Zum Inhalt springen

DUKE OF LAKE HIRSCHSTETTEN - das XC Rennen im 22.Bezirk

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

um der Flennerei um den letzten Platz ein Ende zu machen werde ich mich auch anmelden (und des kaun niemand überbieten -> bike mind. 16kg, myself mind. 98kg, alter laut Sohnemann mind. 200 Jahre).

Ps.: und waun's Schwammerl gibt bleib i stehn und nimms mit :devil:

Geschrieben

Oiso des mittm Letztn wird ned so afoch wia es olle glaubts.

Des Problem wird sein wenn da Besnwogn foahrt und olle aufklaubt die de Runde ned schoffn tuan und nochher üba de Ziellinie foahrt - wer hot donn verlurn? Gibts a Züfotoentscheidung? - täuln se de olle in letzten Plotz? - oda der weida hintn sitzt? Gengan do überhaupt olle auffe - güt da Vurdaraffn oda es Zechnspitzl/de Nosn? ...

Des muas unbeding vurher bered werdn wäus sunst gibts nochher an Bahö!

Geschrieben

Jetzt muss ich auch konstruktiv werden. :D

@Ghosty

Net afoch zu lösende Probleme, des mitn Besnwogn. Des ghert im geeigneten Rauhmen obgekläat. Am besten bei Genuss eines oda mehrere Schnitzln.

@ unregisteda Hapschi

I glaub, es kummt olles gaunz aunders! Do wird kan de Luft auslossn, im Gegntäuh! Soit i mitfoahn, is a Zeitproblem, nimm i sicha mei Wergzeigl mit, mei Pumpm, aussadem diverse Gejeimwoffn, damit jo kana hinta mia ins züh kamat. So schnöh miad wia i is kana! :D :D

Geschrieben

@Potschnflicker

genau des mit da Verpflegung ghärt a no besprochn!

Gibts a Zeitlimit wäu sunst de Gefoahr is dass finsta wird wenns de Rundn foahrst - do miassat ma a Liacht mitnemman wäu sunst känntat sei dass ma es Radl woscht bevur ma de Ziellinie kreuzen tuat.

wäu ma grod beim Bodn san:

Wos is eigentlich wenn an vo de Schnöllan schwindlich wird vo im Kreis voahrn und wer in den Tümpe einefliagt? Gibts do eh de Madln in de rodn Bodeonzüge mit de Silekonschwimmpoista de an ausse zahn und wiedabelebn?

Geschrieben
Original geschrieben von Isa

Wieviele Kilometer/hm hat denn eine Runde?Weiß das wer?

Nachdem ich den Badeteich seit rund 30 Jahren im Sommer nutze, schätze ich eine Runde auf ca. 1,5 Kilometer mit rund 20-30 Höhenmetern - aber wer weiß, welche Gemeinheiten sich die Organisatoren einfallen lassen ???

Da wäre z.B. Stufendownhill über rund 50 Stufen auf der Gegenüberseite (beim Lokal - bietet sich als Labe an :D ), Aufstellen von künstlichen Hindernissen, Extrem-Schotterdurchquerung bei der Kinderbucht, etc.

Einige Dinge kann man sich auf der 2RC-Homepage ansehen - Schnecke Wintercup !!!

Geschrieben
komisch,jetzt will auf einmal jeder letzter werden :mad: aber ich brauche keine hilfsmittel dazu,weil ich bin von haus aus so langsam,irgend wie bin ich schon neugierig,wer es schaft nach mir ins ziel zu kommen??
Geschrieben
Original geschrieben von Siegi

komisch,jetzt will auf einmal jeder letzter werden :mad: aber ich brauche keine hilfsmittel dazu,weil ich bin von haus aus so langsam,irgend wie bin ich schon neugierig,wer es schaft nach mir ins ziel zu kommen??

Siegi i muas die enttäuschen - es wird nix wern mit dein letztn Plotz! I hob miar am Computa a geniale Taktik berechnen lossn de mocht mi fost unschlogboar!

jo guat i verrots da owa sogs ned weida: kum tua dein Schädl näha zum Büdschirm damit kana mitlesn konn.

Oiso, der Schmäh is ma foahrt gegn de Foahrtrichtung! Jo jo, des host scho richtig verstondn. Wia des verstehst ned? Geh hearst hear auf! Wonnst gegn de Foahrtrichtung foahrst mochst jo Negativrundn, quasi wirst jünga, olle ondan mochn Positivrundn und wern öda! Na verstehst? genial gö! owa sogs ned weida! ;)

Geschrieben
a soana bist du@ghost rider! da kon mir ja pasieren,das i im ö3 als erster geisterbiker angesagt wer.düdlü düdlü!achtung mtb,auf der duke of lake hirschtetten,kommt euch auf einer länge von 2km ständig ein ghostbiker entgegen,bitte bleiben sie rechts und denkt nicht negativ über diesen jungen. wir geben entwarnung wenn das rennen vorbei ist
Geschrieben
Original geschrieben von ghost rider

Oiso, der Schmäh is ma foahrt gegn de Foahrtrichtung! Jo jo, des host scho richtig verstondn. Wia des verstehst ned? Geh hearst hear auf! Wonnst gegn de Foahrtrichtung foahrst mochst jo Negativrundn, quasi wirst jünga, olle ondan mochn Positivrundn und wern öda!

Und wennst gscheit frühstückst und annähernd Lichtgeschwindigkeit erreichst, dann vergeht für Dich die Zeit auch noch langsamer als für die anderen, und dann kannst noch viel mehr Negativrunden fahren ;)
Geschrieben
Original geschrieben von Isa

Ja ja, immer das gleiche, jetzt so groß reden, und am end bin wieder ich die Letzte,ich kenn das,... :D

@TomCool: Du überhaupt,gell, dann gibst wieder gas, das dem Rest die tränen in die augen treibt

Sag amal, Isa, kaun des sein, dass Du do gaunz am Schluss a ;) vergessen host, oda vielleicht a :D , weil, mia san jo erst amol mitanaunda ausgfoan, und i hob mei Radl genau kontrolliert, do woa nirgends a Gasgriff, oiso i woa sicha net dea Gasgeba.

Du muasst do nämlich was verwexln, glaub i. Weil dass i net dauernd letzta woa, is eher daran glegn, dass de aundan net von da Bremsn owagstiegn san. Oder hast jetzt irgendwelche Winde gemeint, die eventuelle Fahrer hinter mir zu Tränen gerührt hom, weil do miassad i mi fateidign, des woa sicha net i, i schwöas, bei meina Ehr!

@ nopain

i bin grundsätzlich dafia, dass ma fia die Sonderwertung um die Extrawurscht a Sonderregel einfiat.

Z.B.:

dass der letzte Platz ausschließlich nur dann güt, wauma eam vorher aukündigd hot. Weil sunst kenntat jo a jeda Daherglaufane uns den schenan Preis wegaschnoppn.

Und weima jo schon im Vorhinein wissn, wea uman letztn Plotz foat, sollt ma denan afoch die Bremsn omontiern, dass net goa so leicht wird zan Laungsomfoan.

Und natürlich zöd es nie und nimma ois letzter Patz, wemma ois ersta disqualifiziert wiad. Ins Ziel kumma muass ma auf jedn Foi.

Jo und daun natirli des ollawichtigste:

Waun si ana im Vorhinein fian Kaumpf uman letztn Plotz augmödt hot, daun deaf ea a nix aundas gwinna. Des fänd i nua logisch. Wia kumman denn die Schnöllen dazua, dassa sie von aun Blöffa niedabeigln lossn miassn. Waun ana um die Extrawuascht foan wü, issa jo praktich ois Ersta da Letzte, so gsehn gebiat eam daun ka Preis. ;) :D

Hoffe meine Auregungen findn bei da Wettkaumpfleitung Widerhall und griaß eing

Tom

Gast scott-jackass14
Geschrieben

Sorry ,wegen deinem Bike.

Was warsn für eins??

Ich werde mal meine Kollegen in Ungarn und Polen fragen ;-)

Scherz,

Wars zumindest versichert

Geschrieben

Es war versperrt im Fahrrad-Abstellraum des Hauses. Es war ein Fully , daß ich seit dem ich besitze immer wieder mit besseren Teilen ausgestattet hab (der letzte Stand war geschätzt 2700 Euro wert). Schluchtz...

Ich wünsch Euch allen trotzem ein tolles Event! Ich werd mit keinem anderen Bike teilnehmen - wißts eh- die Trauerphase...

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...