Zum Inhalt springen

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
Original geschrieben von streibl-bua

und des sogt mir a kärntner der in wean ind schui geht! :D

he da hat keiner was gschriebn, und da hab i ma dacht das noch länger oben bleibt schreib ma halt was! :D

Also quasi nur für dich :k:

Geschrieben
Original geschrieben von Cruiser he da hat keiner was gschriebn, und da hab i ma dacht das noch länger oben bleibt schreib ma halt was! :D

:

ma so a liaba

leider kann ich am freitag nicht, gymballprobe etc. ;), aber euch viel spaß beim biken (und wastl, tu' dir nicht weg :D )

Geschrieben
Original geschrieben von bockiger Esel

ma so a liaba

leider kann ich am freitag nicht, gymballprobe etc. ;), aber euch viel spaß beim biken (und wastl, tu' dir nicht weg :D )

wenn ich die wahl hätte würd ich auch eher mit der m. tanzen als mitm wastl biken :D

Geschrieben

wann treffen wir uns??

14:00 Uhr bei Sparkasse??

wir könnte aber auch mal den wanderweg vom loser hinunter ausprobieren (lt. alex voi lässig) wäre a nette tour!!

Geschrieben
Original geschrieben von URLI

wann treffen wir uns??

14:00 Uhr bei Sparkasse??

wir könnte aber auch mal den wanderweg vom loser hinunter ausprobieren (lt. alex voi lässig) wäre a nette tour!!

i glaub du dramst a wengal?! :D :D

do kumm i grod moi von da schule nach hause! wenn dann erst um 14:30 - 15 uhr!!!!!!

Geschrieben

na guat das da streibl-bua net immer so bled bleibt fahren wir um 15:00 Uhr los und das euch net leid sehts komm i eh mitn vertex und starrgaberl!

also um 15:00 Uhr!

Tourdaten schau i ma nu an! ca. 150km | 4500 hm :D :D :s: :k:

Geschrieben
Original geschrieben von URLI

na guat das da streibl-bua net immer so bled bleibt fahren wir um 15:00 Uhr los und das euch net leid sehts komm i eh mitn vertex und starrgaberl!

also um 15:00 Uhr!

Tourdaten schau i ma nu an! ca. 150km | 4500 hm :D :D :s: :k:

hä? i deppat? najo i know... oiso des muast ma ned sogen.... owa moi schaun.... hob nämlich grod erfahren das i am abend no wos zum erledigen hob *argh* und do soit i fit sein... und noch der brezn gestan gez ma e ned rosig! ´:D

Geschrieben
Du streibi lulli tua ned so , jetzt foan ma eh scho späda wei der herr zum lernen hod , und don kumt er no mid dem schme dosn gschmissn hod , i werd an überrollbügl beim rudi für diech besorgn , *ggg* :D
Geschrieben
Original geschrieben von M.@.X.L

Du streibi lulli tua ned so , jetzt foan ma eh scho späda wei der herr zum lernen hod , und don kumt er no mid dem schme dosn gschmissn hod , i werd an überrollbügl beim rudi für diech besorgn , *ggg* :D

jo wonnst moanst... donn foats morgen alloane!... fü spaß no.... :mad:

Geschrieben

Tua ned so , um 3 bist do sunst tuat da di andere Hand ah no weh :D

Zitat.:is vermutlich a guate idee...

stellt sich die frage wieso hab i den thread aufgemacht wenn ich dann e ned fahr.....

darum bist a do , ghert ! :l:

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...