Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

boa i war heit in garmisch-partenkirchen im hallenschwimmbad!oida woa des geil draussen bei -10 grad im jacuzzi :eek: :s: :love:

morgen, nachdem i mi schon so auf de ferien freu, hab i heit de gnaze nacht nit gscheid schlafen kennen! darum geh i jetzt a in de schul!

olta du pimp!

Geschrieben
morgen, nachdem i mi schon so auf de ferien freu, hab i heit de gnaze nacht nit gscheid schlafen kennen! darum geh i jetzt a in de schul!

olta du pimp!

gruppenspiele vorbei!

4 spiele, 4 siege; toverhältnis 13:1 ;)

pfuh...des weat heit no a fettn :eek::du::toll:

Geschrieben
wäh oida nie wieda trink i an tropfen! i :k: :k: scho den gonzen tog! :( scheiß punsch, bier, etc.! *würg*

geh du lulu des hea i ollweil! und jedesmal bist wieder so deppat das so vü saufn muast, dast niama stehn und reden konnst! :s: :s:

Geschrieben

oida!

dafür ham mir es fußball turnier von der beschissenen oasch fetzn HTL gewonnen ;)

sekt dusche und irgendwie is mir vorkemmen dass so manche sachen (also wirklich GEIL) standard warn ;)

moni on se rox hihi ;) :l: ;)

irgendwie find i des ja voll geil, dass mei zimmerkollege gsagt hat, dass meine haxn zu dünn san zum fußballspieln :rofl::D

styler rasierte haxn...der oanzige vom turnier ;):cool::D

• 2 Wochen später...
Geschrieben

moni on se rox hihi ;) :l: ;)

irgendwie find i des ja voll geil, dass mei zimmerkollege gsagt hat, dass meine haxn zu dünn san zum fußballspieln :rofl::D

styler rasierte haxn...der oanzige vom turnier ;):cool::D

moni on se rox roxs!!!!

de gschissenen fuaßball proleten haben sicha wieder voll den aufstond gmacht oda???

Geschrieben
irgendwos rennt do vakehrt!

wuphi? bist jetzt unta de fuasbolla gongen? :D *duckundrenn*

na...no ned :D

nur weil i da oan tag deppat der kugel nachglaffn bin, bin i no lang koa fuaßballer ;):D

Geschrieben
:s:

das ganze fußballer dasein hab ich am gleichen abend wieder abgeschüttelt und dann die ganze energie wo anders "investiert" :rofl:

da hast sicha wieder mehr energie in die eineglaht alst verbraucht hast! :du::U:

Geschrieben
najo, DAS sowieso!

aber da hats ja auch noch andere vorkommnisse gegeben ;):holy::D

ok 1/4 stunde macht 250kal, in dem zustand wead nit mehr wie 1 stund geh......

macht wieder zwa ganze bier!!! :rofl:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...