Zum Inhalt springen

26.10.mtb Runde

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
fahre morgen eine leiwande runde wer will mitfahren ?
hätt ma schon machen können, hab mir aber gestern im Waldviertel beim Fotografieren den Knöchel verstaucht :( das kommt davon wenn man vom Sattel steigt :D
Geschrieben
Ooooi, Jo, was machst denn??? Gute Besserung!!!
danke.... so schlimm is eh ned oba mim nimnix a hatzal is vielleicht fir an g'schwollenen Knechl ned des Woahre :rolleyes:

bin von der Rasenleistn links im Büdl owekippt weu i zlaung vire gschaut hob :D

Bild 068.jpg

Geschrieben
hätt ma schon machen können, hab mir aber gestern im Waldviertel beim Fotografieren den Knöchel verstaucht :( das kommt davon wenn man vom Sattel steigt :D

Auweia Jo, des heart se net guat aun.

Schau das'd schnö wieda beinaund bist, das ma a nu a Runderl drahn kennan bevur da Winta kummt.

Geschrieben
Auweia Jo, des heart se net guat aun.

Schau das'd schnö wieda beinaund bist, das ma a nu a Runderl drahn kennan bevur da Winta kummt.

ka Surg, heit schon i mi a bissl oba murgn hoit's mi eh nimma daham :D
Geschrieben
Hy Joa,

Ich wünsche Dir gute Besserung. Das ma di wida gsund bei ana Ausfahrt habn. Muast holt a wenig pausieren.

lg

krawutzi

Danke ! Laung wird de Pause ned dauern :D

hearts jetzt auf weu sunst glaub i wirklich no dass i kraunk bin :p

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...