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Geschrieben

@GhostRider

 

Den SID Dämpfer hot da RaceDriver söba zoit, stimmt. Aber:

Den Rest, Reparaturen, Kulinarik (in etwa in Deiner Grössenordnung!!!). Do geht si ned amoi a Gummiringerl ois Dämpfer aus, drum foah i a uroids Hardtail.

No dazua, wos jo no de Juniorausgob vom RaceDriver gibt, der arbeitet a sehr verschleissintensiv.

Nur mei Tochter ist preiswert, man glaubt es kaum ( die foaht hoit net mitn Radl).

 

MfG Potschnflicker

Geschrieben

Is a Hitec-Fully, aber ka Sorge des war eh nur a Spaß mit den 2m. In Wirklichkeit hab ich an Bunny Hop vom Randstein runter gmacht aber der muss zu diesem Zeitpunkt scho was ghabt haben weil am Vortag bin ich andauernd von einer Bank runter ghupft, aber der SID Dämpfer hält sicher mehr aus nur trau i mi da net so vü der hat ja a bisserl mehr kost ausserdem möcht i ma den net vor der Tour auch noch ruinieren sonst kann i mit an Eisenstangl statt des Dämpfers fahren dann hab ich erst wieder ein Hardtail:D

 

 

MfG. Race-Driver:D

Geschrieben

@race driver

 

i glaub du hast irgendwie den falschen dämpfer im bike drinnen. wenn du von einer bank runterhupfst und dir der dämpfer eingeht, dann würde ich mir mal einen gscheiten dämpfer kaufen (fox float rl, oder dt swiss) und schon gar keinen sid reintun

 

mfg trek

 

 

Geschrieben

Als ich von der Bank runter ghupft bin war ja noch der mit der Stahlfeder drinnen......Aber ehrlich jetzt, normal müsste das ja ein jeder Dämpfer aushalten, das waren ja net mehr als 70cm. Und mit dem hab ich schon ärgere Sprünge gmacht. Und extra wegem dem jetzt einen FOX Dämpfer oder zu kaufen zahlt sich a net aus. Da kann ich mein Geld besser investieren wo ichs nötiger hab:D ;)

 

 

MfG. Race-Driver:D

Geschrieben
Original geschrieben von LoneRider

Nimm dein Fully mit, dann werden wir es am Vorabend der Tour mal genau analysieren, und werden des Pudels Kern herausfinden ;)

 

no i bin ma ned so sicha ob da Race-Driver nochher glücklicher is! aber i wollt eh schon immer wissen aus wievü Teilen so a Radl bestehn tuat. Soll i a große Flex mitnehman oder host du e sowos?:D

Geschrieben

I kenntat die große Flex no in mein Camelbak eine tuan aber leider hob i kane:D :D ;)

 

Und mei Radl wird mit sicherheit ganz beiben hoff i hoit, sollt i ma sicherheitshalber no Bremsbacken für die Formula Disc mitnehmen? Ah, wozu hob eh hint a a Bremsn.

 

 

MfG. Race-Driver:D

Geschrieben

Ach Flexusw. ist alles in der LKW Werkstatt der Baufirma, wo die Fussbodenschläfer untergebracht werden.

 

Es Gibt sogar ne' Drehbank, Gas und Sauerstoff, Hydralikpressen udgl.

 

Also sei Dir sicher das Bike lässt sich auf Herz und Nieren überprüfen... ;)

 

-Thomas

 

Geschrieben
Original geschrieben von LoneRider

Es Gibt sogar ne' Drehbank, Gas und Sauerstoff, Hydralikpressen udgl.

 

Oiso fois irgendwer mit da Geometrie vo sein Radl ned zfrieden is - des warad DIE Gelegenheit - a kurzer Knopfdruck und scho is geändert!

Geschrieben

Sagt's, repariert's Ihr Eure Radln immer mit der Flex? Geht Patschen flicken auch damit, oder vielleicht Achter zentrieren.......

 

Wär' ja ganz was neues. Nur für die Hohe Wand hätt ich morgen auch keine parat (der Baumarkt hatte leider schon zu, als ich das las).

Geschrieben
Original geschrieben von Bernd67

Sagt's, repariert's Ihr Eure Radln immer mit der Flex?

 

Na des nemma nua für de Feinjustierung der haglichen Sochn, für an Achta is a urdentlicher Presslufthammer scho besser, da derspoarst da des depperte herumdrahen mittn spachnschlüssl und ohdruckn brauchst es nochher ah nimma.

Geschrieben

Nächste Woch'n iss soweit, dann geht's auf!

 

Werd' schon mal Ausschau halten, nach einem riesen Topf, in dem man a paar Kilo Spaghetti kochen kann ...

 

Schön brav weiter mit zählen...

 

-Thomas

 

Geschrieben
Original geschrieben von LoneRider

Werd' schon mal Ausschau halten, nach einem riesen Topf, in dem man a paar Kilo Spaghetti kochen kann ...

 

De wern do in da Werkstatt a leeres Ölfassl herumstehn hobn - des konnst nemman. Oda zur Not geht a Scheibtruchn ah de is a ned so gfährlich. Weil wenn ma sie in des Fassl beugen tut um no a poar vo de letzten Nudln zu daklengan nochher konns scho passieren dass ma es Übergwicht verliert und eine foit. De Scheibtruchn kennan ah de fürn Heimweg nemman denen es gehen scho a bissl schwer foit.

Geschrieben
Original geschrieben von ghost rider

 

De wern do in da Werkstatt a leeres Ölfassl herumstehn hobn - des konnst nemman

 

Ideal, hob' schu oans gfundn, da isch no a bissl Öl drinna, geb' ma a bissl an Knoblauch dazua, nachant isch des schu mariniert ....

Spaghetti Aglio Olio

 

Massiver Einsatz von Knoblauch ist sowieso ideal für unsere Tour, so findet ma die Leit besser de sich verirren ... immer der Nase nach.

Auch die hormonellen Exzesse, dürften sich dank der duftenden Knolle minimieren lassen.... reden tua ma dann halt a nit vuil...

 

Naja, des mit dem Ölfassl, passt eh guat, san eh a paar Steirer dabei, denen sag' ma halt dann des san Spaghetti Aglio Olio mit Kernöl, was den strengen Geschmack und die Farbe erklären würde :D

 

-Thomas

 

Geschrieben

@LoneRider

 

sog i jo! und wonn uns noch da 4 Portion de Nudeln scho bei da Ohrn ausse kumman, komma aus so an Fassl ah an gonz schneidigen Grülla mochn und donn gibts no a poar Kotelett gengan Hunga.

 

des is fiarn, wia sogns "survival"?

 

 

PS. wengan dem oiden Schnitzl sog i jo goar nix drauf, weil des glaubts jo söba ned, oda? a "oides" Schnitzl, zszszsz. An oidn Powerbar konn er sie einsponnan....

 

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