schodder Geschrieben 20. Dezember 2002 Geschrieben 20. Dezember 2002 und da is a wieder, der schwule prolo namens "schodder" !! ach ganz vergessen, der lustige, schwule prolo!!! also wenn sich ana am computer auskennt, dann hat a sicher a scho gmerkt, daß i mi da überhaupt net auskenn, und deshalb is dei unterstelleung, lieber soulman, leider net berechtigt!! i kann da nur sagen, daß i net der dr. no bin, aber so wie es ausschaut, is des a ganz cooler typ, nur weiss auch ich nicht wer es ist!! ausserdem hab i`s net nötig, daß ich mich unter falschen namen lob, oder unterstütz, des lass ich dann schon eher den profi-bikeboardern über!! übrigens werner, no a poar monat, und dann segma wieder unser schatzerl ann caro...... dere, der lustige, schwule prolo !!!!
Gast joseba Geschrieben 20. Dezember 2002 Geschrieben 20. Dezember 2002 i glaub des war net der soulman sonder der hall 8000 der den schodder beschuldigt hat dere joseba
schodder Geschrieben 20. Dezember 2002 Geschrieben 20. Dezember 2002 na des war scho da soulman, er hat es mir über eine private nachricht wissen lassen, wie sowas gehen könnte, aber wie gesagt, i muss ihn enttäuschen!! übrigens bist as du, joseba ?? i sag nur, sei nicht stur, fahr nicht spur :-) dere schodder
Gast joseba Geschrieben 21. Dezember 2002 Geschrieben 21. Dezember 2002 tschuldige schodder nehm alles zurück i fahr nie spur übrigens gratuliere zu deinem sieg im tschechischen museum cooles trikot dere joseba
TomCool Geschrieben 22. Dezember 2002 Geschrieben 22. Dezember 2002 oidafux, sein doch nua trikots! übrigens find i beide fesch. Owa i kriag jo eh kans von beide, weil i jo no nirgends gmödt bin. Muass i oiso für mi a dritts suachn, weil so a fescha Bua in so an feschn trikot warad jo a Gefoa fia jedn Veraunstoita, waun daun de kreischendn Tinädscha die Absperrungen durchbrechn!
NoPain Geschrieben 22. Dezember 2002 Geschrieben 22. Dezember 2002 i sperr des jetzt bevur si no ana wehtuat ... und bezueglich "schwul" ... des is da schodda ned ... des miassat i wissn ... dere!
Empfohlene Beiträge