Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Heast Herbert, wann gibt's denn wieder eine Ausfahrt im echten (steirischen) Thermenland?

Die Region südlich der Raab wurde noch nie von der Gruppe befahren wäre mal an der Zeit, dass da eine Ausfahrt zustande kommt am Sa oder So!

Geschrieben
Heast Herbert, wann gibt's denn wieder eine Ausfahrt im echten (steirischen) Thermenland?

Die Region südlich der Raab wurde noch nie von der Gruppe befahren wäre mal an der Zeit, dass da eine Ausfahrt zustande kommt am Sa oder So!

heast matthias, wenn sie die wiener anmol so weit von daham furt draun... dann kemma gern südlich der raab fahren :)

Geschrieben
heast matthias, wenn sie die wiener anmol so weit von daham furt draun... dann kemma gern südlich der raab fahren :)

Mmmaaaaa! Es sads super. Wir foahrn de gonze Zeit bei den Steirern do untn und Ihr sogst 'wenn ma uns amoi owe traun'... zzhh... trauts Es Eich hoit amoi auffa do!

Geschrieben

leute ich mach mir sorgen... es gibt kane RR fahrer mehr.

komm gerade von einer 4 std. ausfahrt retour. hab a menge nordic walker gesehen, hab a menge fussgänger gesehen, hab a menge hundeabrichter gesehen, hab a menge bsoffene gesehen, hab a menge ausländer gesehen...

OBA nua zwoa rennradlfoahra und i bin net so schnö gfoahrn das i wöche übersehen hät... des koans jo net geben.

und morgen sama a nur 6e :confused:

also rettet meinen glauben ans rr foahrn... und kumts morgen olle mit :toll:

Geschrieben

Eh kloar foahrt der Herwig a. Konnstn scho amoi auf die Listn setzn.

Mit Blei foahrt ma goar net guat. Do bricht ma leider fruehzeitig ob und haut des Radl um d'Erdn.

Dafuer haben meine beiden Schatzis heute eine gute Dusche bekommen. Bis auf die Schaltdinger (Faulheit siegt) blitztens jetzt wieder.

Geschrieben
Eh kloar foahrt der Herwig a. Konnstn scho amoi auf die Listn setzn.

Mit Blei foahrt ma goar net guat. Do bricht ma leider fruehzeitig ob und haut des Radl um d'Erdn.

Dafuer haben meine beiden Schatzis heute eine gute Dusche bekommen. Bis auf die Schaltdinger (Faulheit siegt) blitztens jetzt wieder.

des mit de fias muss am wetta liegen, meine woarn heut a verdammt schwa... es is jo glei giar nyx weidagoangan...

supe wannst morgen mit an sauban radl kummst...

herwig trog i glei dazua ein :toll:

Geschrieben
des mit de fias muss am wetta liegen, meine woarn heut a verdammt schwa... es is jo glei giar nyx weidagoangan...

supe wannst morgen mit an sauban radl kummst...

herwig trog i glei dazua ein :toll:

jo, des mit de fiass hoff i legt si bis murgn, bin eh scho am dehnen wia nua wos.

...und i glaub i brauch a neichs mtb. oans des net 17 kilo wiegt...

Geschrieben
geh ich hab das noch so a schwarzes radl und da pickt so komisches zeug obn

magst des ned a putzn :qualm:

na i net. oba du konnst gern auf mei terrassn kumma und den schlauch benutzn, do vaschwind' des schwoarze zeigs ziemle schnoe!

weil vagiss net, jetzt muasst di benehma in deina wohnung! :toll:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...