Zum Inhalt springen

Jetzt hots ma des Radl TOTAL zerlegt

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

i bin heit draufkuman: Im Winter putzt ma sei Radl ned! wiaso?

Woit de Panier vo da Anningertour entfernen.

Nimm in Schlauch bricht er glei oh und es Eis bröselt ausse?! ah woars koid in da Nocht..

Guat hol i a Küberl mit haßem Wossa tua hoit dort wos notwendig is a bissl herumoarbeiten. Kriag i natürlich an Hunga davon! Geh hoit schnö wos Essen....

Wia i zruck kumm hängan de Eiszopfn owe.

Sogoar de Kettn wor gfruan - vo schmian ka Red mehr.... :confused:

Geschrieben

ätzmikes machotipp:

is winterdreckige radl in da nocht in de worme kuchl stöln;

da dreck is mit eis durchsetzt und beim schmözn putzt se des radl quasi selber.

in da fruah zeitig aufstehn, is radl aussestölln und an bahöö mochn, wal de kuchl scho wieder ausschaut als wia......................

de oide putzt instant de kuchl und i hob 3 fliagn mit 1 schlog: des radl is sauber, de kuchl a; und de oide is beschäftigt :D :D :D :D

Geschrieben

@Gernott:

Sollt das nicht heissen:

"Rekrut Gernott meldet Waffe zur Hauptreinigung auseinandergenommen."?

(Jo mei, do werden Erinnerungen wach - schmacht - Wenn man statt "auseinandergenommen" "zerlegt" g'sagt hat, hat man schon wieder Liegestütze machen müssen. Ja, ja so wird man halt ein harter Krieger. Aber da kennt sich ja der mikeva besser aus, wie das heutzutage läuft.)

LG

Bube

Geschrieben

in schweden gibts scho a paar fesche mädls, die rennen sogar bei 10°C unter null noch bauchfrei uma, nur solltens des bleiben lassen weil die meisten ham an bauch -> "schokojunkies" :D

@roox ja, det kan jag.

Geschrieben

@ gernott: auf mein urin konn i mi verlossn! :p

wos is, deaf da smilie jez beim prolink88 zuaschaun? er gibt jede menge guate rotschläg und steht dauernd im weg umadum, genau so wias de profis gern hobn :D

Geschrieben

@gernott

ich würds vor Weihnachten nimmer zusammenbauen, kannst mindestens 2 Adventkränze draus machen und für'n Rest wird sich auch was finden (Keksausstecher, Eiskratzer, usw.)

alfpic_weihnachtbike.jpg

Geschrieben

ja ja , de scwedenmädels

a bisserle a baucherl schad ja nix; kane blauen flecken :D

hab 6 winter in der steir. ramsau als skilehrer ghackelt :p , do samma a schwedinnen unterkumman...........san lustige mädels ;) .........aber a bissl anhänglich :p

Geschrieben

So jetzt habe ich mich genau an diese schwedische Anleitung gehalten, aber irgend etwas ist schief gelaufen.

Mein CUBE sieht irgendwie nicht mehr aus wie vorher.

Was soll ich jetzt bloss machen ?

gernott

01.jpg

Geschrieben

Interessanter Thread: Vom Radlzerlegn (schaut übrigens schrecklich aus, gerade noch ein stolzes Bike im Vollbesitz von Seele und gatschigen Scharm...) zu schwedischen Legionären zum Hungerast vom SirGhosty.

:D :D :D

Geschrieben

@tommy

was hast du gestern alles getrunken, hä?

Ist kein Wunder dass du sooo viele Beiträge zusammenbekommst :D

Statt sinnloser Schreiberei hättest du lieber Annalisa, Astrid oder Beatrice posten können. Oder zumindest Gina oder Volker

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...