Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
ein hüter der moral?

ERSCHIEßT IHN!!! :devil: :devil: :D

sei ruhig! i wü ja nur ned gekickt werden, und wenn is wea muas i mi zerst no gscheit auffian! :D

was is eigentlich mit da geilen heidi los???? is sie verschollen?????

Geschrieben
sei ruhig! i wü ja nur ned gekickt werden, und wenn is wea muas i mi zerst no gscheit auffian! :D

muahahaha..... bitte bei so viel niveau gez jo goa ned das ma gekickt werden! :D:D :devil: soll jetzt keine aufforderung sein! :devil:

i glaub sie hot in wuphi ned überlebt! :D :l: :l:

Geschrieben

Ich glaub die schläft ihren geilen Rausch von Freitag aus. :devil: Böser Wuphi!!! :D

Geschrieben
Ich glaub die schläft ihren geilen Rausch von Freitag aus. :devil: Böser Wuphi!!! :D

noch imma? na da wundert mi nix mehr.........

wir ham den wuphi eh schon gratuliert, ääääähhhhhhh ausgschimpft..

Geschrieben
noch imma? na da wundert mi nix mehr.........

wir ham den wuphi eh schon gratuliert, ääääähhhhhhh ausgschimpft..

do hot wer an gscheitn notstand ghobt! :D :devil:

jetzt stell da des moi vor 10 jahre?! -> i hoff du woast wosi moan cruiser! :D:rofl:

Geschrieben
do hot wer an gscheitn notstand ghobt! :D :devil:

jetzt stell da des moi vor 10 jahre?! -> i hoff du woast wosi moan cruiser! :D:rofl:

na bum da oarme wuwo! und i glab de heidi weat sich nur vertan habn, des war ka schlagbohrer!!!!!!

und ja du hund i was was du manst! und i sag da nur schon 10tag!!!!!!

und fein wa ja, wenn sie sich melden tät bei mir! du wast wen i jetzt man!

Geschrieben
na bum da oarme wuwo! und i glab de heidi weat sich nur vertan habn, des war ka schlagbohrer!!!!!!

und ja du hund i was was du manst! und i sag da nur schon 10tag!!!!!!

und fein wa ja, wenn sie sich melden tät bei mir! du wast wen i jetzt man!

:rofl::rofl: najo i konns ma denken :D nochdemst e de augen ned von ihr lossn host kinnan ?! stimmt meine vermutung? :devil:

do waradst donn ned nur du froh! :l:

Geschrieben
und vielleicht bist stolz a no drauf, i hätt ma ja a andere beschäfftigung als fotos machn gsuacht......

mia hobn uns moi in da schui wies gonz fad woa für an jeden an spitznamen ausgedacht... einer davon war "gangbang" tjo i glaub der bist jetzt du! :D:D

Geschrieben
mia hobn uns moi in da schui wies gonz fad woa für an jeden an spitznamen ausgedacht... einer davon war "gangbang" tjo i glaub der bist jetzt du! :D:D

i glab du pfeifn hast mi nit ganz verstanden!

i man i hätt kane fotos gmacht sondern wa selber umma zogen!!!!

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...