AUDI Power Geschrieben 18. August 2003 Geschrieben 18. August 2003 na echt jetzt du verschenkst so an oldtimer?????? i steh am freitag vorm fritzi untn und betrachte dich als das almächtige das die besten teile auf lager hat lg ktmaniac Zitieren
Schipfi Geschrieben 19. August 2003 Geschrieben 19. August 2003 da potschnflicker darf erst nach uns allen das zeitliche Segnen! weil wer soll uns denn sonst alles erklären und uns helfen???? Zitieren
Norpheus Geschrieben 19. August 2003 Geschrieben 19. August 2003 Sieht ja ein Blinder, daß das a altes Huret-Schaltwerk ist. Sowas hab ich auch noch irgendwo herumkugeln; die Rollen sind natürlich OHNE Zahnprofilierung, wie damals halt so üblich. [/b] Also ich kann mir nicht vorstellen dass das a Huret sein soll.... mfg Christian Zitieren
EineDrahra Geschrieben 19. August 2003 Geschrieben 19. August 2003 Original geschrieben von Norpheus Also ich kann mir nicht vorstellen dass das a Huret sein soll.... mfg Christian und was glaubst du dass es ist? Zitieren
Norpheus Geschrieben 20. August 2003 Geschrieben 20. August 2003 Hab leider keine Ahnung.... Bin zwar selbst seit längerer Zeit in der Bikebranche u. seh auch jeden tag die echt verschiedensten u. auch ärgsten Sachen - aber sowas leider (oder Gott sei Dank) noch nie! Aber so wie da Potschn meint "sieht man ja auf den ersten Blick" - naja - kann ich leider nicht sagen.... mfg Christian Zitieren
Potschnflicker Geschrieben 20. August 2003 Geschrieben 20. August 2003 Ist a Huret. Erkennt man am Käfig und an der gewickelten Blattfeder. Allerdings wars a Billigsdorferversion. Zitieren
Birki Geschrieben 20. August 2003 Geschrieben 20. August 2003 dank dem KTM-Maniac ist das eigentlich der psychedelischte thread seit langem. "XTR - Singlespeed - Vorkriegsschrott (automatischer reflex: "haben wolln!") ...". hier schliesse ich auf den genuss sehr komplexer dinge - hamma wieder einmal die kuhweide abgegrast und diese schwammerl in uns hineingeschoppt, hum? oder ein kürbisgemüse nach grossmutters art unter substitution des kürbis mit einem mexikanischen kaktus? oder gar irgendwas synthetisches? zur weiteren tagesgestaltung empfehle ich, sich mindestens drei tage einzusperren, ein paar gute filme anzugucken ("Barbarella", "Yellow Submarine", dann irgendwann "Eraserhead" und "Hellraiser"), dabei nur mit einem Poncho bekleidet zu sein, und sich die 36 CD Sammlung "The Very Best of Grateful Dead" reinzuziehen. Evtl. auch ein gutes Buch? "The Doors of Perception" von Aldous Huxley, oder die gesammelten Werke von Carlos Castaneda? nur so eine idee... lg birki Zitieren
Norpheus Geschrieben 20. August 2003 Geschrieben 20. August 2003 Original geschrieben von Potschnflicker Ist a Huret. Erkennt man am Käfig und an der gewickelten Blattfeder. Allerdings wars a Billigsdorferversion. Noch immer nicht glauben will.... Aber naja - is jo wuuuurscht ;-) Zitieren
soulman Geschrieben 20. August 2003 Geschrieben 20. August 2003 also vor a bissl weniger als 2000 jahr hamma auch so an fall ghabt.... do wor aner, jesus glaub i hod der ghassen. der hod immer so anwandlungen ghobt. so in richtung alles wird gut und eigentlich samma eh alle leiwande kampeln, mir sollen nur a bissl beten und so halt. so ähnlich wia a motivationstrainer eben. na und wie's hoid so is hods eahm mit seine sprüch hoid amoi dawischt. do is er an den foischen kumman. des wor so a gstopfter burgermaster - pilatus hod der typ ghassn - und den hod der sandalen-guru hoid goar ned passt. owa der typ woar raffiniert. dass nochher ned wieder hasst, er de burgermaster hod ois verschissen, hod er die philister - des woarn so pfarrer-typen vo so aner komischen sekten - auf den jesus ghetzt. die hom natirlich glei an mords bahöö gmocht und gmant, der typ vergiftet mit sein gedankengut die gaunze partie und wer was wos is wanns in pilatus s nexte moi nimma wöhn. wurscht es kau nur oascher werden, solang der guru unter uns is. prompt hams ned laung gefackelt und den oarmen hund aufm hausberg golgatha auffezaht - so dass a jeda scho vo da weidn sicht - und auf a holzschragl auffegnogelt. jetzt hat der typ aber so a meditationstechnik drauf ghobt, dass er ned richtig gstorben is, sondern wahrscheinlich woar des sei glück, dass de nägel halt an dreck ghoiden hom und noch a poar stund hods eahm vo d oben ois bewusstloser auf d' goschen ghaut. kurz später san seine compadres schaun gangen wos jetz aus eahm werden soi und do hams in jesus auf da erd liegen gsehn und eahm glei in so a höhln in da näh einezaht und versteckt. und immer no homs olle glaubt dass er erledigt is. nach drei tog hom eahm seine stammtischbrüder dann holen woin und richtig eigrobm - erschtns wegn den gstank und die fliagn und zweitns wäus daun hoid a gmochte orweit is. zwischenzeitlich hod si da jesus owa wieder derfangt und is päule gangen. na die bierbrüder woarn natirlich hellauf begeistert wias gsehn hom dass da jesus tschali is und hom glei an jeden derzöht dass er si befreit hod und allanich und schwar valetzt an 500kg-staa aufd seitn daucht hod und goar ned hi war und jetzt in himmel aufgefoahrn is und so weiter hoid. und in nazareth und umgebung hams olle "boooaah!", geiiiill!", "wööödklasse"! gsogt. und scho hat er an haufen fans ghobt. aner vo seine saufbrüder woar owa dabei der hod des ned so richtig glaubm woin. "bledsinn, gschichtl, hättst gern..." und soiche sochen hod der dauernd gsogt. da simon - der, der in jesus vuriche wochen des schragl aufn berg zahn hat gholfen - und der petrus - der den die bodyguards vom pilatus mit eahnare kampfmesser a ohrwaschl ohghaut hom - de worn scho ziemlich stinkert auf eahm und hom gsogt dass er endlich sei pappm hoidn soi und gföllichst glaum soi wos gsogt wurn is, wäu liagn tans eh ned wäu des oller laster aufaung is. kurz später homs in da stodt a murds trara ghobt und vurn tempel is a haufen leit gwesen und a wirbel dassd därrisch wurn bist. na die apostel - so hom si die saufbriada vom jesus gnennt - hom si vurdrängt, wäus an verdocht auf freibier, brodwirschtl oder wos was ii ghobt hom. na wia sa si so viregwurschtelt hom, steht do da jesus! do homs kurzfristig lade bei fuss ghobt, wäu so gaunz richtig glaum hods jo kana woin. na da jesus siacht seine briada, gfreit si unsichtboar an haxn aus - des woar ana der hod nie glocht, a stiller owa an hamur hod a eh ghobt - und vasaummelts um si. und wäu so leicht hellseherische fähigkeiten hod a jo scho oiwäu ghobt, hod er si in thomas - des woar der der nix glaubt hod - glei zur brust gnumma und gsogt: "hurch zua, oida. wos glaubst vo wos de lecha in meine händ und in die haxn san, ha? na sicha ned wäu mi de sandalen zwickt hom. und dass ma vom segnen blosn auf d händ kriagat warat ma aa neich, oder ned? oder der verhinderte bauchstich, dens ma gebm hom?" na den thomas hätts segn soin. der hod a foarb aufzogn wia a paradeiser. blunzenrot is er wurn. vur olle leit! und da jesus hod seine finga gnumman und hods auf de lecha in seine händ und fiass und auf den pecker zwischen seine rippen glegt, dass as aa gspiat wos a sicht. vo den tog au woar da thomas wia ausgwexlt. er hod nimma so schnö ins bled redn augfaungt, hod die andan aughurcht und ausredn lossn. goar ned zum kenna woar er mehr. na und wos sogt uns des gschichtl? dass ma maunche leit ruhig wos glauben kau wenns es sogn. se miassns ned glei herzagn. maunchmoi is wias is. Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.