SirDogder Geschrieben 11. November 2002 Geschrieben 11. November 2002 @botschn moch ma kan gusta!! Oba i kent mei Ergo mitnehma und trainirn wärend ma quatschn. De wöd is schlecht!!!!! SirDötscha Zitieren
Potschnflicker Geschrieben 11. November 2002 Geschrieben 11. November 2002 Dein Ergo kaunst daham lossen, den Stuazhöm kenntast mitnehman. Stemman kaunst jo a mit de Fiass. Des kräftigt ungemein! Zitieren
scrat Geschrieben 11. November 2002 Geschrieben 11. November 2002 Griaß eich! Wenn i net zufällig den Potschnflicker anruf, hätt i scho wieder an Termin versäumt. I kum a hi. @Soulman: Jetzt können wir heut schon über den ETC1 plaudern. Ein wiedergenesener Scrat Zitieren
SirDogder Geschrieben 11. November 2002 Geschrieben 11. November 2002 Ich glaub i schoffs ned, dos i kum. Sft. Schod, i hed mi gfreid. Zitieren
nestor Geschrieben 11. November 2002 Geschrieben 11. November 2002 jojo die herrschaftenm gehz nur brav eich den magn ausrenkns mitn glühinger am spitalberg, hehe, meiner ist nu vom wochenend am ende, daher geh i jezat kickn und daun ab in den blunznstrickaaaaaaaaaaaa, das stinkebeisl im 16. hieb "es ist nicht so schlimm auf der insel krim" Zitieren
tommy d. p. Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 also mein kicken ist nun vorbei, der mikeva hat mich auch angerufen und mir den mund wässrig geredet. war knapp dran nen sprung nach good old vienna zu düsen um mit den jungs ein paar glaserln zu heben. aber pago gibts dort sicher net, wie? und da ich ja kein pivo mehr trinke wäre ich so schrecklich nüchtern gewesen. und das hättets doch nicht gewollt, oder? ich komm eh bald nach wien. aber dazu eröffne ich einen neuen threat. cu Zitieren
HAL9000 Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 komme gerade vom plutzerbräu zurück... oiso oans muaß is sogn: der mikeva is a extreeeem lockare hittn...:D nu a hoibe stund länga und i hätt ma glei moang a cannondale kauft... oba saufn tuat a wia a großa... stimmt scho - da tommy hot uns eh vurgwoant... hot mi gfreit, dass i di moi kennan glernt hob, mike... CU, HAL9000 Zitieren
Potschnflicker Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 Wos soll ma sogn? Echt leiwaund woa des BB-Sauf...ähhh.. Treffen. De, de net dabei woan, hom hoit wos vasamt! Ätsch! Wuascht, de san söba schuid! Da Ätzmike ( ) is echt lockare und leiwaunde Hittn. Woa eh ka Zweifl, oba jetzand wissns ma genau! Hot mi wahnsinnig gfreit, dass i den Maikäfer amoi kennanglernt hob. Nua schod, dass da Tommy net do woa, nochand warats perfekt wurn! Zitieren
SirDogder Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 Und i woa a do. Und vom Maikäfer hätt i wesentlich mehr gheat, wenn ma da Tom ned imma so ins Oa brühllt hät..... Kranzln und Krinzln und Ritzlen und ....... BLATT! Jetz wiss mas genau!!!! SirDogder Zitieren
TomCool Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 Oidafux! Wos hoitsn Du Dei Ohrwaschl immer in mei Richtung, ma kenntat jo glaum, Di hätt interessiad, wos i darzöhl. Fia des, dass i eigentlich am Ergo trainieren wollt, um a poa Kalorien zu verbrauchn, bin i daun owa egsdreeem laung hucknbliem und homma Kohlehydrate zugfiad. I hobs daun owa no browiad zum aufsitzn aufn Daum, owa i hob mi afoch net entscheidn kenna, nimm i in linkn Sodl oda in rechtn. Und natürlich hob i jetzt erst vagessn, den akku zan auflodn und hiazn gibts de fotos - wegn dera i jo hingaunga bin, weil warum hätt i denn sunst do hingehn solln - east moagn. Griaß eing und SirDogder, i kaun da nur empföhn, beim näxdn moi, waun mei Kumma augsogt is, vorher in da abodegn vuabeischaun und a oropax zan kaufn, gö, des hüft sogoa gegn mei Organ! Tom Zitieren
SirDogder Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 Passt eh scho!! Sei ned glei angfressn, es woa e lustig. Besonders de Gschicht mid deina kölnarin... Und des mit de oarn geht eh scho wieda. I zuck a goa nimma zom, bei jeden lautn Gerösch.. Hang loose. Sir Zitieren
Siegi Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 ja bis zur geisterstund 00uhr hab ichs auch ausgehalten,a super sache, was ein steirer für eine anziehungskraft besitzt,immerhin haben dreizehn bboarder sich zeit genommen unseren freund aus der grünen mark genauer kennen zu lernen.@mikeva: ich wünsch dir noch einen schönen aufenthalt in wien.und tua da nit weh bei der mittwoch nochtausfohrt!!!! Zitieren
NoWin Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 Kurzfristig organisierte Treffen sind der Hammer. Bin um halb drei zuhause gewesen, Soulman, Mike und ich haben bis am Schluß die Stellung gehalten (oder fast ) - ciao bis zur Ausfahrt am Mi oder Do. Zitieren
soulman Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 jo genau nowin. wir waren wieder einmal das letzte. aber klass wars! allerdings muss i ma - wahrscheinlich beim letzten krügel - am rand oder beim hengl oder a bei da klotür in kopf aughaut hom. irgendwie hob i heit so a dumpfes gfühl......oder is eh nur da fön? wurscht!!! schee wars, klasse burschen samma und dass i den maikäfer kennaglernt hab hat mi ja ganz bsonders gfreut! (ps: wos i in käfer eigentlich scho in ganzen abend fragen wollt: wie sagens eigentlich in amerika zu dir? MYCAVEAIR? ) Zitieren
TomCool Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 I wü wieder ham!!!!!! ma, bin i jetzt miad, i hätt gestern Abend im Fitnesscenter Plutzer net so vü stemmen soin, wobei so schwa woan jo de Gwichta net, und sie san ma a immer so schnell so leicht vuakumman. Owa i glaub, waun i mi net irr, hob i meine Übungen afoch immer vü zschnö gmocht Jetzt zahd si dea Musklkoda von de Schultan bis unta die Kopfhaut, pfiatdigod, des kau wos. cu tom Zitieren
TomCool Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 ahjo, und Dodscha i bin sicha net augfressn, wia denn a, host Du gsehn, dass i was festes zu mir gnommen hätt gestern? ma, so wos, dea hoit mi fia a mimosal cu Tom Zitieren
ghost rider Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 .. und da red ma 2 Monat wegn an Stommtisch und dann kumman de Grazer und da Tisch wird zu klan! ... und i hätt ma do no wos zum Essn nemman soin, des Wokgemüse und de Topfenknödel hobn ned long onghoidn.... Zitieren
SirDogder Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 Tom Ritzel: Eigentlich eh´net wirklich...... Aber dennoch: Beachtliche Kommandostimme! Und ongfressn: Dea Schnitzlkoefizend gestern is wiagli niedrig gwesn. Sogoa da ghosi hot a Gemüse gessn!!!! I verrat oba eh nix. Hihi. SirDodscha Zitieren
NoWin Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 Ein paar Fotos von gestern: Zitieren
Isa Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 Ahhhh,na super,und ich hab scho wieder mal was überlesen,dabei wär ich auch so gerne mit euch auf ein Bier gegangen Zitieren
NoWin Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 Und ich habe gestern noch in die Runde gefragt, wer den schuld daran ist, daß bei den Ausfahrten und Treffen so selten unsere Mädels dabei sind Zitieren
NoWin Geschrieben 12. November 2002 Geschrieben 12. November 2002 eines gibts noch - alle fotos sind vom siegi - der leise Tom Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.