Zum Inhalt springen

MTB Schoepflstrecke SA, 29.7.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
respektlos niemals gegen leute die ich mag. nur gegen leute die ich nicht mag, meinen chef z. b.

es is aber gesuender, wenn man den chef wenigstens a bissl mog... zumindest monchmoi. :f:

Geschrieben
na, des kinnan meine Finga supa. Aussadem hob i eh erst s 2. glasl und mei zung vatrogt mindestens 100kg.

Oba wos isn mit dir, trocknest du eh net aus?

Sog, wia long machstn des scho mitm pendeln nach sbg?

ich hab ein glas wasser neben mir... dass hab ich schon mehrmals aufgefüllt.

fast 5 jahre mach ich den job in salzburg.

Geschrieben
es is aber gesuender, wenn man den chef wenigstens a bissl mog... zumindest monchmoi. :f:

do hoast scho recht, aber ich bin halt ein schlimmer sturschädl, will immer mit mein kopfale durch die wand

Geschrieben
ah, des is gscheid. I a. Oba oft find i mei Auto net, weil i nimma woass wo is hingstoet hob. letzts moi hob i ma scho denkt, sie hom mas obgschleppt. dabei woas in da firma :f:
Geschrieben
ah, des is gscheid. I a. Oba oft find i mei Auto net, weil i nimma woass wo is hingstoet hob. letzts moi hob i ma scho denkt, sie hom mas obgschleppt. dabei woas in da firma :f:

uiii etwas verwirrt die junge frau... oder multitasking schon in der früh

Geschrieben

sooo liebe ceela, die turmuhr zeigt 23:00 uhr. es war nett mit dir zu quatschen, die zeit ist schnell vergangen...

werd mich versuchen mit meinem leintiachl anzufreunden...

Geschrieben

I foahr net jeden Tog mitm Auto. Eigentlich war die Idee, den Parkplatz anzumieten und MO-FR sAuto in der Garage i d Firma zu lassen (8 EUR /Mo im 1. Bez is a echts Schnaepchen). Oba mitterlweile werd i a bissl UBahnfaul.

Und multitasking bin i, teils zu viel :zwinker:

Geschrieben
sooo liebe ceela, die turmuhr zeigt 23:00 uhr. es war nett mit dir zu quatschen, die zeit ist schnell vergangen...

werd mich versuchen mit meinem leintiachl anzufreunden...

Joo, 11 is scho. oiso, an schen gruass ans leintiachl, goi! und sei nett zu ihr! ;)

Geschrieben
I bin ma jetzt net sicher, ob i nu weiter schreibn soit. Stoets eich vor, des lest a fremder. image fuer immer dahin.

Hüstel :zzzz:

(des mit dem nur 1 moi pro minutn an eintrog mochn kinna find i deppat. Wia soid i denn do mei genetische Statistik hoitn kinna...)

Hm, vielleicht mit ein Grund war(u)m das so ist :zwinker: .

Phu, genetische Statistik, und daß Mitten in der Nacht, grübel. Während ich überleg über den Großglockner zu fahren :f: .

Aber wer weiß, vielleicht macht die Willka(nnamen) noch eine Abstimmung zu "ihrem" Thread http://nyx.at/bikeboard/Board/showthread.php?threadid=52538 :devil:

mfg wo-ufp1

Geschrieben
guten morgen...

alle frische und munter?

leider is scho wieda haas...

guten morgähn.

Frisch und munta kaun ma net direkt sogn, oba es kunnt schlechta sei.

Jo, de hitz is a Waunsinn. I glaub i geh zu mein Chef und valaung a Hitzeprämie.

Woarscheinlich haut er mi aussi, daun geh i hoit biken :rofl:

Geschrieben
'punktesommen'. sogma moi a so: des wurt is vo und fia eich.

Ajo, i bin a bisserl auf da Leitung gstaundn.

Oba waun i so übaleg, kinnts es koane Punkte saummeln :confused:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...