streibl-bua Geschrieben 18. Oktober 2005 Geschrieben 18. Oktober 2005 wenn ich um halb 1 aushätte würd ich den ganzen nachmittag fahrn gehn aber nein ich hab lieber 4freistunden und fadisier mich orsch schule! bei dera kötn? na do bleibi lieber dahoam! auch wenn des wetter a homma is! Zitieren
heidi Geschrieben 18. Oktober 2005 Geschrieben 18. Oktober 2005 sicha, alles is besser als in der scheis schule zu sitzten! und das jeden tag von montag bis freitag, und immer in der früh wenns noch dunkel is außer haus, und wenn ich heimkomme is auch schon dunkel! :k: Zitieren
Liesl Geschrieben 18. Oktober 2005 Geschrieben 18. Oktober 2005 Du Heidi? Sag mal in welche Schule gehstn du, andauernd nur Freistunden!? Also ich hab glaub ich den coolsten Stundenplan den man nur habn kann, 2x in der Woche nur bis halb 1, und 1x bis 12! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 18. Oktober 2005 Geschrieben 18. Oktober 2005 Du Heidi? Sag mal in welche Schule gehstn du, andauernd nur Freistunden!? Also ich hab glaub ich den coolsten Stundenplan den man nur habn kann, 2x in der Woche nur bis halb 1, und 1x bis 12! :k: :k: mia hom in gschissnstn! freitog jede 2. wochn bis 5e! :k: und mittwoch jede wochn! :k: Zitieren
Liesl Geschrieben 18. Oktober 2005 Geschrieben 18. Oktober 2005 :k: :k: mia hom in gschissnstn! freitog jede 2. wochn bis 5e! :k: und mittwoch jede wochn! :k: Ja, wir ham eh auch alle 2 Wochn bis 5 am Fr., des is aber des einzig gschissene und gut, am Do a bis 5, aber dafür san Mo, Di, Mi so boid aus, des is mir vü lieber! Aber bei uns is da Do Nachmittag so bled, 3 Stund ÜFA mim Direktor, der si mit dem Programm net auskennt, dann meint er wir soin uns des selber anschaun oda de Rot fragn! Die Rot is aba nie da, heier ham wir nu nie CRW ghobt! : s: Des heißt am Do. wieda sinnlos 3 Stund ÜFA, wo ma vor lauter Fadheit Wettsessldrahn dan! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 18. Oktober 2005 Geschrieben 18. Oktober 2005 Ja, wir ham eh auch alle 2 Wochn bis 5 am Fr., des is aber des einzig gschissene und gut, am Do a bis 5, aber dafür san Mo, Di, Mi so boid aus, des is mir vü lieber! Aber bei uns is da Do Nachmittag so bled, 3 Stund ÜFA mim Direktor, der si mit dem Programm net auskennt, dann meint er wir soin uns des selber anschaun oda de Rot fragn! Die Rot is aba nie da, heier ham wir nu nie CRW ghobt! : s: Des heißt am Do. wieda sinnlos 3 Stund ÜFA, wo ma vor lauter Fadheit Wettsessldrahn dan! lol mia hom 4 (!!!!) stunden ÜFA! und i huck in da personalabteilung und hob koan plan wosi doa soi... letztens frogi in direx wie da kollektiv vertrag geht und er druckt ma an 100 seitn schicken ind hond und sogt do stez drinn :k: :k: irgendwonn sogi eam no mei meinung über de woame drecksau! :s: :s: Zitieren
wuphi Geschrieben 18. Oktober 2005 Geschrieben 18. Oktober 2005 da ruffl is in innsbruck und i hab koan ausgang :s: Zitieren
heidi Geschrieben 19. Oktober 2005 Geschrieben 19. Oktober 2005 Du Heidi? Sag mal in welche Schule gehstn du, andauernd nur Freistunden!? Also ich hab glaub ich den coolsten Stundenplan den man nur habn kann, 2x in der Woche nur bis halb 1, und 1x bis 12! ins modul, hab ca. 3freistunden am tag wenns gutgeht.... mein stundenpaln is relativ orsch... montag,dienstag bis halb 6 und sonst IMMER bis halb5... jetzt aber grad servieren, lernen für abschlussprüfung :f: Zitieren
Simon Geschrieben 19. Oktober 2005 Geschrieben 19. Oktober 2005 da ruffl is in innsbruck und i hab koan ausgang :s: Sagt wer?? Zitieren
Liesl Geschrieben 19. Oktober 2005 Geschrieben 19. Oktober 2005 lol mia hom 4 (!!!!) stunden ÜFA! und i huck in da personalabteilung und hob koan plan wosi doa soi... letztens frogi in direx wie da kollektiv vertrag geht und er druckt ma an 100 seitn schicken ind hond und sogt do stez drinn :k: :k: irgendwonn sogi eam no mei meinung über de woame drecksau! :s: :s: I bin im RW! :k: Und wir ham a Eröffnungsbilanz machn müssn, habn aber des Budget net griagt!! Jetzt ham ma uns Zahlen ausdacht und dann erst hat er uns gsagt, wie viel Geld wir habn, jetzt kinan ma des nu moi machn... :s: Wir fragn scho gar nimma, er kennt si net aus, wir kennan uns net aus, jeder macht irgendwas. Und dann hat er uns so zamgschissn, dass wir keine Arbeitsmoral habn und dass wir was tun soitn, dann hat einer von unserer Gruppn so zum Streitn angfangen mit ihm, bis beide nur mehr gschrien ham! Dann hat er gmeint, dass wir uns näxte Stund zamsitzn müssn und des besprechen müssn! Er kann nämlich net verstehn, wieso wir keine Arbeit haben! Zitieren
wuphi Geschrieben 19. Oktober 2005 Geschrieben 19. Oktober 2005 oida da ruffl is morgen in innsbruck und i hab schul...oage fächer sonst würd schon a gehn mitm hühnen Zitieren
Cruiser Geschrieben 19. Oktober 2005 Geschrieben 19. Oktober 2005 oida da ruffl is morgen in innsbruck und i hab schul...oage fächer sonst würd schon a gehn mitm hühnen na olta du fridolin! du hätest echt vorbei kummen kennen und ans zischn! so i bin wieder zruck! und bin heil froh! 3tag durchgehend saufn hab i no ni dazaht! nit in dem ausmaß! da letzte hat vur ana stund gspiebn:kotz: und ans wär noch zu erwähnen!: im wesent sind de mädls alle viel netter!!!!! :love: bilder gibts schätz i mal ab morgen! Zitieren
wuphi Geschrieben 19. Oktober 2005 Geschrieben 19. Oktober 2005 na olta du fridolin! du hätest echt vorbei kummen kennen und ans zischn! so i bin wieder zruck! und bin heil froh! 3tag durchgehend saufn hab i no ni dazaht! nit in dem ausmaß! da letzte hat vur ana stund gspiebn:kotz: und ans wär noch zu erwähnen!: im wesent sind de mädls alle viel netter!!!!! :love: bilder gibts schätz i mal ab morgen! na pfuh...i war echt voll hin :f: mitm ruffl geht sich morgen a nyx aus also eh alles voll oasch!!aber plasmagespendet wird morgen wieder :bump: Zitieren
Cruiser Geschrieben 19. Oktober 2005 Geschrieben 19. Oktober 2005 na pfuh...i war echt voll hin :f: mitm ruffl geht sich morgen a nyx aus also eh alles voll oasch!!aber plasmagespendet wird morgen wieder :bump: tzzzzz.......... (na bin i schon gspannt ob sich de bbp ausgeht!) na bum he, des spenden am montag hat mi so dermaßn hergricht! des war niama schen! so eine fettn in so kurzer zeit zomm griag! und am dienstag in da frua hab i glei mal den restlichn weißnspritza trunkn damit i mei leben wieder dazah! und war schon wieder aufgwärmt! irgendwie is des dann de ganze zeit so weiter gangen! und beim chinesen hab ma uns noch extra 3flaschn pflaumenschnaps kaft zu 3!!!!! Zitieren
wuphi Geschrieben 19. Oktober 2005 Geschrieben 19. Oktober 2005 tzzzzz.......... (na bin i schon gspannt ob sich de bbp ausgeht!) ja i versprich nyx auf alle fälle werd i jetz pennen gehn...schaun ob der test morgen hinhaut! auf was i mi definitiv freu is der kaffee nachm test und die bier am abend NAIT Zitieren
streibl-bua Geschrieben 20. Oktober 2005 Geschrieben 20. Oktober 2005 bääääääääääääh is mir faaaaaaaaaaaad! scheiß üfa! 4 stund do sitzn und krampfhaft nyx tun! is des gschissn! Zitieren
Cruiser Geschrieben 20. Oktober 2005 Geschrieben 20. Oktober 2005 bääääääääääääh is mir faaaaaaaaaaaad! scheiß üfa! 4 stund do sitzn und krampfhaft nyx tun! is des gschissn! boah, jo he, i sags da, da tog kann nur mehr besser wean! erst wea i um 8e von am schnittchen gweckt de a glei zu mir kummen is, dann geschihchte referat haltn und jetzt a noch schon aus! na also so ein scheiß tog!!! :devil: Zitieren
streibl-bua Geschrieben 20. Oktober 2005 Geschrieben 20. Oktober 2005 boah, jo he, i sags da, da tog kann nur mehr besser wean! erst wea i um 8e von am schnittchen gweckt de a glei zu mir kummen is, dann geschihchte referat haltn und jetzt a noch schon aus! na also so ein scheiß tog!!! :devil: LAUF LAAAAAAAAUF! :s: :s: wonni di dawisch! :s: *grml* so jetzt hot mi a biene a no gstochn (obwohl I lieber OANE gstochn hätt! ) Zitieren
Cruiser Geschrieben 20. Oktober 2005 Geschrieben 20. Oktober 2005 LAUF LAAAAAAAAUF! :s: :s: wonni di dawisch! :s: *grml* so jetzt hot mi a biene a no gstochn (obwohl I lieber OANE gstochn hätt! ) jojo i renn eh schon! so schnö war i no nie........... lol du krö liaba mal wien owe zur bbp! na dann sei froh dast a amal gstochn wurdn bist.... :devil: Zitieren
streibl-bua Geschrieben 20. Oktober 2005 Geschrieben 20. Oktober 2005 na dann sei froh dast a amal gstochn wurdn bist.... :devil: ich verweise auf de fotos de moi kummen san von dem fassl do! oiso i greu ned über ois und jedn driba! a bissal würde muasi schon bewahren! ned so wie du! :devil: Zitieren
heidi Geschrieben 20. Oktober 2005 Geschrieben 20. Oktober 2005 nur mehr eine stunde .... winf... zachheitsgrad nummer eins! Zitieren
Cruiser Geschrieben 20. Oktober 2005 Geschrieben 20. Oktober 2005 a bissal würde muasi schon bewahren! ned so wie du! :devil: wous is des??? nur mehr eine stunde .... winf... zachheitsgrad nummer eins! auf einer skala bis 10???? Zitieren
heidi Geschrieben 20. Oktober 2005 Geschrieben 20. Oktober 2005 wous is des??? auf einer skala bis 10???? 37!!!!!!!!!!! :f: gehts wieder los was is excel??trottel :f: Zitieren
Cruiser Geschrieben 20. Oktober 2005 Geschrieben 20. Oktober 2005 37!!!!!!!!!!! :f: gehts wieder los was is excel??trottel :f: nix verstehen wie du meinen! i hau mi jetzt auf jedefall mal ind hapf und gönn ma a mützn voll schlaf!!! Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.