Potschnflicker Geschrieben 11. März 2003 Geschrieben 11. März 2003 @Aflicht Eben! Daunn noa Adapta, damitst die Nuß draufsteckn kaunnst, daunn vielleicht no a Valängerung, waratn scho drei Stück. So wenig wia möglich is augsogt! Zitieren
SirDogder Geschrieben 11. März 2003 Autor Geschrieben 11. März 2003 Dear Sirs! Ich habe Eure Nachrichten weitergeleitet! Hier nun die Antwort! ____________________ Danke, genau das wollte ich wissen! ... Ich brauche einen Fachmann. Grüße bernhard _______________________ Also mäny thänks! Zitieren
aflicht Geschrieben 11. März 2003 Geschrieben 11. März 2003 morgen pf, a scho munta is eh olles kloar. nochdem mei gonze olte sammlung an ratschn, nüssen etc. olles 3/8 und 1/4" is (wos grössers hob i praktisch no net braucht, i moch weder lkw- noch traktorsörwis), werd i mir sicher an 1/2" dms dazua kaufn... solong da weg zwischn dms & schraubn grod bleibt (zb mitn kardanstückl um de ecken hauts nimma hin!), is de obweichung sicher um zehnerpotenzen klana ois de toleranzbereiche da anzugsmomente. do hot de präsenz/absenz ana schmierung an vielfoch grössaren einfluss. genau sein is scho okay, päpstlicher ois da papst miassma net sein. Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.