Cruiser Geschrieben 22. September 2005 Geschrieben 22. September 2005 yeah...gsd is heut doch chill abend so sig i des a! es miasat nur abissl wärmer sein dann tät i ma gmiatlich an zwa radla einstelln und dann schlafn gehn! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 22. September 2005 Geschrieben 22. September 2005 so sig i des a! es miasat nur abissl wärmer sein dann tät i ma gmiatlich an zwa radla einstelln und dann schlafn gehn! najo bei dir du stondheizung miasats e sche woam sei! :devil: Zitieren
Cruiser Geschrieben 22. September 2005 Geschrieben 22. September 2005 najo bei dir du stondheizung miasats e sche woam sei! :devil: nana i geh pesto essen (göö reini) dann weads eh fein warm...... ...wenigstens bin i ka warmduscher... :devil: Zitieren
streibl-bua Geschrieben 24. September 2005 Geschrieben 24. September 2005 ...wenigstens bin i ka warmduscher... :devil: najo i woas ned so wirklich! Zitieren
Cruiser Geschrieben 26. September 2005 Geschrieben 26. September 2005 najo i woas ned so wirklich! so klan und schon so a große gosc**n!!!!!!! juhu endlich wieder montag und a neiche schulwochen beginnt! Zitieren
wuphi Geschrieben 26. September 2005 Geschrieben 26. September 2005 so klan und schon so a große gosc**n!!!!!!! juhu endlich wieder montag und a neiche schulwochen beginnt! naja so schlimm is ja eh no nit! die tests fangen eh erst in 3 wochen an :s: übrigens is grad pause Zitieren
streibl-bua Geschrieben 26. September 2005 Geschrieben 26. September 2005 so klan und schon so a große gosc**n!!!!!!! najo immerhin nur klein! du bist jo kloa UND blad! :devil: :devil: supa jetzt 2 stunden C-RW! :k: :k: hoffentlcih damma nyx! mi zahts ned! Zitieren
Cruiser Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 najo immerhin nur klein! du bist jo kloa UND blad! :devil: :devil: supa jetzt 2 stunden C-RW! :k: :k: hoffentlcih damma nyx! mi zahts ned! i bin int blad! nur wohl genährt!!!!!!! wuahaha, de geilste aussag vom lehrer heit: Tuats was, i geh kaffe trinken!!! Zitieren
Simon Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 i bin int blad! nur wohl genährt!!!!!!! Da hab ich was anderes gehört Zitieren
streibl-bua Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 i bin int blad! nur wohl genährt!!!!!!! wuahaha, de geilste aussag vom lehrer heit: Tuats was, i geh kaffe trinken!!! gestan in deitsch: thema geht irgendwie über alte jungfraun... kA wieso oba wuascht auf einmoi sogt de prof: "asou des is oiso donn des won am grabstein steht: 'UNGEBRAUCHT RETOUR'" he i hob glaubt i wia nimma! Zitieren
Cruiser Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 gestan in deitsch: thema geht irgendwie über alte jungfraun... kA wieso oba wuascht auf einmoi sogt de prof: "asou des is oiso donn des won am grabstein steht: 'UNGEBRAUCHT RETOUR'" he i hob glaubt i wia nimma! olta vawalta, de krönung! boah i sags eich in deitsch wa i heit fast einpennt und des in da ersten reih!!!! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 olta vawalta, de krönung! boah i sags eich in deitsch wa i heit fast einpennt und des in da ersten reih!!!! najo geh hoit ned so fü fuat! bei uns im nachbarort woa des WE bierzelt... 3 woan wirklich gestan a no! heit um 7:30 uhr frog ma den oan wira einakummt: "he wonn seits denn hoam?" er: "vor 1 1/2 stund!" bäääh biiih morgen 10 stund! :k: Zitieren
Cruiser Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 najo geh hoit ned so fü fuat! bei uns im nachbarort woa des WE bierzelt... 3 woan wirklich gestan a no! heit um 7:30 uhr frog ma den oan wira einakummt: "he wonn seits denn hoam?" er: "vor 1 1/2 stund!" bäääh biiih morgen 10 stund! :k: so wie sichs gheat! durchhalten bis am schluss! es gibt kein ende, nur einen tot!!!! i gfrei mi schon auf freitag......... Zitieren
streibl-bua Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 so wie sichs gheat! durchhalten bis am schluss! es gibt kein ende, nur einen tot!!!! i gfrei mi schon auf freitag......... boa i hob a scho ongst vorm freitog! :f: Zitieren
Cruiser Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 boa i hob a scho ongst vorm freitog! :f: so mein freund, ab gehts ins soho! sowas muas man ausnützen! Zitieren
streibl-bua Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 so mein freund, ab gehts ins soho! sowas muas man ausnützen! jau fü spaß! ma IAAAAAMOOOOOOOOOOG! heit gustats mi e scho wieda! :devil: Zitieren
wuphi Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 so mein freund, ab gehts ins soho! sowas muas man ausnützen! bei mir steht theresienbräu am programm Zitieren
streibl-bua Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 bei mir steht theresienbräu am programm bei mir ein düringer-live auftritt! leider alkoholfrei -> muas autofoan! :f: Zitieren
wuphi Geschrieben 27. September 2005 Geschrieben 27. September 2005 bei mir ein düringer-live auftritt! leider alkoholfrei -> muas autofoan! :f: beim düringer hat mans auch ohne alkohol lustig *auchhinwill* aber nach 10std schule leist ich mir mal 2 pitcha Zitieren
Simon Geschrieben 28. September 2005 Geschrieben 28. September 2005 Macht mich gleich scharf :love: Zitieren
Cruiser Geschrieben 28. September 2005 Geschrieben 28. September 2005 Macht mich gleich scharf :love: na bum , du muast an notstand ham! gestern macht di da crfosser schaof ( i will ja garn it wissen wiest beim zammbaun ausgschaut hast) und heit unser klassenfoto apropos, bei uns hamma heit de zoate in de mittn tuan miasn, laut fotograf: ge geh du bitte in de mittn, damit de polarisierung passt und es bild nit auf a seitn hängt!!!! Zitieren
Simon Geschrieben 28. September 2005 Geschrieben 28. September 2005 apropos, bei uns hamma heit de zoate in de mittn tuan miasn, laut fotograf: :rofl: Zitieren
Cruiser Geschrieben 28. September 2005 Geschrieben 28. September 2005 :rofl: ja was hast he, wennst de sigst kummt das speibn! de schaut aus wie da obelix, nur mit fetteren tittn und am bauchtaschl! de hosn hats eh allweil so weit oben! :k: Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.