streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 wieder zum ersten: naja man muas flexibl sein! und erst recht zum zweiten: tzzzzzz, muast mehr saufa am abend davur dann kannst wenigstens gscheit schlafn!!!!!!, natürlich in da schul! numoi zum ersten: jojo stimmt! zum zweiten: stimmt... wa e am gscheitan oba donn warad i boid a alki! UND wonni ma di so onschau donn vergeht ma des saufm am vortog! :devil: :devil: Zitieren
Cruiser Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 numoi zum ersten: jojo stimmt! zum zweiten: stimmt... wa e am gscheitan oba donn warad i boid a alki! UND wonni ma di so onschau donn vergeht ma des saufm am vortog! :devil: :devil: ppuuuhhhh, da will wer frech sein! i wea glei meine adjutanten auf di hetzn!!!!! und wennst in spiagl schaust muast erst recht wieder zum saufa beginnen!!!! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 ppuuuhhhh, da will wer frech sein! i wea glei meine adjutanten auf di hetzn!!!!! und wennst in spiagl schaust muast erst recht wieder zum saufa beginnen!!!! deine kindergoatnkinder konnst da ghoitn ! :devil: :devil: jo e weil so viel SCHÖNHEIT einfach ned zu ertragen is! Zitieren
Cruiser Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 deine kindergoatnkinder konnst da ghoitn ! :devil: :devil: jo e weil so viel SCHÖNHEIT einfach ned zu ertragen is! meine kindergartn kinder habn große schöne schwestern!!! :l: du schen? da gfallt ma ja a eingwachsener zehennagl besser!!!! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 meine kindergartn kinder habn große schöne schwestern!!! :l: du schen? da gfallt ma ja a eingwachsener zehennagl besser!!!! guat de schwestan konnst ma schickn! najo donn gfoist da praktisch e selber am besten! :devil: Zitieren
Cruiser Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 guat de schwestan konnst ma schickn! najo donn gfoist da praktisch e selber am besten! :devil: na de schwestern bleibn bei mir! deswegen wean di ja de klan briada fertig machn!!!!! :s: :s: :s: naja man muas des beste aus der situation machn oder????? :devil: Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 na de schwestern bleibn bei mir! deswegen wean di ja de klan briada fertig machn!!!!! :s: :s: :s: naja man muas des beste aus der situation machn oder????? :devil: oida und meine brriada mochan deine no imma fertig oida! boa i verfoi scho wieda indn fuasboller sauprolettndialekt! :devil: joah wos ondas geht e ned! :devil: Zitieren
Simon Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 @ Cruiser sers, wie gehts in der fünften? Schaust auch bei meiner Geburtstagsparty vorbei?? Ruffl weiß mehr. Zitieren
Cruiser Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 @ Cruiser sers, wie gehts in der fünften? Schaust auch bei meiner Geburtstagsparty vorbei?? Ruffl weiß mehr. dereeeee..... naja 5e is zach! erste wochn und i was schon niama wo i anfangen soll irgendwas zu machen weil alle extremst anzahn! ja schau ma, wann isn??? Zitieren
Komote Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 oarg was in so schulen alles passiert http://wien.orf.at/stories/58068/ Zitieren
Simon Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 dereeeee..... ja schau ma, wann isn??? 30.Sept. 18:00 bei mir :k: Zitieren
Cruiser Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 oarg was in so schulen alles passiert http://wien.orf.at/stories/58068/ auch auf die gefahr hin das mich jetzt lgeich einige prügeln werden: poly, da stehn schlägerein eh am stundenplan! steht schon im kalender!!!! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 auch auf die gefahr hin das mich jetzt lgeich einige prügeln werden: poly, da stehn schlägerein eh am stundenplan! steht schon im kalender!!!! nana oiwai netta ans saufm denkn! Zitieren
Cruiser Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 nana oiwai netta ans saufm denkn! immahin besser als sich in da schul den schädl einzuschlagen!!!!! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 immahin besser als sich in da schul den schädl einzuschlagen!!!!! wosd recht host host recht! Zitieren
Daedalus Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 Vafluacht, vafluacht.. heit die ersten 6 Stund in da Schual gsessn und nach 5min scho wieda dacht "Des is nix für mi.." Z'Mittag bist da sowas von brainfucked, des is da wahn.. Bin so froh, wenn i aus der Hüttn aussekimm und was TUN kann.. D Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 Vafluacht, vafluacht.. heit die ersten 6 Stund in da Schual gsessn und nach 5min scho wieda dacht "Des is nix für mi.." Z'Mittag bist da sowas von brainfucked, des is da wahn.. Bin so froh, wenn i aus der Hüttn aussekimm und was TUN kann.. D najo glaubst mir gez ondas? heit z mittog hobi mi jo goa nimma auskennt! grod hoit dasi no gwisst hob wia i hoas, weil ma dermoßen fad woa! Zitieren
wuphi Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 grüß euch mitleidende bin schon wieder weg...so ein zweiter schultag muss gefeiert werden Zitieren
streibl-bua Geschrieben 15. September 2005 Geschrieben 15. September 2005 grüß euch mitleidende bin schon wieder weg...so ein zweiter schultag muss gefeiert werden h3h3 mir gez a so.. oba ich gedulde mich bis am somstog! oba donn! :devil: bis zur unkenntlichkeit! Zitieren
simplonfreak Geschrieben 16. September 2005 Geschrieben 16. September 2005 boa supi jetzt hab ich mich mal so richtig ausgschlafen "des is ja uur fein wenn ma jedn freitag erst um 10 schule hat!" mal schaun wenn ichs gscheit plane könnt ich das so hinbiegen das ich am tag 2 mal trainiern könnt das wär doch voll genial Zitieren
streibl-bua Geschrieben 16. September 2005 Geschrieben 16. September 2005 *grrrrrrr* wos de führungspersonen einfoit he... am freitag 10 (!!!) 10 (!!!!) stunden schule! :k: :k: deppate schui wos moch i do?! Zitieren
wuphi Geschrieben 19. September 2005 Geschrieben 19. September 2005 yeah...fangen gerade ein neues projekt an! ein bordcomputer für einen vw sharan Zitieren
streibl-bua Geschrieben 19. September 2005 Geschrieben 19. September 2005 yeah...fangen gerade ein neues projekt an! ein bordcomputer für einen vw sharan wir haben gerade supplierstunde! und da prof hot so an geilen melder geschoben, wie er gemerkt hot, dass wir ned seine gruppe sind, de er normalerweise hat! "najo ok donn moch ma es normale programm einer supplierstunde... ähm... NIX!" PS: es is so fad! wie soll i nur die stund geschichte überleben???? Zitieren
wuphi Geschrieben 19. September 2005 Geschrieben 19. September 2005 faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad :s: Zitieren
heidi Geschrieben 19. September 2005 Geschrieben 19. September 2005 haha war grad radln und hab noch fast 2wochen frei allen noch viel spaß in der schule, jeder tag vergeht (irgendwie) Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.