon die ganze klasse kabt und jetz will die lehrerin den test noamal schreiben, weil ihr der test zu gut ausgfalln is :s:

selber schuld wenn sie zu faul is die tests von andere klassen umzuändern! :rolleyes:

Geschrieben
selber schuld :D

ajo, was i da erzählt hab: geschichte test wo i den test schon davor griagt hab!

den hat schon die ganze klasse kabt und jetz will die lehrerin den test noamal schreiben, weil ihr der test zu gut ausgfalln is :s:

selber schuld wenn sie zu faul is die tests von andere klassen umzuändern! :rolleyes:

muahaha, i hab heut, in den ersten beiden stunden sowas von gschleimt, das i positiv werd, in der dritten und vierten, hab i mi dann irgendwie ausse gred. in englisch und hab i dann voll verkakt, aba halb so schlimm und in prototyping hab i dann voll auftrumpft beim test! (hab zwar nix glernt aba alles gwusst) :D

und jetzt mach i ma glei was zum essen und dazua a hüsal.....

Geschrieben
muahaha, i hab heut, in den ersten beiden stunden sowas von gschleimt, das i positiv werd, in der dritten und vierten, hab i mi dann irgendwie ausse gred. in englisch und hab i dann voll verkakt, aba halb so schlimm und in prototyping hab i dann voll auftrumpft beim test! (hab zwar nix glernt aba alles gwusst) :D

und jetzt mach i ma glei was zum essen und dazua a hüsal.....

jo essen gibts auch gleich!

no was geiles!i glaub mei zimmerkollege kauft sicher no mehr bier weil er nit checkt, dass i schon einkauft hab :toll::D

heut gehn ma sogar no bowlen!aber wenn i dann nachm essen 3 bier trink dann schneits ma eh oan eina---->spenden :f:

Geschrieben
jo essen gibts auch gleich!

no was geiles!i glaub mei zimmerkollege kauft sicher no mehr bier weil er nit checkt, dass i schon einkauft hab :toll::D

heut gehn ma sogar no bowlen!aber wenn i dann nachm essen 3 bier trink dann schneits ma eh oan eina---->spenden :f:

wuahaha, i moan du gehst heit nix mehr bowln wennst da erst no oan einhängst!

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...