Ceela Geschrieben 26. Juli 2006 Autor Geschrieben 26. Juli 2006 respektlos niemals gegen leute die ich mag. nur gegen leute die ich nicht mag, meinen chef z. b. es is aber gesuender, wenn man den chef wenigstens a bissl mog... zumindest monchmoi. :f: Zitieren
hpower Geschrieben 26. Juli 2006 Geschrieben 26. Juli 2006 na, des kinnan meine Finga supa. Aussadem hob i eh erst s 2. glasl und mei zung vatrogt mindestens 100kg. Oba wos isn mit dir, trocknest du eh net aus? Sog, wia long machstn des scho mitm pendeln nach sbg? ich hab ein glas wasser neben mir... dass hab ich schon mehrmals aufgefüllt. fast 5 jahre mach ich den job in salzburg. Zitieren
Ceela Geschrieben 26. Juli 2006 Autor Geschrieben 26. Juli 2006 und hotelzimmer ist iO? I mein alles da was Du brauchst? Radl? Zitieren
hpower Geschrieben 26. Juli 2006 Geschrieben 26. Juli 2006 es is aber gesuender, wenn man den chef wenigstens a bissl mog... zumindest monchmoi. :f: do hoast scho recht, aber ich bin halt ein schlimmer sturschädl, will immer mit mein kopfale durch die wand Zitieren
hpower Geschrieben 26. Juli 2006 Geschrieben 26. Juli 2006 und hotelzimmer ist iO? I mein alles da was Du brauchst? Radl? ein radl hab ich immer im auto... im winter dann die langlaufski Zitieren
Ceela Geschrieben 26. Juli 2006 Autor Geschrieben 26. Juli 2006 ah, des is gscheid. I a. Oba oft find i mei Auto net, weil i nimma woass wo is hingstoet hob. letzts moi hob i ma scho denkt, sie hom mas obgschleppt. dabei woas in da firma :f: Zitieren
hpower Geschrieben 26. Juli 2006 Geschrieben 26. Juli 2006 ah, des is gscheid. I a. Oba oft find i mei Auto net, weil i nimma woass wo is hingstoet hob. letzts moi hob i ma scho denkt, sie hom mas obgschleppt. dabei woas in da firma :f: uiii etwas verwirrt die junge frau... oder multitasking schon in der früh Zitieren
hpower Geschrieben 26. Juli 2006 Geschrieben 26. Juli 2006 sooo liebe ceela, die turmuhr zeigt 23:00 uhr. es war nett mit dir zu quatschen, die zeit ist schnell vergangen... werd mich versuchen mit meinem leintiachl anzufreunden... Zitieren
Ceela Geschrieben 26. Juli 2006 Autor Geschrieben 26. Juli 2006 I foahr net jeden Tog mitm Auto. Eigentlich war die Idee, den Parkplatz anzumieten und MO-FR sAuto in der Garage i d Firma zu lassen (8 EUR /Mo im 1. Bez is a echts Schnaepchen). Oba mitterlweile werd i a bissl UBahnfaul. Und multitasking bin i, teils zu viel Zitieren
hpower Geschrieben 26. Juli 2006 Geschrieben 26. Juli 2006 also schlaf guat! und morgen viel spass! Zitieren
Ceela Geschrieben 26. Juli 2006 Autor Geschrieben 26. Juli 2006 sooo liebe ceela, die turmuhr zeigt 23:00 uhr. es war nett mit dir zu quatschen, die zeit ist schnell vergangen... werd mich versuchen mit meinem leintiachl anzufreunden... Joo, 11 is scho. oiso, an schen gruass ans leintiachl, goi! und sei nett zu ihr! Zitieren
wo-ufp1 Geschrieben 26. Juli 2006 Geschrieben 26. Juli 2006 I bin ma jetzt net sicher, ob i nu weiter schreibn soit. Stoets eich vor, des lest a fremder. image fuer immer dahin. Hüstel (des mit dem nur 1 moi pro minutn an eintrog mochn kinna find i deppat. Wia soid i denn do mei genetische Statistik hoitn kinna...) Hm, vielleicht mit ein Grund war(u)m das so ist . Phu, genetische Statistik, und daß Mitten in der Nacht, grübel. Während ich überleg über den Großglockner zu fahren :f: . Aber wer weiß, vielleicht macht die Willka(nnamen) noch eine Abstimmung zu "ihrem" Thread http://nyx.at/bikeboard/Board/showthread.php?threadid=52538 :devil: mfg wo-ufp1 Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 Wow, Ceela und hpower, do hobts oba nu urndlich Gas gebn. Und i hob missan Punkte saummeln. Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 joo, woa nu recht lustig! und dei punktesomman hoffentli a. oi. jetzt hobs i's a gsogt des wort... Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 Hüstel Hm, vielleicht mit ein Grund war(u)m das so ist . Phu, genetische Statistik, und daß Mitten in der Nacht, grübel. Während ich überleg über den Großglockner zu fahren :f: . Aber wer weiß, vielleicht macht die Willka(nnamen) noch eine Abstimmung zu "ihrem" Thread http://nyx.at/bikeboard/Board/showthread.php?threadid=52538 :devil: mfg wo-ufp1 I hobs jo gwusst dass i mi mit ihr vasteh Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 joo, woa nu recht lustig! und dei punktesomman hoffentli a. oi. jetzt hobs i's a gsogt des wort... jo, wor gaunz nett wos denn via a wurt ?? Zitieren
hpower Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 guten morgen... alle frische und munter? leider is scho wieda haas... Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 jo, wor gaunz nett wos denn via a wurt ?? 'punktesommen'. sogma moi a so: des wurt is vo und fia eich. Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 guten morgen... alle frische und munter? leider is scho wieda haas... guten morgähn. Frisch und munta kaun ma net direkt sogn, oba es kunnt schlechta sei. Jo, de hitz is a Waunsinn. I glaub i geh zu mein Chef und valaung a Hitzeprämie. Woarscheinlich haut er mi aussi, daun geh i hoit biken Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 'punktesommen'. sogma moi a so: des wurt is vo und fia eich. Ajo, i bin a bisserl auf da Leitung gstaundn. Oba waun i so übaleg, kinnts es koane Punkte saummeln Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 Jo, oba wia sogn do ondas dazua, naemli 'verwoehnen'. Is schena Zitieren
fr4nz Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 Jo, oba wia sogn do ondas dazua, naemli 'verwoehnen'. Is schena Nau, do hobi wieda wos glernt Zitieren
Ceela Geschrieben 27. Juli 2006 Autor Geschrieben 27. Juli 2006 Ahgeh, bin ma sicher, des host vorher scho gkennt! Zitieren
hpower Geschrieben 27. Juli 2006 Geschrieben 27. Juli 2006 i kenn des net... wer oder was verwöhnt mi jetzt? Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.