Ceela Geschrieben 23. Juli 2006 Autor Geschrieben 23. Juli 2006 @ Fr4nz - i wuerd sogn, mia mochn am am SA an Vergleich unserer Schotterspuren... sch..., meine verheilen grad, oba i kenn a bissl dron krotzn... @ HeJo - I glaub, mei neia Freind hoasst Stoandi. Bin oba a mit Nomen flexibl Du uebrigens, i nimm an Du bist fest dabei am SA, goi! @ hpower - jo, i wollt eigentlich am SA einkaufn geh und a bissl mit de Typen im Gscheft redn, oba Du muasst jo unbedingt so boid scho foarn.... Zitieren
hpower Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 @ hpower - jo, i wollt eigentlich am SA einkaufn geh und a bissl mit de Typen im Gscheft redn, oba Du muasst jo unbedingt so boid scho foarn.... nur eine frage der prioritäten... mit mtben kann do einkaufen und auch mit typen reden niemals mithalten. ich bin jo a a typ also redst holt mit mir. i bin a typ vom typ flasche... Zitieren
Ceela Geschrieben 23. Juli 2006 Autor Geschrieben 23. Juli 2006 ajo, des stimmt. Na dann red i hoit mit Dir, Du bist eh oana von denen, de voi vue wissen und es schoffn, dass i nochher weniger woass ois vorher, do iss scho wurst uebrigens, Dei letzter Beitrag kotzt auf meinen, was soi denn des? Ah. Weg is s'Kotzerle ... Zitieren
hpower Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 ... Dei letzter Beitrag kotzt auf meinen, was soi denn des? sorry a vopah, es i scha spoat hob nima olle tasten in griff hob schon 3 bier intus wegen recovery noch dem heutigen race. mir san dritta wurn und hobn 70,- euros preisgöld gschnitten, i bin reich Zitieren
Ceela Geschrieben 23. Juli 2006 Autor Geschrieben 23. Juli 2006 he super, gratuliere! Wo warts denn? Und was isn a 'vopah'? Zitieren
HeJo Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 Du uebrigens, i nimm an Du bist fest dabei am SA, goi!es wird wie imma a Spontanentschluss wüst leicht, dass i wieda deine Hautspendn fotografier Zitieren
Ceela Geschrieben 23. Juli 2006 Autor Geschrieben 23. Juli 2006 Kriag i a an Spenderausweis? Zitieren
HeJo Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 Und was isn a 'vopah'?des is da Bruada vom Opa - väterlicherseits Zitieren
hpower Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 he super, gratuliere! Wo warts denn? Und was isn a 'vopah'? vopah = missgeschick mönichwald crosstriathlon manschaft. bin mit dem mtb 15 km und 350 hm in 34 min gefahren, auf schotter. bin sehr stolz auf mich. leider hab ich bergab (downhill) 1 min liegen lassen weil i a scheisserle bin beim obefoahn Zitieren
HeJo Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 Kriag i a an Spenderausweis?nur waunst ned infisziert bist Zitieren
Ceela Geschrieben 23. Juli 2006 Autor Geschrieben 23. Juli 2006 spinnst eh. jetzt sudast uns imma voi, du host koa technik, dawei foart heimlich mtb rennen... Zitieren
Ceela Geschrieben 23. Juli 2006 Autor Geschrieben 23. Juli 2006 Sodala. I muss jetzt schlofn. Hob des ganze Wochnenede mit Family und Friends vabrocht, jetzt bin i gschlaucht. Pfiad Eich, bis moargn! und find i super, dass ma innerhalb a poar Minuten scho a Runderl zsambrocht ham -yeeepeeee!!! Zitieren
hpower Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 spinnst eh. jetzt sudast uns imma voi, du host koa technik, dawei foart heimlich mtb rennen... normal foahr i a nur mit dem rr. oba ihr hobts mi so guat trainiert... do hob is anfoch riskiert. ausserdem hobn meine habara an radlfohra braucht... und als guata mensch hob mi holt gopfert Zitieren
hpower Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 Sodala. I muss jetzt schlofn. Hob des ganze Wochnenede mit Family und Friends vabrocht, jetzt bin i gschlaucht. Pfiad Eich, bis moargn! und find i super, dass ma innerhalb a poar Minuten scho a Runderl zsambrocht ham -yeeepeeee!!! schloaf gut und tram süas... Zitieren
Ceela Geschrieben 23. Juli 2006 Autor Geschrieben 23. Juli 2006 Schoepfl-Strecke - 30,7km, 740hm, Asphalt 9,6km (wird hoffentlich umfahren), Forst/Schotter: 21,1km Treffpunkt SA 29.7., 9.45h, Gasthaus Schoepflgitter Abfahrt ist puenktlich um 10.00h. Teilnehmer per 23.7. 22.47h: 1 Fr4nz 2 Ceela 3 hpower 4 Siegi - ? 5 Bernd67 - Braeuchten noch eine Mitfahrgelegenheit, bitte melden, falls jmd. a 2. Person inkl. Rad mittransportieren kann. HeJo - ? Zitieren
fr4nz Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 I hau mi a in'd Hapfn. Muaß morgen friah aussi. Griaß eich und G'Nocht http://cosgan.de/images/smilie/muede/f055.gif Zitieren
Ceela Geschrieben 23. Juli 2006 Autor Geschrieben 23. Juli 2006 Jo, i vasuachs a scho seit ana viertl stund.... Zitieren
hpower Geschrieben 23. Juli 2006 Geschrieben 23. Juli 2006 hpower wird jetzt a an seim polsterle horchen ob er a gschichtl dazöhlt... Zitieren
Ceela Geschrieben 23. Juli 2006 Autor Geschrieben 23. Juli 2006 Pfiat Eich, schlofts guat! Dani. Zitieren
Ceela Geschrieben 24. Juli 2006 Autor Geschrieben 24. Juli 2006 Hi Stefan, bist a dabei am SA? Zitieren
steve4u Geschrieben 24. Juli 2006 Geschrieben 24. Juli 2006 Hi Stefan, bist a dabei am SA? Liebe Dani, am Samstag hat mein alter Herr Geburtstag, da ist Familienfeier angesagt! Schade, hätte dich gerne "verabschiedet"..... Zitieren
fr4nz Geschrieben 24. Juli 2006 Geschrieben 24. Juli 2006 es wird wie imma a Spontanentschluss ....... Geh Jo, gib da an Stessa, dass ma uns moi persönlich kennalernan, du Makromane. Zitieren
AB Geschrieben 24. Juli 2006 Geschrieben 24. Juli 2006 Threadtitel ist ausgebessert, dass ich mitkomm glaub ich eher ned. Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.