Ceela Geschrieben 26. August 2006 Autor Geschrieben 26. August 2006 na jo woas soagt jetzt, guat des mädl, gö :l: he, wos hostn do fia a onzueglich's smily???? (de bloedn 60 sec scho wieda...) Zitieren
hpower Geschrieben 26. August 2006 Geschrieben 26. August 2006 he, wos hostn do fia a onzueglich's smily???? (de bloedn 60 sec scho wieda...) a so a narrischa hund da smily :love: der hätts sulln sei Zitieren
fr4nz Geschrieben 26. August 2006 Geschrieben 26. August 2006 Leitl, i geh amoi da Frau in Bugl mocha Winsch eich nu vü Spass. G'night Zitieren
Ceela Geschrieben 26. August 2006 Autor Geschrieben 26. August 2006 Leitl, i geh amoi da Frau in Bugl mocha Winsch eich nu vü Spass. G'night Sche Guats Naechtle! Zitieren
Ceela Geschrieben 26. August 2006 Autor Geschrieben 26. August 2006 Mei o mei, da Jo wiad scho gonz vasunkn sei im ppt... hoffmas is a net eigschlofn mit da neichn gschwindigkeit... Zitieren
HeJo Geschrieben 26. August 2006 Geschrieben 26. August 2006 klick des bild an, dann rechte maustaste, geh zu amination, dann kommet rechts a fenster, wost den speed auf 'very slow' setzen kannst. ich nehm an im dtsch. programm heisst 'sehr langsam' oje des hob i ned, dürft an der älteren Version liegen (Office 2000) http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a050.gif daunkta oba trotzdem http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/f010.gif Zitieren
hpower Geschrieben 26. August 2006 Geschrieben 26. August 2006 Mei o mei, da Jo wiad scho gonz vasunkn sei im ppt... hoffmas is a net eigschlofn mit da neichn gschwindigkeit... @fr4nz: vüspass no schloaf gut.. i muss a sche loangsom ins bett, damit i murgen woas dafoahr... schlofts gut olle mitanoand.... Zitieren
Ceela Geschrieben 26. August 2006 Autor Geschrieben 26. August 2006 des hots goan sicha weil des is nix flashigs oda neichs... da Herbert konn da sicha hoefn... soda, i geh jetzt a fuat... bis boid und schlofts guat! Zitieren
Ceela Geschrieben 26. August 2006 Autor Geschrieben 26. August 2006 @fr4nz: vüspass no schloaf gut.. i muss a sche loangsom ins bett, damit i murgen woas dafoahr... schlofts gut olle mitanoand.... Vue spass muegn und *daumenhalt* Zitieren
hpower Geschrieben 26. August 2006 Geschrieben 26. August 2006 oje des hob i ned, dürft an der älteren Version liegen (Office 2000) http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a050.gif daunkta oba trotzdem http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/f010.gif jo da musste updaten.... Zitieren
steve4u Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 So, schee woars am Gürtel Night Walk! Die Dani is a scho liegn gaungan, die Michi haumma ins Taxi gsetzt, den Proffessor a! Und i hob a an klan huckn, des Kepap wor oba a no guat! gn8:zzzz: Zitieren
Dilbert69 Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 eine nette Runde .... 123km, 1680 hm ... und ich hab noch nie eine BB Ausfahrt erlebt mit so wenig technischen Defekten ... bis zum nächsten Mal -Roman Zitieren
NoMore Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 a wengerl a Spülerei, wohrscheinli is ma fad ma cool! :love: eine nette Runde .... 123km, 1680 hm ... und ich hab noch nie eine BB Ausfahrt erlebt mit so wenig technischen Defekten ... bis zum nächsten Mal Geil! So viel is mir gar nicht vorkommen! :s: Zitieren
Ceela Geschrieben 27. August 2006 Autor Geschrieben 27. August 2006 So, schee woars am Gürtel Night Walk! Die Dani is a scho liegn gaungan, die Michi haumma ins Taxi gsetzt, den Proffessor a! Und i hob a an klan huckn, des Kepap wor oba a no guat! gn8:zzzz: He, hobts ma eh auf die Michi aufpasst? Zitieren
Ceela Geschrieben 27. August 2006 Autor Geschrieben 27. August 2006 pm is grod an eich ausgschickt wg. link zum christian seim ftp... folls i jmd vagessn hob, bitte glei schimpfn... Der Konrad glaub i is net hier registriert, also Bitte an dem, der ihn kennt, die Daten weiterzuleiten. (War des jetzt Deutsch??) Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 ... und ich hab noch nie eine BB Ausfahrt erlebt mit so wenig technischen Defekten ... Nau jo, i glaub unsere Bikes fiachtn se vurn hpower. Drum haums kane Defekte, außer vieleicht an klan Potschn Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 pm is grod an eich ausgschickt wg. link zum christian seim ftp... folls i jmd vagessn hob, bitte glei schimpfn... Jo passt. I muass meine Büldln nu a wengal vurn hochlodn beorbeitn. Dauert nu a bisserl. Zitieren
-philipp- Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 So, schee woars am Gürtel Night Walk! Irgendwie bin i no immer a bissi müde. Zitieren
Ceela Geschrieben 27. August 2006 Autor Geschrieben 27. August 2006 eine nette Runde .... 123km, 1680 hm ... und ich hab noch nie eine BB Ausfahrt erlebt mit so wenig technischen Defekten ... bis zum nächsten Mal -Roman wo bistn Du leicht gfoahrn? Zitieren
Nimnix Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 Bei mir waren's insgesamt 70km Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 Bei mir waren's insgesamt 70km Waun i daun erst dei Aungebot, mi vo Daham obzhoin, augnumma het. Do waratns nu a poar Kilometer mehr woarn Zitieren
HeJo Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 so jetzt gibt's auch ein paar pics von mir zum gestrigen Event.... Treffpunkt am Parkplatz in Weissenbach los geht's am Triestingtaler Radwanderweg Pausal bei der Auffahrt der Hunger auf's Schnitzi treibt an am Waxeneckhaus, na endlich..... Zitieren
HeJo Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 die verfressene Gesellschaft in action Blick zum Schneeberg nach dem Hals wird's ernst http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/konfus/p085.gif na ja man kann auch schieben Nimnix bricht über seinem Rad zusammen Zitieren
HeJo Geschrieben 27. August 2006 Geschrieben 27. August 2006 beim Jagasitz beschließen Einige durch die Steinwandklamm zu steigen... ob das wohl gut geht mit diesen Haxn http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/konfus/a015.gif im Türkenloch scheint Ceela von irgendend etwas an Nimnix fasziniert zu sein Ceela ist nicht zu bremsen.... die Kaltduscher ganz cool in unerhörter Ausgesetztheit die Hürde beim Pograbauern wird genommen.... Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.