Zum Inhalt springen

neiche bock


 Teilen

Empfohlene Beiträge

@ soulman!

 

nix gibt´s!

 

In der Volkschul des Butterbrot von de Freind essen und jetzt spitzt a no auf meine Tuning-Parts!

Jo, schämst di gor ned?

 

 

Mei Oma tät dir ihr Zubehör borgen fahrt jetzt mit 90 eh nimma so oft:

 

Den Rosenkranz schlingst dir uman Steuersatz und des Büdl von der Heiligen Mutter aus Maria Zell gibts da am Vorbau!

So kanns a unterwegs für dei Seelenheil beten! Host des eh dringend nötig!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

is scho recht! und in die flaschen füll i ma vom krenn-kurtl g'weichts wasser!

und während i am ergo sitz sollt i rosenkranz beten, oda?

des tät da passen!

 

i bin zwar da soulman und des bleib i aa, aber mitn himmlvatta hat des ned vü z'tuan!

do miassat i jo "bikin' reverend" hassn!

 

und an oidn weib ihre special parts vom waffenradl owefladern...des tuat ma ned! scho goar ned da oma!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von ghost rider

@ Bernd67

 

Nojo, i red net gern drüber oba i hob do a bisserl a Kindheitstrauma:

 

....

Wos sogst du, obs mas a in racing green mochen mit zwa schworze Strafn?

 

 

Nachdem das alles Einzelanfertigungen sind, geht das sicher :)

Die Wartezeiten sind auch sehr lang, bis dahin kannst ja üben :D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ soulman!

 

"i bin zwar da soulman und des bleib i aa, aber mitn himmlvatta hat des ned vü z'tuan"

 

 

Wirst scho sehn wos du davon host, oba sog nachher ned i hätt dirs net gsogt!

 

In die Höll wirst kumman, do derfst immer bergauf tredn.

und je näher du den Gipfl kummt desto schwerer wird dei Radl. So wirst bestroft für dei Treiben mit de Leichtbauteil!

 

Do muast tredn und tredn so long bist 2m vorm Gipflkreuz nimma kannst und wieder owe rollst.

 

Oba unten is haß da wird des Carbon wach oiso muast wieder auffe!

 

 

 

Während bei uns: Sonnenschein, des Radl schwebt wie a Woikerl, aufegschobn wirst von de Engerl und owe a einziger langer Singletrail!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Original geschrieben von ghost rider

@ soulman!

 

"i bin zwar da soulman und des bleib i aa, aber mitn himmlvatta hat des ned vü z'tuan"

 

 

Hallo!!!

 

also jetzt kenn ich mich überhaupt nimma aus! vielleicht hab da ja auch nur was falsch verstanden aber..............!

 

soulman = ghost-rider und ghost-rider = soulman?????? giebts dass?

 

bitte um rasche aufklärung - bin schon gaaanz neugierig!

 

Schöne Grüße Marco!!!

:jump: :jump: :jump:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

da soulman is da soulman und da ghost rider is wer ganz anderer.

der ghost rider ist so ganz wer anderer, daß i eahm goar ned kenna mag! a voll grauslicher!

 

@ ghost rider !

i sog da jetzt wos und des sog i nur amoi. drum pass guat auf!

i wü ned in himml, goar nia ned! wäu im himml tans oiwäu nur halleluja singen und biken is durt vabotn, wäu richtige biker san bese buam. de engerln lossn si ned p...ern und wannst eahna untas nochthemmad greifst, fliagns umme zum petrus und vapetzn di. dann kannst da gaunzn tog de suderei vo an oidn mau auhern.

 

i wü bitte in d' höll! do gibts schlimme weiba mit z'kurze röck die ned nein sagen können. an jeder eckn a wirtshaus wos'd koatspün kaunnst oda a puff oda a spühalle und lauter schlechte strossn wos'd nua mitn bike hinkummst. endlose singletrails mid lauter hoibnockate cheerleader links und rechts die nur drauf woatn, dassd ins zü kummst.....

 

und do wüst du in himml?

gibs zu, des woa nua a scherz!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ soulman!

 

jetzt wer i ober rod wir a Teutone auf de Ballearen!

Host mi durchschaut!

 

"ghost rider" is jo nur a Pseudonym um den oiden Herrn zu ärgern! aba bist eh net eigstiegn be dem Test, i hobs eam eh glei gsogt!

 

jetzt issa sicher wieder eigschnoppt und lost 2 Wochen regnan!

 

feurige Grüße

 

des taugt mir, do dua i glei a fröhliches Liedl anstimmen

 

"SÜNDIGEN, wir wollen SÜNDIGEN den Himmel KÜNDIGEN....."

 

 

 

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 3 Monate später...
  • 3 Jahre später...

"Scott" - das war sein erstes Paar.

 

Mit gelben Scotts hat alles angefangen. Und weil die so gut gehalten hatten, griff ich nach deren Ableben zu Carnac. Weil gelbe Scotts hat's zu dem Zeitpunkt gerade keine gegeben. :rolleyes: (Die gelben Carnacs waren übrigens sehr teuer - weil sehr leicht.)

 

Die Carnacs hatten nicht lange Bestand - die Nähte lösten sich, besonders an der Ferse.

 

So folgten erneut Scotts - aber halt blaue, weil Gelb war offenbar nur eine Saison lang Mode gewesen. ;)

 

Die blauen fanden letztes Jahr nach Maria Schmolln zu mir.

Und gingen gestern - nach 17 Monaten - wieder von mir (vgl. beigefügtes Exodus-Bildchen).

 

Weil i' nimmer gar so viele Rennen fahr', hab' i' nun zu Kombischuhen gegriffen - den gelbsten, die ich fand'. *g* Marke Specialized.

 

Mal schauen, wie lang' die's tun. - Zum "Bike & Hike"-Vergnügen (in der extremeren Form auch "Freeriden" genannt) sollten sie jedenfalls taugen (vgl. 2. Bild); ich erhoff' mir vor allem ein angenehmeres Gehen damit - z. B. auch auf Fels und Asfalt.

IMG_9124_500.jpg

IMG_9146_600.jpg

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

 Teilen

×
×
  • Neu erstellen...