Zum Inhalt springen

MTB Schoepflstrecke SA, 29.7.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@ Fr4nz - i wuerd sogn, mia mochn am am SA an Vergleich unserer Schotterspuren... sch..., meine verheilen grad, oba i kenn a bissl dron krotzn...

@ HeJo - I glaub, mei neia Freind hoasst Stoandi. Bin oba a mit Nomen flexibl ;) Du uebrigens, i nimm an Du bist fest dabei am SA, goi!

@ hpower - jo, i wollt eigentlich am SA einkaufn geh und a bissl mit de Typen im Gscheft redn, oba Du muasst jo unbedingt so boid scho foarn.... ;)

Geschrieben

@ hpower - jo, i wollt eigentlich am SA einkaufn geh und a bissl mit de Typen im Gscheft redn, oba Du muasst jo unbedingt so boid scho foarn.... ;)

nur eine frage der prioritäten... mit mtben kann do einkaufen und auch mit typen reden niemals mithalten. ich bin jo a a typ also redst holt mit mir.

i bin a typ vom typ flasche... :p

Geschrieben

ajo, des stimmt. Na dann red i hoit mit Dir, Du bist eh oana von denen, de voi vue wissen und es schoffn, dass i nochher weniger woass ois vorher, do iss scho wurst ;)

uebrigens, Dei letzter Beitrag kotzt auf meinen, was soi denn des? Ah. Weg is s'Kotzerle ...

Geschrieben
... Dei letzter Beitrag kotzt auf meinen, was soi denn des?

sorry a vopah, es i scha spoat hob nima olle tasten in griff :du: hob schon 3 bier intus wegen recovery noch dem heutigen race. mir san dritta wurn und hobn 70,- euros preisgöld gschnitten, i bin reich :klatsch:

Geschrieben
he super, gratuliere! Wo warts denn? Und was isn a 'vopah'?

vopah = missgeschick

mönichwald crosstriathlon manschaft. bin mit dem mtb 15 km und 350 hm in 34 min gefahren, auf schotter. bin sehr stolz auf mich. leider hab ich bergab (downhill) 1 min liegen lassen weil i a scheisserle bin beim obefoahn

Geschrieben
Sodala. I muss jetzt schlofn. Hob des ganze Wochnenede mit Family und Friends vabrocht, jetzt bin i gschlaucht. Pfiad Eich, bis moargn! und find i super, dass ma innerhalb a poar Minuten scho a Runderl zsambrocht ham -yeeepeeee!!! :klatsch::klatsch::klatsch::U:
Geschrieben
spinnst eh. jetzt sudast uns imma voi, du host koa technik, dawei foart heimlich mtb rennen... ;)

normal foahr i a nur mit dem rr. oba ihr hobts mi so guat trainiert... do hob is anfoch riskiert. ausserdem hobn meine habara an radlfohra braucht... und als guata mensch hob mi holt gopfert

Geschrieben
Sodala. I muss jetzt schlofn. Hob des ganze Wochnenede mit Family und Friends vabrocht, jetzt bin i gschlaucht. Pfiad Eich, bis moargn! und find i super, dass ma innerhalb a poar Minuten scho a Runderl zsambrocht ham -yeeepeeee!!! :klatsch::klatsch::klatsch::U:

schloaf gut und tram süas...

Geschrieben

Schoepfl-Strecke - 30,7km, 740hm, Asphalt 9,6km (wird hoffentlich umfahren), Forst/Schotter: 21,1km

Treffpunkt SA 29.7., 9.45h, Gasthaus Schoepflgitter

Abfahrt ist puenktlich um 10.00h.

Teilnehmer per 23.7. 22.47h:

1 Fr4nz

2 Ceela

3 hpower

4 Siegi - ?

5 Bernd67 - Braeuchten noch eine Mitfahrgelegenheit, bitte melden, falls jmd. a 2. Person inkl. Rad mittransportieren kann.

HeJo - ?

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...