fr4nz Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 *lol* I hob mas docht ois i auf 'Antworten' druckt hob, dass des aufglegt is fuer a moedung. s Oil kriagst net. Des is an hpower und meim Radl vorenthoitn. Jo, der war ziemli aufglegt Schod, i woar eh scho laung net mehr in Ö Zitieren
Ceela Geschrieben 28. Juli 2006 Autor Geschrieben 28. Juli 2006 oba a sunanö koanst mitnehma für mein ruckn Ah mei, guat dass das sogst. Oba du bist eh scho so braun, do brauxt koa sonnenmuech mehr Zitieren
HeJo Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 Oba mia miassn jo net Aepfl mit Birnen tauschen. i. miassn damas ned oba mir kennans und jetzt sog i eich ans..... es is a Gerücht, dass ötare Menschn weniga Schlof brauchn, drum vatschüss i mi jetztn http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/muede/e020.gif @Ceela i sog das murgn, waunst miad bist Zitieren
Ceela Geschrieben 28. Juli 2006 Autor Geschrieben 28. Juli 2006 miassn damas ned oba mir kennans und jetzt sog i eich ans..... es is a Gerücht, dass ötare Menschn weniga Schlof brauchn, drum vatschüss i mi jetztn http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/muede/e020.gif @Ceela i sog das murgn, waunst miad bist Okay, don drink i koan kaffee, donn konnst mas glei in da fruah sogn Schlof guat & bis moagn. *freu* Zitieren
fr4nz Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 http://cosgan.de/images/smilie/muede/a025.gif HeJo, bis murgn. Zitieren
hpower Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 Ah mei, guat dass das sogst. Oba du bist eh scho so braun, do brauxt koa sonnenmuech mehr scho scho mein zoarte haut Zitieren
hpower Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 seas jo, schloaf guat bis murgen... i gfrei mi scho Zitieren
hpower Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 leitl i hau mi a in die hapfn... muas jo murgen wieda fit sein... miad bin a schon vom vün radlfoahn... also bis murgen i gfrei mi... wird siach a lässiga tog Zitieren
fr4nz Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 Guate Nocht hpower. Bis murgn daun. Zitieren
fr4nz Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 I hau mi a hi fir an Schnorcha http://cosgan.de/images/smilie/muede/a035.gif Gfrei mi a scho auf murgn. Guate Nocht Zitieren
Ceela Geschrieben 28. Juli 2006 Autor Geschrieben 28. Juli 2006 leitl i hau mi a in die hapfn... muas jo murgen wieda fit sein... miad bin a schon vom vün radlfoahn... also bis murgen i gfrei mi... wird siach a lässiga tog Guats Naechle. Und tram net zwued (vo de Schnitzl). Zitieren
hpower Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 guate noacht ollezsam... tramts was scheans... Zitieren
hpower Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 Guats Naechle. Und tram net zwued (vo de Schnitzl). wild und hemmungslos... und des auf an weiblichen leintiachl Zitieren
Buglbiker Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 440 Beiträge für eine 30 Kilometer Ausfahrt die noch nicht einmal statt gefunden hat. Was machts ihr wenn ihr richtig Radlfahrn gehts? :devil: *duckundwegrenn* lg.Buglbiker Zitieren
GO EXECUTE Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 Das is der Biketreff ? I hab glaubt des is a Chatroom :devil: Zitieren
Buglbiker Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 Das is der Biketreff ? I hab glaubt des is a Chatroom :devil: *brüllundvomhockerfall* Wenns morgen zurück sind, geht der Server in die Knie :devil: lg.Buglbiker Zitieren
Nightrider Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 ...weil rinnen muass des Schmalz.... mit dem was da gflossen is kann ma halb Österreich mit Schmalzbroten versorgen.. Zitieren
Nightrider Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 Was machts ihr wenn ihr richtig Radlfahrn gehts? :devil: nimma posten.. Zitieren
HarryG Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 *brüllundvomhockerfall* Wenns morgen zurück sind, geht der Server in die Knie :devil: lg.Buglbiker danke buglbiker dast du des gsagt hast. i hab mi ja nimma traut. bin fur lauter lesen ja zu nix mehr kuma dafür bin i no wach so. aja was is eigentlich. kumst mit? Zitieren
Buglbiker Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 aja was is eigentlich. kumst mit? Spinnst? Meine Frau erschlägt mich --->>> :s: Die hat mich vorher schon gfragt auf welchen Schweiniglseiten ich mich herumtreib, weils zufällig mitglesen hat wild und hemmungslos... und des auf an weiblichen leintiachl lg.Buglbiker Zitieren
Roadrookie Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 Ich wollt auch schon fragen, seits es hockenstaad oder beamte? :devil: Zitieren
HarryG Geschrieben 28. Juli 2006 Geschrieben 28. Juli 2006 Spinnst? Meine Frau erschlägt mich --->>> :s: Die hat mich vorher schon gfragt auf welchen Schweiniglseiten ich mich herumtreib, weils zufällig mitglesen hat lg.Buglbiker jojo, da musst aufpassen. gibt ja no ka zensur da :devil: aba was meinst, was erst los is, wenn ma unterwegs san. mit leintiachl und schnitzel im bett und so Zitieren
sWo Geschrieben 29. Juli 2006 Geschrieben 29. Juli 2006 so der wecker is zumindest gestellt mal schaun ob ich aufkomm ! warn a paar i hoff das zahlt sich aus gn8 Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.