Zum Inhalt springen

MTB Schoepflstrecke SA, 29.7.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
An Alle- Packts morgen um 1 Broterl weniger ein, i hab naemlich a Ueberraschung mit fuer Euch. :ylsurpris

Bitte sWo schau das wir da mitfahren können :) !

Eine Überraschung :bounce:

Ich werd dafür auch mein Namensschildchen mitnehmen :wavey: !

Und jetzt hau i mi in die donaufluten. Gfrei mi scho. hob i des scho amoi gsogt? :wink:

Nein. Ich hab immer nur von Prosecco und Workshop gelesen :zwinker: .

mfg wo-ufp1

Geschrieben
A Übaroschung, I bin scho gspaunt wia a Pfischipfeu wos des fia a Übaroschung is :confused:
na wenn's scho schreibt a Brotal weniger mitnehmen wird's wohl a Brotal sein.... :D

damit ma dann wieder alle genug Brotal haum :D

Geschrieben
Und wos dama wauns a Schnitzlsemmi is ?

essn wos sunst :D

HeJo, fohrst eh mit ?

eh kloar, muass ma do den Makrospezl auschaun, der ma de Viecha imma miad mocht :D

Geschrieben
ka Surg.... I bin jetzt scho miad :D

GSD. Oba I bin a miad as wia, kunntat net amoi a nuss auftrettn.

Bin zserscht grod von da Meiselheh mitn Bike zruckkemma und bin an Regnschaua davaugfoahrn :f:

Geschrieben
Hoit. Stop! Wos reds Ihr do? Bitte meinen Horizont erweitern http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=118

Woast, da Jo und i haum, neman biken mit fesche Madln, nu a Hobby gemeinsam. Oba des kenna ma so net varotn :wink:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...